Good Luck!
dinsdag 21 oktober 2008 om 10:46
Melig? Dat valt me nou zwaar van jullie tegen.
Ha ha, gelukkig de tena-lady dus niet nodig gehad? Ik zou het denk ik al in m'n broek doen als hij zo dicht bij me kwam staan...
Mal, knuf voor zieke Mr J en voor jou!
Wij vannacht ook een hoestend en snotterend meisje. Uiteindelijk maar in het grote bed gelegd, waar ze nog een tijd bleef liggen urmen. Net toen ze eindelijk sliep plaste ze in bed, arm ding was er helemaal van in de war.
Ha ha, gelukkig de tena-lady dus niet nodig gehad? Ik zou het denk ik al in m'n broek doen als hij zo dicht bij me kwam staan...
Mal, knuf voor zieke Mr J en voor jou!
Wij vannacht ook een hoestend en snotterend meisje. Uiteindelijk maar in het grote bed gelegd, waar ze nog een tijd bleef liggen urmen. Net toen ze eindelijk sliep plaste ze in bed, arm ding was er helemaal van in de war.
dinsdag 21 oktober 2008 om 10:52
dinsdag 21 oktober 2008 om 11:19
Oh Star, met een volle blaas kun je je nooit meer op Drek concentreren..! Had je zoveel gezopen in het restaurant?
Gelukkig had jij geen moeite met zijn snelle praten denk ik.
Hel, ik verdenk jou er ook van een zwak te hebben voor Hakim, heb ik net bedacht.
Beterschap, hier ook een snottebel.
Mal, beetje brak dus? Hoop geen antibiotica nodig..
Gelukkig had jij geen moeite met zijn snelle praten denk ik.
Hel, ik verdenk jou er ook van een zwak te hebben voor Hakim, heb ik net bedacht.
Beterschap, hier ook een snottebel.
Mal, beetje brak dus? Hoop geen antibiotica nodig..
dinsdag 21 oktober 2008 om 12:28
Hans Teeuwen, die heeft ook wel wat ja (alleen die neus...). Grappig. Ben helemaal niet bezig met lekkere mannen tegenwoordig. Moest echt even diep nadenken, haha. Heb een paar Humberto Tan-achtige vriendjes gehad, daar val ik blijkbaar op. Maar goed, zegt allemaal niks, heb er uiteindelijk toch eentje van een heel ander type in huis.
dinsdag 21 oktober 2008 om 12:34
Ouderwets plakken nog hier Bam. Heerlijke therapeutische bezigheid vind ik, haha!
Al moet ik nu hachee maken, en griesmeelpudding en wentelteefjes voor mezelf haha! Dus ik ga even on a break...
Mal: oei hopelijk valt het mee... Of idd anti-biotica zodat het snel over is... Hoe laat waren jullie thuis?
Mail: mijn mail doet het dus niet en waarschijnlijk de hele week niet dus als je iets wil van me...
Al moet ik nu hachee maken, en griesmeelpudding en wentelteefjes voor mezelf haha! Dus ik ga even on a break...
Mal: oei hopelijk valt het mee... Of idd anti-biotica zodat het snel over is... Hoe laat waren jullie thuis?
Mail: mijn mail doet het dus niet en waarschijnlijk de hele week niet dus als je iets wil van me...
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:08
quote:Vishnu schreef op 21 oktober 2008 @ 10:52:
Nou, Star had wel een Tena kunnen gebruiken hoor maar ze durfde niet naar de wc, dan werd je genadeloos voor lul gezet namelijk.
Vind het heel grappig dat ik nu allemaal hoofdjes bij jullie postings zie Oooh, ik dacht hoofdjes in de vorm van geesten die om ons heen dwarrelen
Nou, Star had wel een Tena kunnen gebruiken hoor maar ze durfde niet naar de wc, dan werd je genadeloos voor lul gezet namelijk.
Vind het heel grappig dat ik nu allemaal hoofdjes bij jullie postings zie Oooh, ik dacht hoofdjes in de vorm van geesten die om ons heen dwarrelen
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:09
Ik vond het dus wel heel bijzonder. Had gisteren zoiets van Naaaa. maar vanmorgen was ik bij een vriendinnetje en toen ik het aan haar vertelde merkte ik dat ik het toch wel bijzonder vond. Dat van die moeder met dat zoontje ja, die er niet over wilde hebben! Dom zeg!
En, dat vond ik heel raar, ik had onwijze hoofdpijn en pijn in mijn onderbuik toen ik thuis kwam. Zou dat iets zijn geweest....???
Nu trouwens ook, maar ik heb honger dus ga even een boterham eten
En, dat vond ik heel raar, ik had onwijze hoofdpijn en pijn in mijn onderbuik toen ik thuis kwam. Zou dat iets zijn geweest....???
Nu trouwens ook, maar ik heb honger dus ga even een boterham eten
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:28
Had het inmiddels begrepen mamax. Ik sla (weer) over. Wij zijn al zooo druk met Sint...
Aamalia: ik vond het ook heel bijzonder hoor! Heb trouwens ook sinds gisteren nog sterker het idee dat mijn opa bij me in de buurt is... Stom hè. Dat gevoel had ik altijd wel wat, maar nu meer... Maar goed.
Hmmm net lekker wentelteefjes gegeten, lekker!
Aamalia: ik vond het ook heel bijzonder hoor! Heb trouwens ook sinds gisteren nog sterker het idee dat mijn opa bij me in de buurt is... Stom hè. Dat gevoel had ik altijd wel wat, maar nu meer... Maar goed.
Hmmm net lekker wentelteefjes gegeten, lekker!
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:40
quote:Vishnu schreef op 21 oktober 2008 @ 10:52:
Vind het heel grappig dat ik nu allemaal hoofdjes bij jullie postings zie
Hahahahaha, ja dat was grappig die mensen die naar de wc gingen.
En dat ie Char in de zeik nam was ook leuk
Vind het heel grappig dat ik nu allemaal hoofdjes bij jullie postings zie
Hahahahaha, ja dat was grappig die mensen die naar de wc gingen.
En dat ie Char in de zeik nam was ook leuk
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:54
Haha Star! Kijk je wel eens de Irish Matchmaker? Of is Starman van UK?
Wat zei hij over Char?
Mamax, hier net een chocotaart gemaakt. Dacht dat het niet zo bijzonder voor haar was, ze was er gauw klaar mee. Zie ik haar net alles naspelen! Heeft het dus toch wel indruk gemaakt ofzo.
Succes in de keuken!
Bridges ook al zo culinair bezig, heerlijk hachee!
Wat zei hij over Char?
Mamax, hier net een chocotaart gemaakt. Dacht dat het niet zo bijzonder voor haar was, ze was er gauw klaar mee. Zie ik haar net alles naspelen! Heeft het dus toch wel indruk gemaakt ofzo.
Succes in de keuken!
Bridges ook al zo culinair bezig, heerlijk hachee!
dinsdag 21 oktober 2008 om 14:18
Leuk al die Drek-verhalen! Maar minder schokkend als van te voren gedacht dus! Voor tv knippen ze natuurlijk een boel dingen uit al die shows en dat zetten ze achter elkaar.
Maar het was een hele gezellige avond dus! Ik wil ook wel weer eens ergens mee naar toe (maar het zit er voorlopig nog niet in, arme ik ).
Maar het was een hele gezellige avond dus! Ik wil ook wel weer eens ergens mee naar toe (maar het zit er voorlopig nog niet in, arme ik ).
dinsdag 21 oktober 2008 om 14:29
Oh, uit een pak van Oetker Mamax. Heel makkelijk. Heb nu bom op mijn maag.
Cakejes versieren, leuk idee!
Het is ook irritant Star. Maar prachtige beelden!
Over pr. beelden gesproken, wat staat dat groene jasje haar leuk.
Hachee met gehakt? Hoe doe je dat precies, Bridges?
Cin, liggend eten in Supperclub! Sorry.
Kan me voorstellen dat je die muren nu wel kunt uittekenen.
Cakejes versieren, leuk idee!
Het is ook irritant Star. Maar prachtige beelden!
Over pr. beelden gesproken, wat staat dat groene jasje haar leuk.
Hachee met gehakt? Hoe doe je dat precies, Bridges?
Cin, liggend eten in Supperclub! Sorry.
Kan me voorstellen dat je die muren nu wel kunt uittekenen.
dinsdag 21 oktober 2008 om 15:13
Haai,
Zo hier weer helemaal bijgekomen van ons avontuur. Ik was om 0.15 thuis, toen nog kolven dus om 1.00 uur lag ik er in en pas om 8.00 uur weer wakker vanmorgen om te kolven! Dat is voor mij tegenwoordig uitslapen. Best lekker een nacht helemaal alleen thuis.
Cas heeft vanmorgen zijn prikjes gehad dus die is nu een beetje van slag en Mart is nog bij oma en opa. Hier ook al een cake gebakken en nu de Boeuf Bourgignon op het vuur.
Ik vond het wel leuk om een keer mee te maken gister, ik geloof het ook wel. Ik vond het alleen jammer dat je alle verhalen achter de mensen niet hoort. Waarom een overdosis, waar is je dochter aan overleden enz. Dat was trouwens wel een mooie reading. Was een meisje met een bericht voor haar moeder dat ze niet teveel moest terug kijken maar moest gaan genieten van het nu. Uit alle andere heb ik geen boodschap kunnen halen. Behalve dan van die man met die knikkende vrouw die zo sceptisch was.
Star wat heb je met je haar gedaan?
Compu nog nooit een film met Denzel Washington gezien?? Dan moet je Fallen kijken, die is erg goed. "Tihihihime is on mind, yes it is".
Zo hier weer helemaal bijgekomen van ons avontuur. Ik was om 0.15 thuis, toen nog kolven dus om 1.00 uur lag ik er in en pas om 8.00 uur weer wakker vanmorgen om te kolven! Dat is voor mij tegenwoordig uitslapen. Best lekker een nacht helemaal alleen thuis.
Cas heeft vanmorgen zijn prikjes gehad dus die is nu een beetje van slag en Mart is nog bij oma en opa. Hier ook al een cake gebakken en nu de Boeuf Bourgignon op het vuur.
Ik vond het wel leuk om een keer mee te maken gister, ik geloof het ook wel. Ik vond het alleen jammer dat je alle verhalen achter de mensen niet hoort. Waarom een overdosis, waar is je dochter aan overleden enz. Dat was trouwens wel een mooie reading. Was een meisje met een bericht voor haar moeder dat ze niet teveel moest terug kijken maar moest gaan genieten van het nu. Uit alle andere heb ik geen boodschap kunnen halen. Behalve dan van die man met die knikkende vrouw die zo sceptisch was.
Star wat heb je met je haar gedaan?
Compu nog nooit een film met Denzel Washington gezien?? Dan moet je Fallen kijken, die is erg goed. "Tihihihime is on mind, yes it is".