Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 januari 2016 om 22:04
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 21:58:
[...]
En dan komt daarna weer de meute die de eerste posts van zo'n topic 'werkelijk zeer onbeschaafd' vindt.
Duh....... de info stond er niet. Dus dan reageren de forummers van die eerste post in zo'n topic daar weer op.
Vervolgens komt na een bladzijde of wat weer de eerste door die zegt dat het TO's topic is en blablabla en yepyepyep en zo halen we de tien pagina's wel weer samen. Ondertussen zingt iemand nog het liedje: "En een kloddertje 'staf' hierrrrr! En een kloddertje 'staf' daaaaaarrrrr"! Dan gumt de mod hier en daar wat woorden in dat bewuste topic en vervolgens komt het bantopic vanzelf weer omhoog. En Napraat ook, dat hoort erbij.
VF : So predictable. Business as usual
[...]
En dan komt daarna weer de meute die de eerste posts van zo'n topic 'werkelijk zeer onbeschaafd' vindt.
Duh....... de info stond er niet. Dus dan reageren de forummers van die eerste post in zo'n topic daar weer op.
Vervolgens komt na een bladzijde of wat weer de eerste door die zegt dat het TO's topic is en blablabla en yepyepyep en zo halen we de tien pagina's wel weer samen. Ondertussen zingt iemand nog het liedje: "En een kloddertje 'staf' hierrrrr! En een kloddertje 'staf' daaaaaarrrrr"! Dan gumt de mod hier en daar wat woorden in dat bewuste topic en vervolgens komt het bantopic vanzelf weer omhoog. En Napraat ook, dat hoort erbij.
VF : So predictable. Business as usual
donderdag 28 januari 2016 om 22:12
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 21:58:
[...]
VF : So predictable. Ja, zo gaan die dingen. same old, same old. Je valt me wel positief op, de laatste tijd. Zei mijn zus ook nog.
[...]
VF : So predictable. Ja, zo gaan die dingen. same old, same old. Je valt me wel positief op, de laatste tijd. Zei mijn zus ook nog.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 28 januari 2016 om 22:15
donderdag 28 januari 2016 om 22:16
donderdag 28 januari 2016 om 22:20
donderdag 28 januari 2016 om 22:21
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 22:18:
[...]
Daar hoef je niet te oud voor te zijn. Het ligt aan je interesse gebied.Die verandert meestal, naarmate je ouder en - hopelijk - iets wijzer wordt. Ik denk dat de helft niet eens weet wie die mensen zijn over wie je het hebt.
[...]
Daar hoef je niet te oud voor te zijn. Het ligt aan je interesse gebied.Die verandert meestal, naarmate je ouder en - hopelijk - iets wijzer wordt. Ik denk dat de helft niet eens weet wie die mensen zijn over wie je het hebt.
donderdag 28 januari 2016 om 22:22
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:12:
[...]
Ja, zo gaan die dingen. same old, same old. Je valt me wel positief op, de laatste tijd. Zei mijn zus ook nog.Dankje! Een bloemetje voor jou.
[...]
Ja, zo gaan die dingen. same old, same old. Je valt me wel positief op, de laatste tijd. Zei mijn zus ook nog.Dankje! Een bloemetje voor jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 28 januari 2016 om 22:23
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:21:
[...]
Die verandert meestal, naarmate je ouder en - hopelijk - iets wijzer wordt. Ik denk dat de helft niet eens weet wie die mensen zijn over wie je het hebt.Heeft niks met wijsheid te maken, ik durf te wedden dat president rutte wel weet wie kanye west is.
[...]
Die verandert meestal, naarmate je ouder en - hopelijk - iets wijzer wordt. Ik denk dat de helft niet eens weet wie die mensen zijn over wie je het hebt.Heeft niks met wijsheid te maken, ik durf te wedden dat president rutte wel weet wie kanye west is.
donderdag 28 januari 2016 om 22:23
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 22:22:
[...]
Ik ben fan van Justin Bieber.
Zie je me.al staan? 2 kinderen thuis maar sta toch vooraan te wiebelen met mn borstjes hoorIk kan vanaf de vijfde rij zo met mijn memmen die Bieber van het podium af keilen. Voordeel van ouder worden.
[...]
Ik ben fan van Justin Bieber.
Zie je me.al staan? 2 kinderen thuis maar sta toch vooraan te wiebelen met mn borstjes hoorIk kan vanaf de vijfde rij zo met mijn memmen die Bieber van het podium af keilen. Voordeel van ouder worden.