VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Vrijgezellenfeest klinkt als een écht vrijgezellenfeest!

Leuk dat je zo genoten hebt

Ja, ik heb zin in vrijdag! Ben zo benieuwd hoe je er uit ziet. En de kinderen... oh, en natuurlijk zorro!

Had je zondag nog gemaild of jullie het nog gingen halen om het doek voor jullie bruiloft te versturen. Klant rekent er namelijk op. Hoop dat het donderdag gaat lukken! Laat je het me weten als het niet is gelukt zodat ik ze kan informeren?

Net de opgenomen aflevering van Grey's Anatomy gekeken van gisteren en heb weer genoten! Wat een heerlijke serie is dat toch!

Athena, welkom terug. Wij hebben van de zomer toch van jou zo'n luisterboek (cd) ontvangen van Martijn op de boerderij. In het verhaaltje dat hij een poes krijgt noemen ze de poes Tinta. En omdat wij de cd in de vakantie en wanneer we auto rijden (dus lee's; eigenlijk altijd) draaien worden we een beetje gek van Tin-ta.

Dus als GW en ik iets zeggen tegen elkaar zeggen we er vaak Tinta achter. Als grapje... snap je

Het is leuker als je er bij bent, geloof ik.
Tinta, ik vind het zo een rare naam voor een kat! Maar Schorrie vindt het cdtje wel heel leuk.

Athena, wilde jij eigenlijk nog de cd van Floddertje?

Ik heb heel veel zin in de bruiloft. Heb zelfs nieuwe kleren er voor gekocht!

Nu zo langzamerhand naar bed....
KW en BRS vinden de cd ook ge-wel-dig.

Maar Tinta?!? Wie verzint zo iets?

KW kan er trouwens helemaal niet om lachen als GW en ik een Tinta-grap maken. Dat maakt het nog leuker

Heb je nieuwe kleren? Ik nog niet!

Wat wordt het?
Ik heb Anouk kleren. Anouk van Gooische Vrouwen.

Je ziet het vrijdag wel. Ik voel me net een vleermuis .
slecht nieuws op ak...

sombere bui dus maar wil wel even tegen Athena welkom terug zeggen en ook dat Ely vrijgezellenfeest helemaal super klinkt.

Ik heb ook zin in vrijdag, hoor Ely! Geniet maar lekker van deze tijd (als dat lukt tussen alle drukte door)!
Geen nieuwe kleren voor de bruiloft hier. Maar ik ga wel mijn best doen om feestelijk voor de dag te komen hoor!
Oh, kut... moet dus echt nog even gaan shoppen voor vrijdag!

Nu naar ak..
Shit zeg, Nathje.
Thanks Wind en Drop

Ik zit maar een beetje achter de computer te typen maar voel me zo leeg, zo machteloos. Ik wou dat ik iets kon doen....
Ik heb ook geen nieuwe kleren voor vrijdag. Ik trek gewoon geen kleren aan .

Je vrijgezellenfeest klinkt erg leuk, Elyane! Leuke verrassingen!

Ik heb absoluut zin in vrijdag! Heb alleen geen vrij kunnen krijgen de laatste uren want de bezetting is drama, dus ik moet tot 1730u werken en kan op z'n vroegst om 19u vertrekken. Inclusief reistijd en zoeken (vooral zoeken) ter plaatse, kan het wel 21u worden eer ik er ben. En ik skip hoogstwaarschijnlijk mijn 'dansje', ik moet donderdag of vrijdag ongesteld worden en zie er dan in de buikregio uit als een rijpe meloen. En heb dan liever geen kostuum aan dat het grootste deel van mijn buik bloot laat, afgezien van het feit dat mijn energiepeil dan tot het nulpunt is gedaald.

Alles weer goed met Japie, Nathje?

Wij hebben besloten om het bod wat we laatst hadden gekregen, toch maar te accepteren. Is wel (veel) te weinig, maar van de prognoses t.a.v. de huizenprijzen word je ook niet vrolijk. Bovendien zouden we per januari echt voor de leeuwen geworpen worden wat betreft dubbele hypotheeklasten. Dus binnenkort maar even een afspraak maken voor wat extra financiering, het is niet anders. Geen zorgen meer om het huis is toch wel een lekker idee, ook al gaan we flink het schip in.
Japie is weer helemaal de oude gelukkig Drop. Lief dat je het vraagt.

En het is wat met jullie huis en de verkoop daarvan. Ik kan me heel goed voorstellen dat jullie in deze wiebelige tijden kiezen voor zekerheid. En natuurlijk is het een hoop geld maar jullie zitten nu in een prachtig mooi huis en daar moet je vooral naar kijken en dan niet teveel meer denken aan het oude huis. Ogen gericht houden op jullie toekomst. Snel afhandelen en proberen te vergeten.
Ik ga even bij Aap op schoot zitten en met hem knuffelen. Daar voel ik me altijd beter van. Gelukkig heeft hij goede troost armen.Slaap lekker allemaal.
Welterusten Nathje. Sterkte .
En Morrie en Wind? Hebben jullie het gezellig gehad? Heel lief dat jullie mij hebben meegevraagd Jammer dat ik al plannen had.

Ik werd vanochtend wakker met zo'n 'er was iets heel vervelends' gevoel om het daarna weer te herinneren. Kut hoor.

Nu even wat kaartjes schrijven. Apie en ik zijn ook een spelletje tussendoor aan het doen. Elkaar briefjes geven met opdrachten. Maak een koprol. Geef mama een kus. Draai een rondje en spring op en neer. Dat soort werk. Echt lief!
schattig Nathje.

Herken dat wel. Dat je wakker wordt, en dan mog heel even denkt dat het een nare droom was. Maar helaas.

Ik ga vanavond met een vriend naar de schouwburg. Hera de Goddelijke musical, met o.a. Arjan Ederveen. Heb er wel zin in.

En heb zin in vrijdag!
Oh, en vrijgezellenfeest Ely klinkt zoals een echt vrijgezellenfeest behoort te zijn. Fijn dat je zulke fijne vriendinnen hebt gevonden in Mims en Pimpel! (en leuk dat ik hen vrijdag ook weer eens even zie!)
Vandaag was... eh apart?

Morrie zal verslag doen!
Nathje, ik heb in de ak gereageerd. Maar ik hoop dat je jezelf weer een beetje bij elkaar hebt kunnen rapen. Jammer dat je er niet bij was vandaag, maar misschien ook maar beter ook (zie volgende posting ).

Dropje, willen de kopers het ook nog? M.a.w. is het al zeker dat het rond is? Zou wel fijn zijn, ik kan het me helemaal voorstellen dat je hiertoe beslist.
Vandaag was a day from hell.

En toch leuk.

Vandaag was file.

Wachten.

Lege hokken.

Stoeiende jongens.

Wachten.

Lege hokken.

Half uur in de rij voor thee.

Plassende kinderen.

Kinderen die honger hadden.

Poepende kinderen.

Olifanten.

Bakito.

Geen papegaaien.

Hyena's.

Gelukkig een flesje water want

File.
Je vergeet onze diepgaande gesprekken!
Ik kom niet op de ak.

Dropje, helemaal vergeten! Wat fijn dat jullie een beslissing hebben genomen en voor zekerheid hebben gekozen. Zou onze keuze denk ik ook geweest zijn. Zeker gezien de huidige kredietcrisis.

Stil hier...
Whahaha, Morrie en Wind, ik kan me helemaal een voorstelling maken van jullie dag.

Ach, ondanks alle ellende zal het vast gezellig geweest zijn

Wind, doek is vandaag met de post gegaan!

En nu ben ik gaar. Straks nog even onder de zonnebank denk ik. Zie ik er iets minder beroerd uit, vrijdag
Ik ben zo benieuwd hoe je er uit ziet Ely!!! Vast schitterend, met je mooie lange haren en in je trouwjurk. Stel dat je hier niet meer komt voor vrijdag, dan wens ik je alvast een hele mooie dag toe!!

Wind, die smiley die jij gebruikt, zo voel ik me. Was pas om half 7 thuis want file op de A4.

Wilde een afslag nemen omdat Knorrie huilde en ik bedacht had dat ik hem beter even kon voeden. Maar toen was hij weer stil. Net na de afslag begon hij weer. En toen kwam er geen afslag meer en stond ik weer in de file. Maar gelukkig viel hij uiteindelijk weer in slaap.

Vlakbij huis was een zeer ernstig ongeluk gebeurd. Harrie was zich lam geschrokken toen hij het hoorde en op zijn sokken er naar toe gerend omdat hij dacht dat ik het was met de kinderen! Gelukkig niet zeg.

Ga weer verder Het Blok kijken.
Ely, wat fijn!

Zonnebankse.

zo?

Wat balen dat je nog zolang in de file hebt gestaan. Op de afrit van Blijdorp sliep KW al! Ik heb GW gebeld en afgsproken bij de Mac en zo de dag afgerond. Thuis in bad en om 18.45 uur allebei met dieprode wangetjes op bed.

Ben niet meer gaan hardlopen, maar lig lekker op bed.

