Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Op Fox hebben ze nu tussen twee programma's door een aankondiging voor een ander programma, iets met Mindy ofzo.

en daar klinkt dan heel hard This Girl is on fire van Alicia Keys onder.

Zo ontzettend hard en schreeuwend dat liedje. Het irriteert me en doet pijn aan mijn oren.
quote:appeltjesgroen schreef op 28 januari 2016 @ 19:04:

Oh, en eentje van een hoestdrankje. Een vrouw met een heel moederlijke blik die heel zorgzaam dat spul op het lepeltje doet, en dan aan HAAR MAN voert. Ik verwacht elke keer dat ze dat lepeltje bij een van de kinderen in de mond stopt, maar nee, haar man. Is die kerel niet in staat zelf een lepeltje vast te houden? Ik weet niet precies waarom maar hier krijg ik enorm de kriebels van...Gruwel ! En dan dat ventje dat dan zegt, mijn mama heeft een toverdrank brrrrr !
Alle reacties Link kopieren
quote:appeltjesgroen schreef op 28 januari 2016 @ 19:04:

Oh, en eentje van een hoestdrankje. Een vrouw met een heel moederlijke blik die heel zorgzaam dat spul op het lepeltje doet, en dan aan HAAR MAN voert. Ik verwacht elke keer dat ze dat lepeltje bij een van de kinderen in de mond stopt, maar nee, haar man. Is die kerel niet in staat zelf een lepeltje vast te houden? Ik weet niet precies waarom maar hier krijg ik enorm de kriebels van...Net zoals die vrouw die niet zelf haar hardloopschoenen kan kopen. Die helemaal blij en opgewonden naar haar man achter de pc rent als hij zegt dat ze dat nu gaan doen. Kan ze zelf niet inloggen of o?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 29 januari 2016 @ 18:48:

[...]

Net zoals die vrouw die niet zelf haar hardloopschoenen kan kopen. Die helemaal blij en opgewonden naar haar man achter de pc rent als hij zegt dat ze dat nu gaan doen. Kan ze zelf niet inloggen of o?Jaaaaaa, die is ook heel ergerlijk!
quote:Truusdemier1981 schreef op 28 januari 2016 @ 15:48:

[...]

Dat vind ik juist zo'n schatje! Vind die reclame zelfs leuk om te zien.Dames, ik heb het niet over de baby. Ik irriteer me niet aan het beeld, maar aan het muziekje/liedje/tekstding.
Op de radio een spotje van Yacht. En dat uitgesproken als yoaoaod. Geen idee wat het is of waar het over gaat. Maar irritánt!!
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:tanteslankie schreef op 29 januari 2016 @ 21:40:

Op de radio een spotje van Yacht. En dat uitgesproken als yoaoaod. Geen idee wat het is of waar het over gaat. Maar irritánt!!

Het Engelse woord voor jacht (als een boot) is yacht en dat spreek je dus echt uit als yoaad.

Ik ken de reclame verder niet, maar zo te lezen klopt de naam dan wel

http://www.howjsay.com/index.php?word=yacht
Weet ik. Maakt het niet minder irritant
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Geen idee waarvan hij is maar 'stel je voor, een Fries en een Limburger die samenwerken' ja? Dus? We werken wereldwijd tegenwoordig, toch?

En dan dromen ze van robotjes, die hier dan rondrijden.. Ik zag inderdaad een droom voor me, met kabouters..
Later is nu
Die over stamppot.
quote:tanteslankie schreef op 29 januari 2016 @ 21:46:

Weet ik. Maakt het niet minder irritant Oh Nou, dan hoop ik maar dat ik hem niet hoor.
Ik krijg de kriebels van die stem uit de reclame van Brand dubbelbock.

"Kggachtig.. bittuhr en soet." Brrr..
Ik ben momenteel 11 weken zwanger en helaas erg misselijk. Om de tijd te doden kijk ik maar wat TV. Maar bij de stamppotreclame van de Lidl en bij de hotpot ofzoiets (een soort pannetje voor in de magnetron) moet ik zorgen dat ik op tijd wegzap want daar word ik onpasselijk van. Bah wat een vieze ondefinieerbare prutjes komen daar voorbij zeg! *ril*

(Van mijn vorige zwangerschap herinner ik me er eentje van boursin die in een soort cordonbleu verwerkt was en dan na het doorsnijden zo over het bord liep. Kon ik ook elke keer naar de wc sprinten...)
quote:Dreamer schreef op 29 januari 2016 @ 22:59:

Geen idee waarvan hij is maar 'stel je voor, een Fries en een Limburger die samenwerken' ja? Dus? We werken wereldwijd tegenwoordig, toch?

En dan dromen ze van robotjes, die hier dan rondrijden.. Ik zag inderdaad een droom voor me, met kabouters.. Die is van de Rabobank, ik vind er ook niets aan.
quote:appeltjesgroen schreef op 01 februari 2016 @ 07:34:

Ik ben momenteel 11 weken zwanger en helaas erg misselijk. Om de tijd te doden kijk ik maar wat TV. Maar bij de stamppotreclame van de Lidl en bij de hotpot ofzoiets (een soort pannetje voor in de magnetron) moet ik zorgen dat ik op tijd wegzap want daar word ik onpasselijk van. Bah wat een vieze ondefinieerbare prutjes komen daar voorbij zeg! *ril*

(Van mijn vorige zwangerschap herinner ik me er eentje van boursin die in een soort cordonbleu verwerkt was en dan na het doorsnijden zo over het bord liep. Kon ik ook elke keer naar de wc sprinten...)Gefeliciteerd ! Die prutjes zien er inderdaad niet om te eten uit. Nu ben ik niet zwanger maar ik word er ook licht onpasselijk van
Mijn naam is.......Jerry, ik ben productontwikkelaar bij Ikea.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
quote:nlies schreef op 28 januari 2016 @ 19:14:

In share : want dit gaat van onze gezamenlijke pot af . dus sorry allemaal

Die vind ik juist wel grappig. "Klungel"

Ook die van de stamppot vind ik leuk. Schattige meisjes.
Perrie de Vlierbes. "Het heeft een prettige smaak" nou dat kind kijkt er ook echt vrolijk bij (not).
En Lukas die trots vertelt dat de meester ook koopt op Mister Auto
Ken je die reclame van wok macaroni?Weet even niet van welk merk. Alles in een pan. Ik las gisteren zo'n zakje bij de Plus, nadat je het zooitje bij elkaar hebt geflikkerd, moet het nog een kwartier pruttelen. In dezelfde tijd kan je ook een pan met water opzetten, en zodra kookt macaroni er in en na 5 minuten afgieten en klaar.
Die vreselijke stamppot reclame en dat elk blok weer. Hij duurt ook zo lang.
Jasper Alblass recepten boek.

Die stem van die man als hij de etenswaren opnoemt.
quote:nerdopviva schreef op 04 februari 2016 @ 21:10:

[...]

Die vind ik juist wel grappig. "Klungel"

Ook die van de stamppot vind ik leuk. Schattige meisjes.

Klungel zag ik gisteren voor het eerst, ik vind hem wel grappig !

Stamppot vond ik de eerste 10x wel leuk maar nu kan ik slissende ssssssstampot meisje niet meer aanhoren.
Die kinderen met dat spraakgebrek in die verschrikkelijke stamppot reclame zijn idd irritant.
quote:SweetFirefly schreef op 04 februari 2016 @ 20:58:

Mijn naam is.......Jerry, ik ben productontwikkelaar bij Ikea.Van iemand met zulk haar wil je toch geen meubels meer!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven