Uitgerekend eind juli 2016!

23-11-2015 06:06 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn, eind juli zijn uitgerekend en het leuk vinden ervaringen met elkaar te delen?
@ Carpincho, dit kreeg ik op een ander topic met de vraag hoe je een tabel boven aan de topic krijgt::

Je moet de tabel in de openingspost plaatsen. Dus de starter van het topic moet haar eerste post wijzigen en de tabel daar toevoegen.

Kan je hier iets mee?
Helaas... Ik heb net vermoedelijk een miskraam gehad. Ik heb het bekeken en gevoeld en het leek heel erg op de beschrijvingen en de foto's die je erover kunt vinden. Ik meld me hierbij af op dit forum. Veel succes en ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag gaan!
Wat naar Mutsje94 😭!

Heel veel sterkte!
Wat vreselijk mutsje.. Take care en even lekker rustig aan doen..
En Jinthe goed bezig! Miss kun je, als je wil, nieuw topic openen met tabel bovenaan? Kunnen de meiden die hier blijven kletsen daar verder 😊
Mutsje heel veel sterkte

Het lukt mij niet de tabel te kopiëren. hij pakt hem dan niet in tabelvorm

En inderdaad lijkt het me dan ook beter de tabel te sluiten. Kan nu alle verschillende verhalen al niet uit elkaar houden!
Uitgerekend eind Juli 2016 2.0

gelukt:)!
Supersuperveel sterkte Mutsje!!!!!!
Goed bezig jinthe!

Hoe gaat het mutsje?

Hier alles oke, vandaag vrij, kinderen slapen nu en ik ga ook een middagdutje doen haha, misselijkheid valt mee maar wel moe. Lig elke avond om 9 uur op bed.
Heel veel sterkte Mutsje! Ook al ken ik je niet ik vind dit echt heel naar voor jou / jullie sterkte! X Lotti
Vandaag het eerste cadeau voor mezelf gekocht een zwangerschapsdagboek...omdat ik een slag om de arm wil houden wacht ik met schrijven tot ik de eerste 1e echo heb gehad, die heb ik over 2 weken. Maar t was zo bijzonder om stiekem iets te kopen. Ik ben vrij slank maar ik heb het idee dat mijn buik vooral in de avond goed zichtbaar is. Wordt nog verbergen. Hebben jullie dit ook? Voor de rest zijn m'n borsten minder gespannen.

Ik ben zo nieuwsgierig.....ik kan bijna niet wachten meer ook omdat ik nieuwsgierig ben zijn het er geen twee.? Dit komt nl veel voor in de familie. Speelt dit bij jullie ook? ik heb nl al twee kids twee erbij zou echt een probleem worden vrees ik. Ach nog twee weken geduld. Volgens mij ben ik de enige die hier erg nieuwsgierig naar is....
Mutsje sterkte meis!!!
Mutsje heel veel sterkte! Neem de tijd om het te verwerken
Heel veel sterkte Mutsje!

@Lotti3: Ik heb dat ook ja! Terwijl mijn buik normaal gewoon (redelijk) plat is. Ik kan m'n buik ook niet inhouden nu dus laat het maar gewoon hangen allemaal

Waar ik sinds 2 dagen last van heb is pijn achter mijn navel. Heeft iemand daar misschien ervaring mee? Ik lees op internet iets van bandenpijn maar geen idee of het dat is..
.
OK ik ga even kijken of ik het nieuwe topic kan vinden!
...
Hee Norma-Jeane, gefeliciteerd met je zwangerschap! Dit topic is gesloten. We zijn verder gaan schrijven in Uitgerekend eind juli 2016 2.0 (probeer hieronder een link te plakken voor je). Wees welkom!

Uitgerekend eind Juli 2016 2.0
quote:boschbolleke schreef op 29 januari 2016 @ 06:56:

Hee Norma-Jeane, gefeliciteerd met je zwangerschap! Dit topic is gesloten. We zijn verder gaan schrijven in Uitgerekend eind juli 2016 2.0 (probeer hieronder een link te plakken voor je). Wees welkom!

Uitgerekend eind Juli 2016 2.0...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven