Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Haai

Wat een *&@#^(*&@#-dag vandaag. Mopperdemoppermopper.

Moet zo dadelijk helegaar naar Amsterdam, dan weer terug naar de middle of nowhere en dan naar huis. Inschatting: 19.00 uur thuis.

Verder waren twee koplampen kapot. Peugeootjes hebben de onaardige eigenschap dat lampjes nauwelijks te verwisselen zijn (tenzij je het geen probleem vindt om maar 8 vingers over de houden, omdat de rest knel komt te zitten), en bij de Kwikfit rekenen ze er slechts 30 euro voor om ze te vervangen

Tot slot kan ik, als evaluatie van laaaang geleden melden dat Yasmin mij 1. geen Georgina-tieten heeft opgeleverd, maar 2. wel een hoop andere dingen.... heb veel buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid en heb het gevoel dat ik door de Yasmin de afgelopen periode in een nog grotere Huilie ben veranderd dan ik al was (dat kwartje viel ineens toen ik vanochtend in de auto nóg moest janken om iets onbnulligs van gisteravond ) . Heb voor morgen een afspraak met huisarts, maar geen idee waar ik nu naar moet overstappen.

Zo... dat was mijn kommer&kwel voor de dag

Hoest met Juno?

En hoe was het ontslag nemen?

Ohhhjaaa hoeheetieookalweer van Zeg 'ns Aaaaa!
Peas on earth!
Ik had van 'gewone' pillen ook altijd veel bijwerkingen, Erwtje. Met drie-fasen-pil (ik slik Trinordiol) heb ik daar helemaal geen last van. Maar dat kan ook best weer voor iedereen anders liggen, denk ik. De beste oplossing voor jou is gewoon een kind maken. Maak je je eindelijk eens nuttig op deze pijlerT.

Ja, ik keek dus wel naar Zeg eens Aaaaaah. Ben ook naar allebei de theatervoorstellingen geweest (die waren leuheukkkk! I love Mien!) Maar deze meneer zegt me dus echt niets....

* geeft tissues aan Vish en Bridges *
Loretta is De Mol. Punt.
Aha, moet ik hier lezen dat jullie 'm ook best smakelijk vonden, Bridges en Vishnu...

(sorry voor inbreken)
Haai!

Wat klote dat Juno zo toegetakeld wordt Eow! Klacht indienen hoor, als leidsters zelf aangeven dat ze niet veel meer kunnen doen is er toch iets structureel mis denk ik...

Wup ook wel eens onontdekte oorontsteking gehad, behalve koorts niets aan `m gemerkt. En aangezien ie vannacht en vandaag ook koorts heeft zou het ook wel weer een oorontsteking kunnen zijn

Leuk dat het leuk was Vish (en Star en Bridges en Helenita). Jullie geen sessie gehad dus? Jammer!

Ik heb fantastische kotskaksessie achter de rug gister en vannacht. Wup vanmorgen naar kdv gebracht en zelf bed weer ingedoken. Wup was vannacht namelijk ook ieder uur wakker en dus stond ik half kokkend over z`n kribbe gebogen, oh joy :puke: Na 4 uur slapen voelde ik me wat beter en toen werd ik gebeld door kdv of ik Wup wilde komen halen want die was ellendig en koortsig. Meneer ligt te klooien in bed nu en ik ben me mentaal aan het voorbereiden op klusjes in hause...
Hoe gata het eigenlijk met piemelpoeren Vish?

En hoe is het met Inad, al wat bijgekomen van de vakantie?
Haai allemaal

Eow, dikke kus voor Juno! Meisjes zijn krengen hoor, Chica inc. Vandaag trapte venijnig roodharig kreng Chica voor dr schenen. Meisjes, man, ghehehhhe.

En beterschap voor oorpijn!

Kess, ik kan niet op Hyves, maar respect hoor! Vind je zo superstoer en dit is ook zo goed uiteindelijk, dat weet ik zeker. Kess rules

Thanks voor de boots, Vish, ik zal ze vol trots dragen

Pep, ja bijgekomen. Werk alleen zoooo druk. Tis wel heel leuk, maar heb 0,0 tijd voor extra curiculaire ( ) activiteiten dus pas du theehuis. Mailde Star vandaag al dat ik jullie zo mis. Morgen is ier hele avond cursus geven elders in t land, dus dan kom ik lekker bijkleppen. Nu beetje bankhangen en lezen enzo want moe na werkdag. Hoest bij jou nu met weer werken enzo?

Naar van kotskak. Beterschap (geeft voorzichtig een)

Hoop dat Wup en jij heel snel opknappen en vananacht goed slapen.

Verder iedereen, ook grappige gasten , haai en baai enzo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haaa

Ik kan jullie melden: gisteren was nog erger dan verwacht . Met negenjarig (onafgebroken kletsend ) meisje VIER uur lang onderweg door eindeloze files, uiteindelijk rond 18.00 uur naar de MacDonalds (ook géén goed idee), daarna opnieuw in de file door Marco B-concert, kind om 20.00 uur thuis afgeleverd, toen richting huis en ploingggggboefffff ... lekke band . In de middle of nowhere. Moest eind lopen om bij huis aan te bellen en te vragen in welke straat ik stond, wegenwacht gebeld, en was uiteindelijk om 22.00 uur halfdood thuis

Het goede nieuws: huisarts vond ook dat ik wellicht niet zo goed reageer op deze pil als ik van mijn eigen stabiele zelf veranderd blijk te zijn in een labiel jankend figuur . Andere pil, nieuwe poging

En jaaaaaaaaa Inadje is weer thuis!

Klinkt heel mooi en leuk, de vakantie, wauw! En nu lekker samenwonen he?!
Peas on earth!
Gedverderrie Erwt, wat een kutdag dus. Wat is dat toch met jouw auto trouwens, niks als panne

Hopelijk gaat het met nieuwe pil wel goed trouwens, fijn dat ha begrijpend was.

Hyves is gestorven
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 22-10-2008 13:04
Reden: ssssssssss-je toevoegen
% gewijzigd
Heeft iemand goeie remedie tegen kotskak, behalve Norrit (wat niet werkt)? Sjaf is nu ook het haasje :puke:

Effe lachen heur

Ik ben bang dat er dan niks helpt. Het moet er gewoon uit, hoe naar het ook is. Kotskak snokt behoorlijk. Beterschap!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haai! Kind ziek opgehaald van KDV, dus weekend.
Ziekenboeg hier zeg! Ik heb stokje toch niet per ongeluk de verkeerde kant opgeslingerd Eow?

Hoest met Olijf?

Hier een smoothie van mij, voor jullie, om met dat vitaminebommetje alle stokjes te lijf te gaan!
Loretta is De Mol. Punt.
Oei die ziet er zekers lekker uit Kess!
Lekker Kess. Ik heb de echte variant al in de koelkast staan om zo in de kindjes te gieten
Is er nog wat over Eow? *doet haar mond open: giet het er maar in!*
Ik ben mijn eigen bananenschil

kussen en knuffels aan Pep, Eow, Inad, Kess en Starrewief

Ben vreselijk undercover dusseeee...alles goed met mij
Huh?
anoniem_13050 wijzigde dit bericht op 22-10-2008 16:36
Reden: Jaaaa, ik wist het!!!
% gewijzigd
Loretta is De Mol. Punt.

Maaruh kan je de naam ff weghalen, wil niet dat iemand me ziet hier hahaha
Ooooow! Wat geweldig! Ingeveing klopte dus! Heb het snel verwijderd heur!
Loretta is De Mol. Punt.
Wil nu wel heeeeel graag weten hoe het met je is!
Loretta is De Mol. Punt.
hahahahaha thnxie

hoest met u?
Hier alles helemaal goed. Heb elders al berichtje voor je achtergelaten.
Loretta is De Mol. Punt.
nu gaat het wel ok met mij hoor, had een paar hele slechte maanden, is hopenlijk weer voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven