Pil
dinsdag 26 januari 2016 om 21:06
Hallo,
Ik heb een vraag ben vorig jaar in oktober gestopt met de prikpil ben 2 weken erna begonnen met de pil heb paar dagen genomen en dan gestopt mee dat ik en mijn vriend een kinderwens hadden ben nu al 3 maand gestopt met de pil maar in die 2 jaar dat ik de prikpil nam niks van menstruatie gehad en nu nog niks.. Ben ik vruchtbaar ? Nu de vraag is ik wil nu terug met mijn pil beginnen kan dat kwaad moet ik wachten tot er ooit eens menstruatie komt? Of niet? Nog niet ziek geweest.
Ik heb een vraag ben vorig jaar in oktober gestopt met de prikpil ben 2 weken erna begonnen met de pil heb paar dagen genomen en dan gestopt mee dat ik en mijn vriend een kinderwens hadden ben nu al 3 maand gestopt met de pil maar in die 2 jaar dat ik de prikpil nam niks van menstruatie gehad en nu nog niks.. Ben ik vruchtbaar ? Nu de vraag is ik wil nu terug met mijn pil beginnen kan dat kwaad moet ik wachten tot er ooit eens menstruatie komt? Of niet? Nog niet ziek geweest.
dinsdag 26 januari 2016 om 21:12
De prikpil biedt het gemak dat je maar één keer per 12 weken aan je anticonceptie hoeft te denken. Je moet er bij gebruik van de prikpil echter wel rekening mee houden dat het terugkeren van de vruchtbaarheid een jaar of soms nog langer kan duren. Ook wanneer je klachten van de prikpil hebt, zul je moeten wachten totdat de hormonen zijn uitgewerkt aangezien je de hormonen na de injectie niet uit je lichaam kunt verwijderen.
http://www.anticonceptie.nl/product/prikpil/
http://www.anticonceptie.nl/product/prikpil/
dinsdag 26 januari 2016 om 21:23
Meid ik heb geen idee en ik denk de meeste mensen hier niet want die zijn niet medisch onderlegd en als je wel medisch onderlegd bent kan je wel iets zeggen maar wie gaat je geloven en je mag geen medisch advies geven want daar kun je een ban voor krijgen Cateautje had ook een ban die had geloof ik een diagnose gesteld en dat mag ook niet dus als je nou echt iets graag wil weten dan moet je naar je huisarts die heb je toch wel een huisarts of ben jij een van die mensen die geen huisarts heeft?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 26 januari 2016 om 21:27
quote:Barbara21 schreef op 26 januari 2016 @ 21:25:
De vraag was gewoon of il nu weer kan beginnen met de pil? Of het veilig zou zijn? Kheb 3 maand niks genomen,Als jij het niet weet omdat je het niet geleerd hebt met biologie of omdat het niet in je bijsluiter staat hoe moeten wij het dan weten en als we het al weten mogen we het niet zeggen omdat dat medisch advies geven is ga naar je huisarts als je het zeker wil weten.
De vraag was gewoon of il nu weer kan beginnen met de pil? Of het veilig zou zijn? Kheb 3 maand niks genomen,Als jij het niet weet omdat je het niet geleerd hebt met biologie of omdat het niet in je bijsluiter staat hoe moeten wij het dan weten en als we het al weten mogen we het niet zeggen omdat dat medisch advies geven is ga naar je huisarts als je het zeker wil weten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 27 januari 2016 om 07:48
Denk dat je, samen met je vriend moet overwegen wat je nu eigenlijk wil. Je wil een kind of kinderen en wil je het nu proberen of toch maar even niet.
Als je wil proberen zwanger te worden en je wordt nog niet ongesteld is het belangrijk om wat aan de hormoonhuishouding te doen, zodat de eitjes weer gaan springen.
Als je wil proberen zwanger te worden en je wordt nog niet ongesteld is het belangrijk om wat aan de hormoonhuishouding te doen, zodat de eitjes weer gaan springen.