Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 29 januari 2016 om 00:31
quote:impala schreef op 29 januari 2016 @ 00:30:
[...]
Ik ben ook de enige die hier humor in ziet geloof ik
Nee het filmpje an sich stoort me niet.
Meer het gegeven.
[...]
Ik ben ook de enige die hier humor in ziet geloof ik
Nee het filmpje an sich stoort me niet.
Meer het gegeven.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 29 januari 2016 om 00:32
vrijdag 29 januari 2016 om 00:33
vrijdag 29 januari 2016 om 07:58
vrijdag 29 januari 2016 om 08:53
quote:hatsetats schreef op 29 januari 2016 @ 06:29:
Ik vind dancehall echt drie keer niks.
Bridgette, ik lig helemaal dubbel. Je hebt het ovcer muziek die niet te vergelijken valt met 'de legendes' en bent zelf André Rieu fan? Fan is een groot woord. En ik vergelijk hem niet met een legende . Ik zei gewoon dat ik ook zijn muziek kan waarderen. Hij staat niet in mijn top 10 ofzo
Ik vind dancehall echt drie keer niks.
Bridgette, ik lig helemaal dubbel. Je hebt het ovcer muziek die niet te vergelijken valt met 'de legendes' en bent zelf André Rieu fan? Fan is een groot woord. En ik vergelijk hem niet met een legende . Ik zei gewoon dat ik ook zijn muziek kan waarderen. Hij staat niet in mijn top 10 ofzo
vrijdag 29 januari 2016 om 08:55
quote:Bruschetta schreef op 29 januari 2016 @ 08:48:
[...]
+1
Vreselijk en bijna niet te bevatten hoe snel het ook allemaal is gegaan.
Het grijpt mij ook heel erg. Wat een hel hebben zij meegemaakt.
Ik heb gelijk mijn partner erover verteld. Ik wil al jaren dat hij zijn 2 moedervlekken laat weghalen maar hij zag er geen kwaad in. Nu schrok hij toch wel.
[...]
+1
Vreselijk en bijna niet te bevatten hoe snel het ook allemaal is gegaan.
Het grijpt mij ook heel erg. Wat een hel hebben zij meegemaakt.
Ik heb gelijk mijn partner erover verteld. Ik wil al jaren dat hij zijn 2 moedervlekken laat weghalen maar hij zag er geen kwaad in. Nu schrok hij toch wel.
vrijdag 29 januari 2016 om 09:51
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 08:53:
[...]
Fan is een groot woord. En ik vergelijk hem niet met een legende . Ik zei gewoon dat ik ook zijn muziek kan waarderen. Hij staat niet in mijn top 10 ofzo Ik zeg ook niet dat je Dre vergelijkt met. Ik moet gewoon lachen. Dre is in de ogen van velen net zo trash als Kanye etc Vandaar.
[...]
Fan is een groot woord. En ik vergelijk hem niet met een legende . Ik zei gewoon dat ik ook zijn muziek kan waarderen. Hij staat niet in mijn top 10 ofzo Ik zeg ook niet dat je Dre vergelijkt met. Ik moet gewoon lachen. Dre is in de ogen van velen net zo trash als Kanye etc Vandaar.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
vrijdag 29 januari 2016 om 11:14
vrijdag 29 januari 2016 om 11:46
vrijdag 29 januari 2016 om 14:12
quote:LaFleurNoire schreef op 29 januari 2016 @ 13:32:
Gut, het topic van de mevrouw met de werkmannetjes die haar vloer komen isoleren. Wat een dedain
Ik wil onze beatrijs hier weleens over horen. Is er etiquette voor?
Ik vind het zo sneu voor die mannen. Doen ze helemaal hun best om hun handen en gezicht te wassen, word de handdoek als nuclear afval beschouwd.
Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook zo ongemakkelijk. ZE eten mijn koekjes bijvoorbeeld nooit op.
Kan de vakbond geen handboek opstellen ofzoiets?
Gut, het topic van de mevrouw met de werkmannetjes die haar vloer komen isoleren. Wat een dedain
Ik vind het zo sneu voor die mannen. Doen ze helemaal hun best om hun handen en gezicht te wassen, word de handdoek als nuclear afval beschouwd.
Maar aan de andere kant vind ik het zelf ook zo ongemakkelijk. ZE eten mijn koekjes bijvoorbeeld nooit op.
Kan de vakbond geen handboek opstellen ofzoiets?
vrijdag 29 januari 2016 om 14:18
quote:vruchtgebruik schreef op 29 januari 2016 @ 14:12:
[...]
Kan de vakbond geen handboek opstellen ofzoiets?Ze weet hoe laat die mannen beginnen, en gewoon in pyama blijven zitten met die werklui er bij.
[...]
Kan de vakbond geen handboek opstellen ofzoiets?Ze weet hoe laat die mannen beginnen, en gewoon in pyama blijven zitten met die werklui er bij.