Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo goedemorgen zeg!

Ik vond het erg leuk. Ben de naiefste van het stel gok ik, want ik geloof er helemaal in! Het was idd. niet heel spectaculeir maar hij weet teveel om te raden. Geen reading bij ons helaas/gelukkig. Tsja heb er toch een bijzonder gevoel bij...

Eerst eten, was ook erg gezellig. Vishnu en ik hebben eerst even zitten kletsen met een BN-er (hoe heet hij ook alweer? Kenneth nog iets van zeg eens A, en speelde ook de vader van Bing in GTST) dus ja... al met al vond ik het erg leuk. Massaal, en zou graag nog eens terug willen nin kleinere setting, maar toch leuk!
En, was hij in het echt leuker dan op de foto?
Al geverfd Vish?
Hahaha Heul dichtbij
En en en en?! Ha, ik lees al wat eerste berichten. Jah, dat is een beetje dozig, naar zoiets toegaan als je weet dat er een issue is en je wilt er niet over praten. Enfin. Bij jullie dus geen geesten op schoot ed? Vond 't supergezellig jullie weer even te zien met eten. Volgende keer ga ik mee Zo, en nu aan het werk, bis spater!
quote:bridges6 schreef op 21 oktober 2008 @ 09:32:

Al geverfd Vish?Gooi net mijn kwasten om die in beker water stonden dus eerst even dweilen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Star heeft nog foto gemaakt, dus die wachten we nog even af...

Ja ik vond het echt leuk. En bijzonder.
Ow Bridge ik heb hem nog even gehyved maar hij staat er niet op. Kunnen we geen vrienden met hem worden
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja joh, Bridge en Vishnu hadden dus gewoon sjans met een BN-er, Kenneth Herdigein (achternaam moet even door de spellingcheck)! Heb ik weer dat ik dan net 10 minuten te laat binnen kom. Vond 't vroegah zo'n stuk...

Zijn jullie allemaal goed thuis gekomen?

Leuk ook om jou te ontmoeten Vish!
Ja zo heette Hij! Was heel aardig, echt een gesprek gehad en hij heeft ons nog een drankje aangeboden! Hij was nu niet meer zo'n stuk als vroegah, maar toch leuk!
Krijgen jullie ook opeens een blauwe balk met advertiser message in beeld? Zwaar irritant!
quote:Vishnu schreef op 21 oktober 2008 @ 09:21:

[...]

Zit zo'n skruvsta lekker als bureau- of eetkamerstoel? Dat kon Drek me niet vertellen namelijk.

Wat je allemaal niet met een Skruvsta kan doen, dat mag je helemaal zelf verzinnen.

Klinkt wel als een aparte avond! Was hij serieus of entertainde hij ook de zaal? En liep hij van hot naar her? Werd dat op scherm vertoond?

Hel, jammer dat je hem miste. Hij heeft zo'n leuke caribische uitstraling he.
dat zei ik net.. klere banner... heel irritant
Hij entertainde ook compu en liep idd van hot naar her en was te zien op scherm.. Dat was goed geregeld. Er was ook iemand die vertaalde, soms wel handig want wat praat die vent snel zeg.. Als ik het eerste woordje vertaald had in mijn hoofd, was hij 10 zinnen verder
Oh joh, dacht dat je de banner onder het schema bedoelde...

Nu maar iets nieuws bedenken om naar af te tellen. Ik zeg... Sint Maarten? Sint? Kerst?
Nee joh.. dat ding zie ik meestal niet eens, haha

De sinterklaaspost zou ik zeggen ( zie mail)
Ik had gisteren trouwens die cd wel mee kunnen nemen dacht ik vannacht... hmmm

Ik ga hem vandaag op de post doen ( die nu een mantra in haar hoofd stampt: cd opsturen, cd opsturen,cd opsturen)
Kan niet in mijn mail...
Nou ik ga maar eens foto's plakken...
Heb je een andere mailadres?
Ik heb het in je msn geknald bridges
Foto's plakken?.... ouderwets in een fotoalbum?
Ik vind een banner voor Max z'n verjaardag!
Strange, ik sta wel in de adressen bij de Sinterklaaspost, maar krijg hem pas nu Jinny hem beantwoord
Hallo, ik kom me ook even melden, beetje laat maar Jonathan was aan het huilen en spoken van half 1 tot 3 en toen hebben we hem maar eruit gedaan, koorts opgenomen en nieuwe zetpil gegeven, en bekertje drinken en toen sliep hij gelukkig tot 9 uur. Net met een hoop pijn en moeite de medicijnen erin gekregen want als hij de bambix doorslikt dan grijpt hij naar zijn oor. Dus we gaan vanmiddag maar even naar de HA.

Ik vond het wel een hele gezellige avond en het eten was super, maar over Drek ben ik nog niet helemaal uit of hij echt met geesten kan praten of dat hij helderziend is. Hij heeft wel een gave, dat denk ik wel. Na de pauze ging het wat minder goed, en toen werd ik er wel en beetje melig (door Star en Vishnu)
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven