De geboorte van je nickname
woensdag 4 juli 2007 om 19:55
Jaja, waarom heb je voor je nickname gekozen??? Ik "zwerf" al een tijdje op deze forum rond en heb al heel veel nicknames gezien. Hele grappige, simpele maar altijd vrijwel unieke nick's. Dus vertel hier de achtergrond van je nickname 
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
Ik begin:
Mijn nickname heeft geen diepgaande betekenis. Ik ben jong, op dit moment 20 jaar en ik ben wild. In de zin van dat ik hou van uitdaging, risico's nemen en in ben voor altijd leuke en spannende dingen op allerlei uitlopende gebieden.
Nu jullie!!!
donderdag 5 juli 2007 om 15:12
Voordat het forum overgezet werd was mijn nick Barbabella. Toen het nieuwe forum er was ben ik een tijdje weggeweest en daarna kon ik niet meer inloggen onder Barbabella. Vandaar Bar-is-Back.Ik hoop op het nieuwe forum gewoon weer onder Bababella in te kunnen loggen. Lukte op een of andere manier nu niet om het te veranderen.(Barbabella vond ik gewoon een van de leukste van de Barbabpapa's)
donderdag 5 juli 2007 om 15:51
Ik had 3 jaar geleden de eerste drie letters van mijn naam. Toen schreef ik op een topic dat ik naar de kapper was geweest en ze had na het knippen gel in mijn haar gedaan wat naar kokos ruikt. Dat vind ik zó vies. Ik heb het er direct uitgewassen thuis. Dag gestylde coupe maar alles beter dan met een kokoshoofd rond lopen 
De meiden op het topic lagen in een deuk en hebben me 'Kokosje' gedoopt. Toen in niet meer kon inloggen, werd het Kokosje. Daarna kreeg ik ruzie met Max en nu is het dus Kokos2.
De meiden op het topic lagen in een deuk en hebben me 'Kokosje' gedoopt. Toen in niet meer kon inloggen, werd het Kokosje. Daarna kreeg ik ruzie met Max en nu is het dus Kokos2.
donderdag 5 juli 2007 om 16:29
Ik was ook zo slim om te beginnen met mijn voornaam + stad waar ik woon als nick.
Dat kwam omdat toen ik zwanger was van Kleine Nijn, ik forumde op zo´n babyforum, waar dat meer gebruikelijk was.
Anyway, toen ik doorhad dat dat erg dom was, heb ik mezelf omgetoverd in Nijntje, vanwege het feit dat Mannetje (toen 2) de baby "Nijn" noemde, haar naam klinkt daar een beetje naar.
En raden maar!!
Anyway, toen ik doorhad dat dat erg dom was, heb ik mezelf omgetoverd in Nijntje, vanwege het feit dat Mannetje (toen 2) de baby "Nijn" noemde, haar naam klinkt daar een beetje naar.
En raden maar!!
donderdag 5 juli 2007 om 16:51
quote:
Mijn nick slaat helemaal nergens op.
Ik wilde iets dat totaal niet relevant zou zijn.
En toen zag ik de letter Y op mijn toetsenbord en YoYo was geboren!
(die stomme 2 was overigens een ondankbaar cadeautje van Sanne)
Moehaahahahaha!!!
Mijn pasgeboren achternichtje heet Yoyo!!!! Het is toch een beetje een gekke naam...De moeder zei ook dat het een fantasienaam is. Alhoewel het ergens vandaan kwam, namelijk een goede vriend heet Yoyo, maar sprak je anders uit; gjogjo. Maar ja, ze wilde haar dochtertje niet noemen naar die ene vriend, waarom weet ik ook niet, dus werd het Yoyo, zoals je het schrijft. het kindje heeft ook een 2e naam, namelijk Amelie en die vind ik veel leuker!!!
Oja, een ander achternichtje heet Fifi
Mijn nick slaat helemaal nergens op.
Ik wilde iets dat totaal niet relevant zou zijn.
En toen zag ik de letter Y op mijn toetsenbord en YoYo was geboren!
(die stomme 2 was overigens een ondankbaar cadeautje van Sanne)
Moehaahahahaha!!!
Mijn pasgeboren achternichtje heet Yoyo!!!! Het is toch een beetje een gekke naam...De moeder zei ook dat het een fantasienaam is. Alhoewel het ergens vandaan kwam, namelijk een goede vriend heet Yoyo, maar sprak je anders uit; gjogjo. Maar ja, ze wilde haar dochtertje niet noemen naar die ene vriend, waarom weet ik ook niet, dus werd het Yoyo, zoals je het schrijft. het kindje heeft ook een 2e naam, namelijk Amelie en die vind ik veel leuker!!!
Oja, een ander achternichtje heet Fifi
donderdag 5 juli 2007 om 18:05
quote:
Mijn yoyo, spreek je trouwens uit op zijn engels!
djo djo
Dan raad ik je een nickwijziging aan. Yoyo spreek je op zijn Engels uit als... jojo. Een Y wordt nooit dj in de uitspraak. Een J dan weer wel. Dus als je het als Jojo schrijft, dan wordt het op zijn Engels wel weer djodjo. Om het simpel te houden!
Mijn yoyo, spreek je trouwens uit op zijn engels!
Dan raad ik je een nickwijziging aan. Yoyo spreek je op zijn Engels uit als... jojo. Een Y wordt nooit dj in de uitspraak. Een J dan weer wel. Dus als je het als Jojo schrijft, dan wordt het op zijn Engels wel weer djodjo. Om het simpel te houden!
donderdag 5 juli 2007 om 18:07