Twijfel of ik in bad ga.

Doet ak bij jullie ook raar?
Zoo, ik kom me ook weer eens even melden hier, na wat drukke dagen. Heb niet geheel bijgelezen, alleen in vogelvlucht de laatste pagina's.

Vakantie was leuk, met de laatste 3 dagen lekker weer. Daarvoor was het bewolkt, met 1 dag heel veel regen (en dan kun je meteen niks meer in Spanje met 2 kleine kinderen. Bijna alles is dicht, want 'het is winter'. En als het niet om die reden dicht is, dan is het wel siesta of een onverwachte feestdag. Nice ). Maar we hebben toch nog wel iets van de omgeving kunnen zien, met de boot naar Portugal kunnen varen en heel veel op het strand kunnen zitten. Vooral dat laatste was relaxed. Geef Schurk een emmer en schep en je hoort hem niet meer. En Boef was helemaal van de grote zandkastelen, schelpen zoeken en in zee zwemmen. Zalig, zo had eigenlijk de hele week moeten zijn.

Zijn ook flink in de watten gelegd door schoonouders, die het helemaal super vonden dat we er waren en helemaal trots met de kleinkinderen over de camping banjerden. Ze hebben hun best gedaan, al was het soms wel even schipperen tussen ons hypertempo en hun "ik ben om half 12 eens een keer klaar met opstaan, peuken roken, douchen en ontbijten". Maar ging - op 1 dag na - redelijk behoorlijk, dus ik heb soms effe op mijn wangen gebeten en het laten gaan. In elk geval erg leuk om nu eens gezien te hebben waar zij altijd zitten, om het vliegen te hebben uitgeprobeerd. En ik weet ook dat 1 week met schoonouders te doen is, maar wel het maximaal haalbare .

Zo, en wat heb ik verder gelezen? Ely's vrijgezellendag: die klinkt leuk! Klederdracht maken kan ik me weinig bij voorstellen, maar schoot wel meteen in de lach toen ik het las en kan me voorstellen dat zoiets met een stel melige meiden leuk is om te doen.

En dan nu de laatste loodjes. Druk he, al die voorbereidingen voor zo'n trouwdag? En dan hadden wij destijds nog niet eens kinderen. Petje af hoor. Ik hoop zo dat het een mooie dag voor jullie wordt en duim voor goed weer!

Drop: toch het bod maar genomen dus? Je zat er pas nog over te vertellen en was er toen niet erg voor, maar ik kan me reuzegoed voorstellen dat het - zeker in deze tijd - toch ook wel een lekker gevoel zal geven om de kogel door de kerk te jagen. Jammer van het gemiste geld, hoop dat jullie er niet al teveel van hoeven merken, maar geen bezichtigingen meer is ook wel wat waard lijkt me!

Morrie en Wind naar dierentuin geweest zo te lezen. Moest erg lachen om opsomming Morrie. Klinkt druk, maar als je het zo weet neer te zetten is het meestal toch wel leuk geweest.

Nath: ik kan AK niet op, maar denk te weten waar je bericht over ging, al weet ik natuurlijk geen details. Maar zie de somberheid en verdriet in je berichten en leef met je mee meisje, sterkte!

En wat moest ik nog doen? Oja, Morrie: ik heb Floddertje cd al, die zat bij het boek dat ik destijds voor Boefje kocht om hem voor te bereiden. Maar dank voor aanbod.

Ben trouwens afgelopen zondag met hem naar poppenkast Tierelijn geweest. Was best aardig, maar volgens mij is Boefje net als ik geen echte poppenkastfan. Bovendien zaten er wat dingen in die hij toch wel griezelig vond en zaten we vooraan, dus niet echt laaiend enthousiast. Eind november naar het Zandkasteel, dat lijkt me wel erg leuk!

Trouwens, zit me nav cd-verhaal ineens af te vragen of ik niet nog steeds een Cars-dvd voor een of meer mensen moest fikken. Vrolijk? Lien? Misschien Wind? Roep even als dat klopt, dan ga ik het met schaamrood op de kaken binnenkort nog even regelen.

O en Lien: staat jouw aanbod voor dat wc-stoel-trapding nog steeds? Boefjes zindelijkheid is namelijk nog steeds geen moer opgeschoten, dus op aanraden van CB wil ik nu toch eens iets gaan proberen dat hem meer steun onder de pootjes geeft en dat heeeel misschien interessant genoeg is om toch eens wat meer op die plee te gaan doen dan plassen. Als je hem nog beschikbaar hebt, mag ik hem dan een keertje ('s avonds) bij je komen ophalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven