Entertainment alle pijlers

Floortje naar het einde van de wereld

09-01-2014 22:08 672 berichten
Meer liefhebbers van dit programma?

Ik vind het echt schitterend, die mooie verlaten landschappen!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad diep respect voor zo'n jonge vrouw.

En wat vreselijk voor haar dat ze Ravi nu moet missen....
Ik heb gehuild. Om de herinnering aan het land, de mensen. Het uitgemergelde jochie. Om het mooie werk, het gezin wat ze de kinderen geeft. Om de prijs die ze won. Om de plannen die ze heeft en om het verdriet van het overlijden van dat stoere kereltje.

Ik ben soms een weekdier.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 27 januari 2016 @ 22:06:

Ik heb gehuild. Om de herinnering aan het land, de mensen. Het uitgemergelde jochie. Om het mooie werk, het gezin wat ze de kinderen geeft. Om de prijs die ze won. Om de plannen die ze heeft en om het verdriet van het overlijden van dat stoere kereltje.

Ik ben soms een weekdier. Ik ben nooit in Nepal geweest maar ik hield het ook niet droog hoor. Wat een bijzonder meisje en wat een verschil maakt zij in zoveel levens. Hier moet zelfs de grootste cynicus stil van worden.
.
mooie aflevering weer. Het was niet helemaal naar het einde van de wereld, maar wat zij allemaal doet vind ik ongelofelijk. Super.
quote:impala schreef op 27 januari 2016 @ 22:12:

[...]

Ik ben nooit in Nepal geweest maar ik hield het ook niet droog hoor. Wat een bijzonder meisje en wat een verschil maakt zij in zoveel levens. Hier moet zelfs de grootste cynicus stil van worden.Hier ook niet droog gehouden. Zoveel mooie kinderen die ze helpt, maar die verhalen hakken erin (en dat arme, kleine kereltje).
Achossie, hier ook tranen om dat kleine manneke wat van zo ver gekomen is. En dan door een ongeval om het leven komen. Wat een verdriet.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:louise1 schreef op 27 januari 2016 @ 22:29:

Achossie, hier ook tranen om dat kleine manneke wat van zo ver gekomen is. En dan door een ongeval om het leven komen. Wat een verdriet.Het troost me dan wel weer dat hij nog een flinke tijd alle liefde van de wereld heeft gehad, van haar en zijn 51 broers en zussen.
Ook kan ik weer bozig worden om de menden die roepen dat je geen vrijwilligerswerk moet gaan doen bij zulke projecten. Dat het de kinderen schaadt en je het alleen doet om jezelf op de schouder te kunnen kloppen.

Die kinderen hadden veel plezier met dansen, voetballen, weet ik veel wat. En het zullen zeker niet de eerste vrijwilligers daar zijn
quote:himalaya schreef op 27 januari 2016 @ 22:44:

[...]

Het troost me dan wel weer dat hij nog een flinke tijd alle liefde van de wereld heeft gehad, van haar en zijn 51 broers en zussen.Bedacht ik me ook
Prachtige aflevering, stil van, mijn altijd kletsende puberdochter van 16 ook... Wel een heel triest einde, we steken maar n kaarsje aan voor haar verdriet...
denkmetjehart
Net de FB pagina van Blinknow gelezen. Wat een immens verdriet beschrijft Maggie daar. Weer snotters.
quote:himalaya schreef op 28 januari 2016 @ 11:21:

Net de FB pagina van Blinknow gelezen. Wat een immens verdriet beschrijft Maggie daar. Weer snotters.Die had ik gisterenavond ook opgezocht. Wat beschrijft ze het mooi. Hartverscheurend om te lezen.
Wat een prachtige aflevering. Diep respect voor Maggie, wat zij bereikt heeft op zo'n jonge leeftijd! En kleine Ravi, wat triest..
quote:himalaya schreef op 27 januari 2016 @ 22:46:

Ook kan ik weer bozig worden om de menden die roepen dat je geen vrijwilligerswerk moet gaan doen bij zulke projecten. Dat het de kinderen schaadt en je het alleen doet om jezelf op de schouder te kunnen kloppen.

Die kinderen hadden veel plezier met dansen, voetballen, weet ik veel wat. En het zullen zeker niet de eerste vrijwilligers daar zijnDe achtergronddanseres van Beyoncé is natuurlijk niet de eerste de beste vrijwilliger.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:impala schreef op 27 januari 2016 @ 21:39:

Niet echt het eind van de wereld , maar wel erg indrukwekkend.

Ontzetten indrukwekkend.

Ik zit met tranen in de ogen zeg..
Ik zie nu net het programma via uitzending gemist en het is inderdaad hartverscheurend dat Ravi is overleden. Ik begrijp dat het door een ongeval kwam. Maar is er ook bekend wat er precies is gebeurd met Ravi?
Prachtig programma en mooie mensen bestaan er toch op deze wereld.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
quote:Nouschi schreef op 28 januari 2016 @ 12:43:

[...]

De achtergronddanseres van Beyoncé is natuurlijk niet de eerste de beste vrijwilliger. Ik ben dan wel geen achtergronddanseres van Beyoncee (vérre van ), maar de kinderen vonden mijn knutselideeën en zeskamp dan weer erg leuk
Ik zit nu op Net 5 'Grand designs: naar het einde van de wereld' te kijken. Niet met 'onze Floor' maar een Engelsman. Verder hetzelfde concept. Nu op visite bij een Engels stel wat grotendeels zelfvoorzienend in Noord Zweden woont, met 54 Huskies.

Ook leuk om te zien!
Ik heb het ook gekeken en kreeg dezelfde vibe als bij Floortje.
Iemand gisteren nog gekeken?

Wat een plek. Een dag wandelen om er te komen. Prachtig hoor, daar niet van, maar wat bezielt een mens om daar te gaan wonen.
Die bergkam was prachtig maar de kom zelf vond ik minder. Kreeg geen goede vibe bij dit gebied (om maar weer het woord vibe te gebruiken )
Ik zou daar echt niet willen wonen, vreselijk afgelegen. Saai lijkt me. Vond het wel een interessante aflevering.
Prachtige natuur, maar het kwam allemaal vrij gesloten over. Die vrouw (marion?) leek ook niet echt gelukkig daar. Weet niet in hoeverre het moment (moeder die erg ziek was) daarin meespeelde, maar ze klonk niet erg positief. Volgens mij kwam Floortje er ook niet echt doorheen.
Ik hoor net van hem dat ze in het dorp niet zo blij waren met haar. Volgens mij heeft ze geen aansluiting,alleen haar man. En ze zei dat die teveel op haar lip zat. Het lijkt me ook een saaie vent. Hij wilde vooruit in het leven, dat vond zij aantrekkelijk. Maar ze heeft niet beseft dat zij misschien alleen het middel daartoe was

Wat een contrast met dat stadsmeisje en haar man in Mongolie . Die hadden ook alleen elkaar, hun rendieren en wat dorpelingen en waren daar zielsgelukkig mee.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven