Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zondag 31 januari 2016 om 23:55
zondag 31 januari 2016 om 23:58
quote:Return-of-the-Sid schreef op 31 januari 2016 @ 23:55:
[...]
Jij bent een soort Noordelijke Asperger versie van mij
Inclusief de metal, trouwen in de kerk enz.
Zo mooi dit. Ik heb mijn hele leven al een Noordelijke Asperger versie van jou willen zijn, ik wist het alleen zelf nog niet.
Ik ben verder heel normaal, heus. Ik ben slim genoeg om de schijn op te houden. Behalve dan die ene keer op die ene vergadering.
[...]
Jij bent een soort Noordelijke Asperger versie van mij
Inclusief de metal, trouwen in de kerk enz.
Zo mooi dit. Ik heb mijn hele leven al een Noordelijke Asperger versie van jou willen zijn, ik wist het alleen zelf nog niet.
Ik ben verder heel normaal, heus. Ik ben slim genoeg om de schijn op te houden. Behalve dan die ene keer op die ene vergadering.
maandag 1 februari 2016 om 00:00
quote:barbaracartland schreef op 31 januari 2016 @ 23:53:
ik zit me toch een partij mijn foute eigenschappen te bekennen. Dat lucht wel op. Ik begin die katholieken steeds beter te begrijpen.Ik vind jou een verademing en ben enorm op je gesteld. Hetgeen volgens de vivaregels niet kan, wánt we kennen elkaar niet echt maar toch is het zo.
ik zit me toch een partij mijn foute eigenschappen te bekennen. Dat lucht wel op. Ik begin die katholieken steeds beter te begrijpen.Ik vind jou een verademing en ben enorm op je gesteld. Hetgeen volgens de vivaregels niet kan, wánt we kennen elkaar niet echt maar toch is het zo.
maandag 1 februari 2016 om 00:02
quote:barbaracartland schreef op 31 januari 2016 @ 23:58:
[...]
Ik ben verder heel normaal, heus. Ik ben slim genoeg om de schijn op te houden. Behalve dan die ene keer op die ene vergadering. of ik ben een Veluwse versie van jou. Dat kan ook nog. Jij was er wel eerder.
[...]
Ik ben verder heel normaal, heus. Ik ben slim genoeg om de schijn op te houden. Behalve dan die ene keer op die ene vergadering. of ik ben een Veluwse versie van jou. Dat kan ook nog. Jij was er wel eerder.
maandag 1 februari 2016 om 00:02
quote:Eleonora-1 schreef op 01 februari 2016 @ 00:00:
[...]
Ik vind jou een verademing en ben enorm op je gesteld. Hetgeen volgens de vivaregels niet kan, wánt we kennen elkaar niet echt maar toch is het zo.Ik vind dat heel lief! Het maakt me verlegen ook en ik weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen. Jij bent een toonbeeld van rust en kalme intelligentie en dat bewonder ik zeer. Dat sowieso.
[...]
Ik vind jou een verademing en ben enorm op je gesteld. Hetgeen volgens de vivaregels niet kan, wánt we kennen elkaar niet echt maar toch is het zo.Ik vind dat heel lief! Het maakt me verlegen ook en ik weet nooit zo goed wat ik dan moet zeggen. Jij bent een toonbeeld van rust en kalme intelligentie en dat bewonder ik zeer. Dat sowieso.
maandag 1 februari 2016 om 00:06
quote:Return-of-the-Sid schreef op 01 februari 2016 @ 00:05:
[...]
Ik geloof het wel. Ietsje. Ik ben 32....
Maar ik gedraag me als een oud wijf dus ik kan door voor 50.
Tsja, wel even oud dus. Zullen we onze sterrenbeelden uitwisselen, om te kijken of we kosmische tweelingzusjes zijn? Dan heeft King pas echt gelijk dat we te zoetsappig zijn. Ik hoop dat je ascendent bij het mijne past!
[...]
Ik geloof het wel. Ietsje. Ik ben 32....
Maar ik gedraag me als een oud wijf dus ik kan door voor 50.
Tsja, wel even oud dus. Zullen we onze sterrenbeelden uitwisselen, om te kijken of we kosmische tweelingzusjes zijn? Dan heeft King pas echt gelijk dat we te zoetsappig zijn. Ik hoop dat je ascendent bij het mijne past!
maandag 1 februari 2016 om 00:14
maandag 1 februari 2016 om 00:15