Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 januari 2016 om 15:26
zaterdag 30 januari 2016 om 19:08
quote:Pumps_italiaans schreef op 30 januari 2016 @ 18:48:
Een tijdje geleden lieten ze kinderen ook een aantal foto's zien.
Er was er eentje bij die dacht dan Donald Trump een komiek was.
Die kinderen zetten - als ze jong genoeg zijn - iedereen wel op zijn plaats.
Die Amerikanen zouden eens vaker Donald Duck moeten lezen.
Ik begrijp bij die man nooit hoe het kan dat een multi-miljardair zo'n slecht haarstukje kan hebben.
En de laatste tijd snap ik niet waarom 'ie het zo goed schijnt te doen in de politiek.
Ik begrijp bij die man nooit hoe het kan dat een multi-miljardair zo'n slecht haarstukje kan hebben.
En de laatste tijd snap ik niet waarom 'ie het zo goed schijnt te doen in de politiek.
zondag 31 januari 2016 om 01:10
quote:dadelduifje schreef op 31 januari 2016 @ 00:43:
Ja ik zag het! Dus als je iemand wil bannen is het blijkbaar zo gepiept. Erg slordig.Ik gok dat ze daar wel iets zorgvuldiger mee omgaan. Of dat wanneer je als gebande hen een mailtje stuurt ze deze terugdraaien wanneer deze onterecht blijkt.
Ja ik zag het! Dus als je iemand wil bannen is het blijkbaar zo gepiept. Erg slordig.Ik gok dat ze daar wel iets zorgvuldiger mee omgaan. Of dat wanneer je als gebande hen een mailtje stuurt ze deze terugdraaien wanneer deze onterecht blijkt.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 31 januari 2016 om 12:32
Welkom!
Wikipedia is een meertalige encyclopedie, waarvan de inhoud vrij beschikbaar is. Iedereen kan hier kennis toevoegen!
Wikipedia in het Nederlands
Wolkom!
Wikipedy is in meartalige ensyklopedy dêr't de ynhâld frij fan beskikber is. Eltsenien kin syn as har witten hjir tafoegje!
Wikipedy yn it Frysk
Welkom, moi!
Wikipedie is een meertaolige encyclopedie, waorvan de inhold vrie beschikbaor is en waor iederene an mitwarken kan!
Wikipedie in 't Nedersaksisch
Wilkóm!
Wikipedia is ein encyclopedie in väöl sjpraoke, woevan de inhaud vrie besjikbaar is. Jederein kint zien kènnis toevoge!
Wikipedia op 't Limburgs
Wikipedia in andere talenWikipedia yn oare talenWikipedia in aandere taolenWikipedia op anger tale
Afrikaans العربية Deutsch English Esperanto Français Bahasa Indonesia Bahasa Melayu Plattdüütsch Türkçe Zeêuws
Even wat taal er in. Dat hoort bij praten. O ja, ons aller Beatrix is jarig, maar ze viert het in besloten kring.
Vlaggen hoor je niet op zondag te hangen.
Maar er gewoon leuk besloten feestje van thuis! (multitask vlag. Echte is er niet.)
Wikipedia is een meertalige encyclopedie, waarvan de inhoud vrij beschikbaar is. Iedereen kan hier kennis toevoegen!
Wikipedia in het Nederlands
Wolkom!
Wikipedy is in meartalige ensyklopedy dêr't de ynhâld frij fan beskikber is. Eltsenien kin syn as har witten hjir tafoegje!
Wikipedy yn it Frysk
Welkom, moi!
Wikipedie is een meertaolige encyclopedie, waorvan de inhold vrie beschikbaor is en waor iederene an mitwarken kan!
Wikipedie in 't Nedersaksisch
Wilkóm!
Wikipedia is ein encyclopedie in väöl sjpraoke, woevan de inhaud vrie besjikbaar is. Jederein kint zien kènnis toevoge!
Wikipedia op 't Limburgs
Wikipedia in andere talenWikipedia yn oare talenWikipedia in aandere taolenWikipedia op anger tale
Afrikaans العربية Deutsch English Esperanto Français Bahasa Indonesia Bahasa Melayu Plattdüütsch Türkçe Zeêuws
Even wat taal er in. Dat hoort bij praten. O ja, ons aller Beatrix is jarig, maar ze viert het in besloten kring.
Vlaggen hoor je niet op zondag te hangen.
Maar er gewoon leuk besloten feestje van thuis! (multitask vlag. Echte is er niet.)
zondag 31 januari 2016 om 12:56
zondag 31 januari 2016 om 20:02
Die Amerikanen zouden eens vaker Donald Duck moeten lezen.Hij is toch ook een komiek
Die Amerikanen zouden eens vaker Donald Duck moeten lezen.Hij is toch ook een komiek
zondag 31 januari 2016 om 21:04