Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

vrijdag 29 januari 2016 om 10:35
Ik ben ook goed bezig! stond om 9 uur in de sportschool vanmorgen!
En ik ben helemaal in de gloria want mijn allerliefste vriendinnetje in vanmorgen bevallen verplicht de beste vriend van mijn zoontje haha.. jippie!
Goed bezig Travelgirl, leuk dat je schaatst. Ik vind schaatsen superleuk en heb wel 'aanleg' maar doe t echt nooit. Waar schaats jij? heb je een ijsbaan in de buurt? Misschien wel leuk voor een regenachtige zondagmiddag
En ik ben helemaal in de gloria want mijn allerliefste vriendinnetje in vanmorgen bevallen verplicht de beste vriend van mijn zoontje haha.. jippie!
Goed bezig Travelgirl, leuk dat je schaatst. Ik vind schaatsen superleuk en heb wel 'aanleg' maar doe t echt nooit. Waar schaats jij? heb je een ijsbaan in de buurt? Misschien wel leuk voor een regenachtige zondagmiddag

vrijdag 29 januari 2016 om 16:21
Goedzo! Gefeliciteerd boertje!
Hier gaat het ook goed.. Streng voor mezelf geweest deze week zodat ik in t weekend iets minder streng hoef te zijn en ook van iets lekkers kan genieten. Tot nu toe 2 keer gesport + die mislukte zwempoging. Wil morgen en/of overmorgen ook nog sporten.
Ben weer zeer benieuwd naar de weegschaal maandag..
Wat voor plannen hebben jullie dit weekend?
Hier gaat het ook goed.. Streng voor mezelf geweest deze week zodat ik in t weekend iets minder streng hoef te zijn en ook van iets lekkers kan genieten. Tot nu toe 2 keer gesport + die mislukte zwempoging. Wil morgen en/of overmorgen ook nog sporten.
Ben weer zeer benieuwd naar de weegschaal maandag..
Wat voor plannen hebben jullie dit weekend?
vrijdag 29 januari 2016 om 17:50
Zelf helemaal niet gesport deze week blegh. Voel me er niet lekker bij. Eten is redelijk gegaan, geen ernstige chocolade of chips uitspatters ofzo maar wel een keer 2x avondeten opgeschept... Vandaag 2 essays moeten inleveren en donderdag een super klote tentamen. Hoop toch tussendoor nog te kunnen sporten en me in te houden met eten. Deze waar waren vooral cappuchino's mijn grootste guilty pleasure
Merk verder dat ik ongesteld moet worden, hopelijk maandag voor de weging haha. Veel plezier met jullie weekendplannen en zet hem op met eten!

zondag 31 januari 2016 om 07:15
zondag 31 januari 2016 om 15:39
zondag 31 januari 2016 om 23:11
Dit weekend ben ik echt een zondaar geweest met wit brood, chocolademousse, paprika chips en een stukje kokos cake. En de hele week niet gesport. Nog steeds niet ongesteld dus de weging morgen wordt hel
Vanaf morgen herpak ik mezelf, iig met eten. Hoop ook weer te kunnen gaan sporten, ik mis het ook. Jullie zijn echt goed bezig geweest met sporten deze week! Ben benieuwd naar jullie vast en zeker prachtige resultaten morgen

maandag 1 februari 2016 om 07:32
Hier zojuist 84,2 op de teller.
Dus weer 0,9 eraf. Totaal nu -1,8kg.
Ik merk bij mijzelf een soort veranderde mindset. Waar ik voorheen snel resultaat wilde zien ben ik nu tevreden met elke 100 gram die er af is. Hopende op een uitblijvende relapse en het er zo weer aan zit. En als ik heel eerlijk ben heb ik niet het idee dat ik iets mis qua eten. Ik doe ook gewoon af en toen die paar glaasjes wijn mee of wat chips, maar ik beweeg erbij veel waardoor ik dus toch op de rit blijf en mij het af en toe kan permitteren. Die kleine verleidingen halen mij ook niet off-focus omdat ik bewegen echt nodig heb om m'n dag goed te starten en mij goed te voelen en dat dus ook wel dagelijks trouw doe.
Dus weer 0,9 eraf. Totaal nu -1,8kg.
Ik merk bij mijzelf een soort veranderde mindset. Waar ik voorheen snel resultaat wilde zien ben ik nu tevreden met elke 100 gram die er af is. Hopende op een uitblijvende relapse en het er zo weer aan zit. En als ik heel eerlijk ben heb ik niet het idee dat ik iets mis qua eten. Ik doe ook gewoon af en toen die paar glaasjes wijn mee of wat chips, maar ik beweeg erbij veel waardoor ik dus toch op de rit blijf en mij het af en toe kan permitteren. Die kleine verleidingen halen mij ook niet off-focus omdat ik bewegen echt nodig heb om m'n dag goed te starten en mij goed te voelen en dat dus ook wel dagelijks trouw doe.

maandag 1 februari 2016 om 08:41
maandag 1 februari 2016 om 08:51
yes wat een goede resultaten allemaal!
Ik weeg nu 89.0 dus 3 kilo eraf totaal. Beetje teleurgesteld ik wil wel graag 5 kilo per maand afvallen en januari dus 3. Heb besloten toch nog wat strenger te gaan worden en proberen nog meer te sporten. In februari wil ik echt 4,5 kilo kwijt zijn. Ik ga 1 mei op vakantie en ik streef er naar dan rond de 78 te wegen. ik ga er voor!
Ik weeg nu 89.0 dus 3 kilo eraf totaal. Beetje teleurgesteld ik wil wel graag 5 kilo per maand afvallen en januari dus 3. Heb besloten toch nog wat strenger te gaan worden en proberen nog meer te sporten. In februari wil ik echt 4,5 kilo kwijt zijn. Ik ga 1 mei op vakantie en ik streef er naar dan rond de 78 te wegen. ik ga er voor!
maandag 1 februari 2016 om 11:10
maandag 1 februari 2016 om 13:31
maandag 1 februari 2016 om 15:16
quote:Misfit23 schreef op 01 februari 2016 @ 13:31:
Mehh heb een baaldag. Voel me ziek en veel traktaties op t werk waar ik voor gezwicht ben. Is geen mega ramp maar heb even een momentje van blehhhhhh waar doe ik t ook alweer voor. Al wee tik dat natuurlijk wel maargoed. T is niet altijd feest...Je hebt er ruim een kilo af dus gewoon genieten en morgen een nieuwe dag!
Mehh heb een baaldag. Voel me ziek en veel traktaties op t werk waar ik voor gezwicht ben. Is geen mega ramp maar heb even een momentje van blehhhhhh waar doe ik t ook alweer voor. Al wee tik dat natuurlijk wel maargoed. T is niet altijd feest...Je hebt er ruim een kilo af dus gewoon genieten en morgen een nieuwe dag!