Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Wow, goehoed Appeltje! Is deze van RP?

Je moet wel ff afkorting bedenken hoor!
En die Miranda zit nu met TM bij Marco Borsato! Zal ie 'de waarheid' ook gaan zingen?
Ben net terug van concert van Trijntje Oosterhuis...wat een strot heeft zij echt fantastisch....genoten dus!

Xenia ging inderdaad over drankjes dat samsam doen. Ik heb hem geld gegeven en succes ermee, ga daar niet over bakkeleien. Maar vind wel enorm suf. Nu ik erover terugdenk, heb ik steeds meer het idee dat hij andere intenties had.

Appeltje je vertrek komt dus steeds dichterbij...spannend!

En heb je net lekker en leuk snoepje aan je haak...zal je altijd zien
Zo weer een openhartig gesprek met date gehad....heel fijn. Weet nu waar ik aan toe ben en wat er van mij verwacht wordt.....

Het is geen prater en op één of andere manier trek ik dat aan en past dat beter bij mij. Want heb ook wel iemand die net zo'n prater en flapuit was als ik en dat werkte toch niet voor mij!

Het maakt het alleen niet altijd makkelijk.....
Hij gaat mij wel "officieel verkering vragen"

Ik ga vandaag een dagje naar mijn oma toe! Is oma weer helemaal happy. Fijn hoe je je oma blij kan maken met zoiets "kleins"!

Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen!!

Ik heb in de aanbieding deze morgen, koffie met veel schuimende melk, voor de liefhebbers!

en een banaan, omdat ik daar op het moment zo'n zin in heb, maar ik heb er geen. bananen zijn zo fijn bij het ontbijt!

Iedereen heeft goed nieuws geloof ik he? Erykah een leuk concert gehad, Appel een fijne saunadate (holy crap! een tweede date in de sauna?! jij durft! ), Xen's ZZP-er is nog altijd lief en grappig, WM wordt binnenkort officieel tot verkering gevraagd (wiehoew!) en Pops leuke nieuws heb ik gemist, maar zo aan de reacties gezien was het leuk

Ik ben een beetje hyper, heel stom. Ik kreeg gisteravond out of the blue een berichtje van OOML, of ik zin had thee te komen drinken bij hem. Maar het was al best laat toen ik het las (Grey's duurde nog een kwartier), maar toch gegaan, was pas tegen 10 uur daar. En hij moet altijd heel vroeg op, dus om half 12 ook alweer afgetaaid. Maar het was wel leuk. En hij maakt het me wel verdomd moeilijk zo om te blijven denken dat dit helemaal platonisch is en blijft!! Dus ik ben in feite nog niks wijzer, maar ik vind het stiekem best leuk De berichtjes die hij stuurt worden ook steeds liever, ook wel interessant.. Dus ehh.. ik doe hem nog niet de deur uit als potentieeltje, maar ik kijk het nog even aan

Goed idee?
Hoi allemaal,

ff kort, want moet werken........;-) en vanavond ben ik ook weer weg. Concert was geweldig en heb superavond gehad met TM. Het klopte, heerlijk gekletst vooraf, gegeten, daarna tijdens concert heel veel lol gemaakt (andere mensen zulen wel gedacht hebben, wat zijn die druk met elkaar haha), geswingd, omhelsd, gezoend, geknuffeld, meegeblert. Superavond dus! En hij wil me gauw weer zien en dan gaan we uit eten.

Knuf van mij en morgen zal ik weer op jullie reageren!
Dus het land der singles is binnekort een winkelmandje kwijt? Leuk meid!!!!

Ben toch wel benieuwd hoe je zulke gesprekken aangaat. Ik ben dan altijd bang dat de man in kwestie een sprintje trekt richting deur, dus tips zijn welkom!

In het verleden heb ik een poosje gedate met een man die net zo veel praatte als ik, en dat is echt killing voor de romantiek, dat gepraat. Ik moet dus ook niet iemand hebben die op dat gebied erg op me lijkt.

