Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 10:46
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 10:42:
[...]
We vertrekken over een half uurtje ongeveer oudblond dus hou vol! Hulp en voer is in aantocht.
Laatste stop bij Leo.
( hoop dat Kia niet sneller bij die hunk is als ik...)Uhm we gaan toch in één auto, dan win jij want ik kan nog niet hardlopen.
[...]
We vertrekken over een half uurtje ongeveer oudblond dus hou vol! Hulp en voer is in aantocht.
Laatste stop bij Leo.
( hoop dat Kia niet sneller bij die hunk is als ik...)Uhm we gaan toch in één auto, dan win jij want ik kan nog niet hardlopen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 29 januari 2016 om 10:47
vrijdag 29 januari 2016 om 10:50
Yas!
Vanmiddag heb jij bardienst, ik heb een tennisarm. Mag niks.
Ik krijg een halfnaakte schoonmaker en er is een voedseltransport onderweg.
Bella weet nog niets over de baan, de helft van de kroegers is ziek, de andere helft niet maar die werken, sporten of fietsen door de wind.
Nou, dat zo'n beetje.
Samengevat.
Bella weet nog niets over de baan, de helft van de kroegers is ziek, de andere helft niet maar die werken, sporten of fietsen door de wind.
Nou, dat zo'n beetje.
Samengevat.
vrijdag 29 januari 2016 om 10:52
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 10:50:
Yas!
Nou, dat zo'n beetje.
Samengevat.
Wat schrijf je toch grappig
Yas!
Nou, dat zo'n beetje.
Samengevat.
Wat schrijf je toch grappig
vrijdag 29 januari 2016 om 10:53
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 10:48:
[...]
Nee, maar misschien knipper jij wel heul bevallig, een kunst die ik me nog niet eigen heb gemaakt...Daar ben ik expert in geworden . Maar kan ook goed delen.
[...]
Nee, maar misschien knipper jij wel heul bevallig, een kunst die ik me nog niet eigen heb gemaakt...Daar ben ik expert in geworden . Maar kan ook goed delen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 29 januari 2016 om 10:54
vrijdag 29 januari 2016 om 10:56
De rest is aan het brainstormen (uit de wind) over goede manieren van omdenken en of dat nou wel of niet nuttig is. Je helpt er niemand mee, maar het is een leuk tijdverdrijf. Werkt beter met drank, dus we zitten daar in het hoekje. De bediening laat helaas te wensen over, maar ... (tadatataaaa) zo krijgen we in elk geval wat beweging.
Leo, is er een plaatselijke facebookgroep bij jou? Hier is er binnen een plaatselijke facebookgroep een groepje dat een teveel aan eten 'uitdeelt'. Je zou natuurlijk kunnen vragen (moeilijk, echt moeilijk, weet ik alles van) of een paar mensen wat extra kunnen koken. Als je 3 mensen in de week hebt, die het niet erg vinden om 1 dag per week voor 2 extra te koken, heb je in elk geval 3 dagen gemak. En hoewel zo'n elleboog 6 weken kan duren, kun je over 2 weken vast al meer.
Ik heb geen contact met mijn buren, maar als ze zo'n vraag zouden stellen, zou ik het zo doen.
Leo, is er een plaatselijke facebookgroep bij jou? Hier is er binnen een plaatselijke facebookgroep een groepje dat een teveel aan eten 'uitdeelt'. Je zou natuurlijk kunnen vragen (moeilijk, echt moeilijk, weet ik alles van) of een paar mensen wat extra kunnen koken. Als je 3 mensen in de week hebt, die het niet erg vinden om 1 dag per week voor 2 extra te koken, heb je in elk geval 3 dagen gemak. En hoewel zo'n elleboog 6 weken kan duren, kun je over 2 weken vast al meer.
Ik heb geen contact met mijn buren, maar als ze zo'n vraag zouden stellen, zou ik het zo doen.
Later is nu
vrijdag 29 januari 2016 om 10:58
Leo, misschien helpt het als je je tennisarm inzwachtelt met rekbaar verband. Dan kun je hem nog wel buigen maar iets minder goed. Wel vervelend als je alleen bent, ik had het toen ik bursitis in mijn schouder had. Je kunt je armen niet helemaal niet gebruiken natuurlijk dus je moet doseren. En ik vergat het ook steeds, je gebruikt al je hele leven 2 armen dus dat zit er nogal ingebakken. Advil gel kan een beetje helpen trouwens. Maar als je het nu niet goed rust geeft, kan het weer terugkomen. Ik weet iig wel een beetje hoe zeer het doet. Au! En dan moet het nog meer pijn doen voor je een prik krijgt? Ik vind dat ze een meetapparaat bij de huisarts moeten hebben om je pijngrens te meten. Die is voor iedereen anders! Ja toch.
O ja goeiemorgen. Ik vind het hier iets gezelliger dan in de napraat. Mag wel he?
O ja goeiemorgen. Ik vind het hier iets gezelliger dan in de napraat. Mag wel he?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
vrijdag 29 januari 2016 om 11:04
vrijdag 29 januari 2016 om 11:04
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 11:01:
Inderdaad Leo, ik zou ook hulp vragen. Als iemand met zoiets met zo'n vraag bij mij zou komen zou ik zeker weten helpen.
De hele "je stikt er maar in, zijn mijn zorgen niet" mentaliteit komt mij een beetje mijn neus uit.Ben ik het met je eens.
Inderdaad Leo, ik zou ook hulp vragen. Als iemand met zoiets met zo'n vraag bij mij zou komen zou ik zeker weten helpen.
De hele "je stikt er maar in, zijn mijn zorgen niet" mentaliteit komt mij een beetje mijn neus uit.Ben ik het met je eens.
vrijdag 29 januari 2016 om 11:06
quote:Eleonora-1 schreef op 29 januari 2016 @ 11:04:
Mijn verkering komt maar inwonen een tijdje.
Hij weet het nog niet maar dat lijkt me het beste.
Koken kan hij niet maar ik red me wel een poosje met simpele dingen qua eten.
Huishouden moet dan maar wat minder grondig.
Inderdaad, over een week of twee weken is het vast al anders/beter weer.Dat zou wel een goede oplossing zijn, Er is niks mis met simpele dingen eten
Mijn verkering komt maar inwonen een tijdje.
Hij weet het nog niet maar dat lijkt me het beste.
Koken kan hij niet maar ik red me wel een poosje met simpele dingen qua eten.
Huishouden moet dan maar wat minder grondig.
Inderdaad, over een week of twee weken is het vast al anders/beter weer.Dat zou wel een goede oplossing zijn, Er is niks mis met simpele dingen eten
vrijdag 29 januari 2016 om 11:07
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 11:03:
Ontroerend dat alles hier als vanzelf gaat....
Lief he?
Eigenlijk ben ik niet anders gewend.
Meen ik serieus.
Ik zag laatst iemand schrijven dat ze nooit mooie dingen ziet gebeuren hier, vond ik oprecht bijzonder. Ik zie zo vaak fijne, lieve, warme dingen hier gebeuren.
Daarom blijft het leuk.
Vind ik dan.
Ontroerend dat alles hier als vanzelf gaat....
Lief he?
Eigenlijk ben ik niet anders gewend.
Meen ik serieus.
Ik zag laatst iemand schrijven dat ze nooit mooie dingen ziet gebeuren hier, vond ik oprecht bijzonder. Ik zie zo vaak fijne, lieve, warme dingen hier gebeuren.
Daarom blijft het leuk.
Vind ik dan.