Miran, wat heerlijk! Concert was dus helemaal goed! Ben je al wat meer achter zijn intenties gekomen?

Aspoes, heeft OOML duidelijk aangegeven dat het platonisch is, of heb je dat er zelf van gemaakt? Misschien is hij wel hartstikke bang voor een afwijzing!

Fijne dag allemaal.
Wat een positieve ontwikkelingen allemaal!

Spannend dat OOML toch zulke toenaderingen doet... wie weet! Gewoon deur openhouden, leuke dingen doen en niks verwachten he... kan het alleen maar meevallen :-)

Miran en TM gaan ook goed zo te zien, klinkt echt ze gezellig zo saampjes!

Ik heb gisteren tot 2 uur 's nachts op paiq gezeten met een jongen uit mijn stad... dagen daarvoor ook al veel mee gechat... en shit, hijs echt best leuk, en een lekker ding Maar ben er nog niet helemaal achter wat 'ie nou zoekt. Soms gaan de gesprekken beetje richting sexueel getinte lolletjes, en dan weer over relaties en vertrouwen etc... en natuurlijk veel meer chat-onzin.

Maar ja, ben er zelf ook nog niet helemaal uit wat ik zelf nou zoek. Weet niet of ik er alweer aan toe ben iemands vuile sokken uit te wassen bij wijze van spreken

Merk dat ik stiekem hoop dat 'ie vanavond weer online is... hihi! Kan het niet laten he, die spanning opzoeken
OOML geeft helemaal niks aan Pop! Behalve dat hij het altijd leuk heeft gevonden als we elkaar hebben gezien. Maar.. ik weet het niet.. het is toch.. het voelt alsof er meer is. Maar misschien ook wel niet. Oh, ik ben echt hopeloos met dit soort dingen!

Zoals Mozz al zegt, ik hou die deur wagenwijd open

Mozz; daten die gozert! Dan pas weet je wat ie zoekt he ;) En misschien is er wel zo'n klik dat je zijn sokken graag wast. Of juist niet! En je woont in dezelfde stad, dussehh.. geen belemmeringen daar!
Is weer thuis en helemaal relaxeddddddddddddddd

Heerlijk zeg die paar daagjes Valkenburg

Vrijdagavond had ik 2 voetballers beloofd (met dronken hoofd) dat ik de voetbalkleren wel ging uitwassen. Nu stond er voor mijn deur een voetbal tas met tig teneu's sokken en broeken voor de deur te stinken.. Gelijk wasmachine maar aangezet.. Onderin de tas vond ik geld.. LIEFFF krijg wasgeld ! haha

Onderweg naar huis reed er een auto voor mij waar de voorste zijraam eruit knalde dacht ff dat t hagelde onderweg maar bleek dus die jongen zijn raam eruit geknald te zijn dat zag ik toen ik hem inhaalde. Vergeten nr bord op te schrijven, mooi stom want net thuis zag ik allemaal witte puntjes in mijn auto .. SHIT !
Date komt er wel aan met die gozert denk ik :-) Zal wel spontane actie worden, kan zo makkelijk he, zo dichtbij. Af en toe is het wel al gevallen effe ergens wat te gaan drinken binnenkort.

Ik blijk 'm namelijk ook van 'vroeger' te moeten kennen, we kennen heel veel dezelfde mensen van studententijd, en hij zegt dat 'ie zich mij herinnert, maar ik hem niet! Wel leuk herinneringen opgehaald. Echt grappig zo ineens. En wie weet wel een leuk stapmaatje erbij die niet om 1 uur al naar huis wil :-)

Vleer, hoe krijgt iemand zijn autoruit er tijdens het rijden uitgeknald? Heb dat nog nooit gehoord! Balen van je auto, zijn het echt beschadigingen?
Hai allemaal!

Ook weer in da house!

Wat leuk nieuws hier allemaal zeg, op de auto van Vleer na dan...balen zeg. Maar leuke dagen gehad dus!

Miranda, blij voor je! Klinkt idd dat het klopt! Als je gevoel dat zegt, waarom zou hij t dan nog moeten benoemen he? Go with the flow, zou ik zeggen.

Aspoes, hou die deur maar open, misschien is hij net zo bang voor afwijzing als jij.

Mozz: klinkt goed zeg, Paiq heeft mij alleen maar leuke dates opgeleverd. Niet dat t iets geworden is hoor, maar dat heb ik al eens verteld.

en WM, je gaat ons niet verlaten hoor! Zolang julle beiden hier geen privedetails meedelen, 1-2 tjes hebben vind ik t prima dat niet-singles hier blijven.

Heb vanmiddag een heel gaaf zeegroen (die nieuwe kleur) wikkelvestje gekocht met pofmouwtjes. Twijfel of ik daar nu een topje met rokje onder doe of jurkje of gewoon spijkerbroek (voor mn date dan he). Wat zouden jullie doen? Doe wel mn grijze laklaarzen aan, die zijn stoer en toch ook netjes.

Krijg wel beetje kriebels nu hoor, voel me dan net zon puber...
Hoi!

Zal me ook weer eens melden hier. De laatste tijd geen mogelijkheid voor gehad. Erg veel bij mijn "vriendin" geweest. :-)

Gaat erg goed gelukkig maar nemen nu even wat gas terug anders gaat het te snel allemaal. Maar als de twijfelaar die ik ben vat ik zoiets toch weer negatief op alsof ze twijfelt aan me of me niet meer wil..... Wordt soms zo moe van mezelf hiermee........
Hai BE, leuk dat je weer even komt kijken.

Heeft zij gezegd dat ze wat rustiger aan wil doen? Denk wel dat t verstandig is hoor! Ik voelde t eerlijk gezegd al beetje aankomen.....het ging wel erg snel allemaal. Je moet vooral in het beginstadium toch beetje interessant voor elkaar blijven en dat lukt niet als je elkaar dagelijks ziet. Dit is mijn mening hoor!
Ik had het al wel aangegeven dat als ze dat wou ze het moest zeggen. Maar ze kwam er nu wel zelf mee. Ik weet ook dat dat het beste is maar het is meestal alles of niks bij mij in mijn kop.

De nadelen van verliefd zijn he..... Maar eigenlijk is het wel het beste ik moet thuis ook nog dingen doen e.d. en het is ook wel weer eens lekker om in mijn eigen bedje te slapen.
Lastig he, BE? je moet maar zo denken dat je de spanning nu weer wat opbouwt en dat het dan zoooo leuk is om elkaar weer te zien. Kan alleen maar goed uitpakken als jullie beiden verliefd zijn.

En je katten en wij hier allemaal hebben ook aandacht nodig hoor!
Goedenavond liefjes,

Xenia rokje!

(tenzij date bestaat uit stormachtige strandwandeling.... )

ga nu slapen, waarschijnlijk tot morgen!
quote:Xenia66 schreef op 21 oktober 2008 @ 18:23:

Miranda, blij voor je! Klinkt idd dat het klopt! Als je gevoel dat zegt, waarom zou hij t dan nog moeten benoemen he? Go with the flow, zou ik zeggen. ...ja, thanks, doe ik ook, alhoewel een liefdesverklaring natuurlijk wel lekker zou zijn....
Leuke berichten allemaal van velen hier..

Love is in the air whoehoee

Hier lekker rustig , vanavond date met RPD.. Best gezellig gaat t worden , verwacht er verder niet veel van. Onze gesprekken zijn leuk en t lijkt alsof we meer qua vriendschap op 1 lijn zitten dan verdere dingen.. Maaaar je weet t maar nooit..

Vanmorgen bloed geprikt , ik ga bloeddonor worden en tis reuze gezellig daar. Allemaal mannen oke allemaal veel ouder dan ik zelf ben , maar er zitten een paar lolbroeken bij. Leuk !

Vond het best wel een beetje spannend en eng om daar heen te gaan maar t ijs was in no time gebroken. (vooral omdat ik in rokje aan kwam wandelen *lol* )

Mijn HB werd geprikt en ik dacht altijd dat die erg laag zou zijn omdat ik vaak zo wit toe kijk.. Maar tis 9.7 !! Voor een dame mooi hoog zei de keuringsarts.

Nu 6 weken wachten op de bloeduitslagen en dan mag ik halve litertjes gaan geven..
quote:Miranda01 schreef op 21 oktober 2008 @ 23:37:

Goedenavond liefjes,

Xenia rokje!

(tenzij date bestaat uit stormachtige strandwandeling.... )

ga nu slapen, waarschijnlijk tot morgen!

Hai!

Even snel in mn lunchpauze kijken wat jullie hier allemaal uitspoken!

Okok, wordt rokje dan..is niet te kort hoor, gewoon boven de knie. Twijfeltwijfel, omdat ik er ook niet uit wil zien alsof ik kom solliciteren.

Vleer: veel plezier vanavond..is toch in Amsterdam?
Xenia yep.. ga zodadelijk mijn wagentje starten om ri de hoofdstad te racen..

Alle voetbaltenue's zijn weer uitgewassen , morgen maar opvouwen en netjes in de grote tas manouvreren. En kunnen ze vrijdag weer fris en fruitig aangetrokken worden.

(heeft gezien in de voetbaltas dat er knvb pasjes inzitten en heeft alle spelers eens ff goed bekeken op de fotos die op de pasjes zitten) *LOL* Hmmm ga misschien vrijdagavond maar eens een kijkje nemen bij t zaalvoetbal
Hallo !

Wat is het rustig hier!?

Ik heb bijgelezen

WM wat leuk dat hij je "verkering" gaat vragen!

BE hoe gaat het nu bij jou, wel even lekker om tot jezelf te komen of ga je liever door in de rollercoaster? :-)

Appel, leuk!! En wat jammer dat je vertrekt, net nu je een leuke vent ontmoet

Erykah, ben het met je eens hoor, zo'n 1e date "hoort" de man gewoon te betalen. Anders is hij romantisch niet geinteresseerd of het is een boer of zo denk ik altijd maar...trouwens, gaaf, Trijntje! Heel wat anders dan dat gespring wat ik heb gedaan bij Marco

Aspoes, spannend met OOML !

Mozz, nog gechat?

Pop, haaii !

Xenia, zenuwachtig voor morgen?

Vleer, wat een verhaal toch weer met die gesprongen ruit en die voetbalwas. Je kan wel een boek gaan schrijven of een column in de viva, "de wondere wereld van Vleer".

Veel plezier op je date. Ben benieuwd !

Liefmeisje, wat is er dan ?
[quote]Xenia66 schreef op 22 oktober 2008 @ 12:53:

[...]Okok, wordt rokje dan..is niet te kort hoor, gewoon boven de knie. Twijfeltwijfel, omdat ik er ook niet uit wil zien alsof ik kom solliciteren. quote]

doe dan maar korter rokje....;-)
Verhaal getypt....was het weg gggggrrrr.

Miran, ik wil me toch wel beetje zeker voelen, dus voor mij niet een te kort rokje op de eerste date. Wel sexy laklaarzen met hoge hak, leuk zwart topje en dus nieuw groen vestje. Klinkt dat goed?

En date is vrijdag, opletten he?

Zzp smste vandaag o.a. dat ik me maar zenuwachtig moest maken, maae eigenlijk valt dat best mee. Heb gewoon zin in gezellige avond met hopelijk gezellige man en verder zie ik t wel. We hebben trouwens maar 3 uurtjes ivm mijn trein en omdat hij pas tegen 8en thuis is van werk in Amsterdam. Heb mezelf dus voorgenomen om, wat er ook gebeurt, niet te blijven slapen ....

Hoe is t met jou/jullie, Miran? Volgende date al gepland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven