Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook goed bezig! stond om 9 uur in de sportschool vanmorgen!

En ik ben helemaal in de gloria want mijn allerliefste vriendinnetje in vanmorgen bevallen verplicht de beste vriend van mijn zoontje haha.. jippie!

Goed bezig Travelgirl, leuk dat je schaatst. Ik vind schaatsen superleuk en heb wel 'aanleg' maar doe t echt nooit. Waar schaats jij? heb je een ijsbaan in de buurt? Misschien wel leuk voor een regenachtige zondagmiddag :-)
Goedzo! Gefeliciteerd boertje!

Hier gaat het ook goed.. Streng voor mezelf geweest deze week zodat ik in t weekend iets minder streng hoef te zijn en ook van iets lekkers kan genieten. Tot nu toe 2 keer gesport + die mislukte zwempoging. Wil morgen en/of overmorgen ook nog sporten.

Ben weer zeer benieuwd naar de weegschaal maandag..

Wat voor plannen hebben jullie dit weekend?
Zelf helemaal niet gesport deze week blegh. Voel me er niet lekker bij. Eten is redelijk gegaan, geen ernstige chocolade of chips uitspatters ofzo maar wel een keer 2x avondeten opgeschept... Vandaag 2 essays moeten inleveren en donderdag een super klote tentamen. Hoop toch tussendoor nog te kunnen sporten en me in te houden met eten. Deze waar waren vooral cappuchino's mijn grootste guilty pleasure😊 Merk verder dat ik ongesteld moet worden, hopelijk maandag voor de weging haha. Veel plezier met jullie weekendplannen en zet hem op met eten!
niks moet zo werken zit nu aan me lunch volkoren crackers met komkomer en philadelphia
Vanavond lekker zalm eten met een dikke laag Philadelphia kruiden en broccoli en aardappelgratin. Verder ga ik dit weekend heel weinig doen. Oudste gaat uit logeren dus we doen het lekker rustig aan vandaag en morgen.
Goedemorgen

Net mijn 6de traning van deze week erop zitten

Ik kon niet meer slapen ben dus maar gaan trainen ik heb veel aan de buikspieren gewerkt begint het te voelen gisteren mijn verjaardag gevierd met gourmetten gezondigd maar met dat vele trainen komt dat wel goed.hoe is het met jullie ?
Goed bezig Elfje33, Zonet zaalvoetbal mini competitie gehad mijn 7de sport moment van de hele week, ben benieuwd naar weegmoment morgen, gister aaf alleen ffe gezondigt.
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Hier gaatie wel goed. Flink m'n best gedaan deze week en ook 5 keer gesport. Dus zou morgen wel wat vanaf moeten zijn. Ben weer benieuwd!

Nu wel heel veel zin in iets lekkers!
Dit weekend ben ik echt een zondaar geweest met wit brood, chocolademousse, paprika chips en een stukje kokos cake. En de hele week niet gesport. Nog steeds niet ongesteld dus de weging morgen wordt hel😂 Vanaf morgen herpak ik mezelf, iig met eten. Hoop ook weer te kunnen gaan sporten, ik mis het ook. Jullie zijn echt goed bezig geweest met sporten deze week! Ben benieuwd naar jullie vast en zeker prachtige resultaten morgen😊
Ik heb de griep te pakken dus weinig gegeten alleen veel water en soep. Ik zie het morgen wel op de weegschaal ben benieuwd
Joehoee, 1.1 kg er af.nu in totaal 4,3.
Ik ga zo op de weegschaal staan lig nog ziek in bed.

goedzo misfit
Hier zojuist 84,2 op de teller.

Dus weer 0,9 eraf. Totaal nu -1,8kg.

Ik merk bij mijzelf een soort veranderde mindset. Waar ik voorheen snel resultaat wilde zien ben ik nu tevreden met elke 100 gram die er af is. Hopende op een uitblijvende relapse en het er zo weer aan zit. En als ik heel eerlijk ben heb ik niet het idee dat ik iets mis qua eten. Ik doe ook gewoon af en toen die paar glaasjes wijn mee of wat chips, maar ik beweeg erbij veel waardoor ik dus toch op de rit blijf en mij het af en toe kan permitteren. Die kleine verleidingen halen mij ook niet off-focus omdat ik bewegen echt nodig heb om m'n dag goed te starten en mij goed te voelen en dat dus ook wel dagelijks trouw doe.
Beterschap ttass!

Goedzo edamame! Ik heb inderdaad hetzelfde met die mindset nu en dat helpt wel echt.

Had wel graag na deze week m'n 5 kilo er af maar dat gaat m niet worden aangezien ik ga carnavallen haha
Yess 2 kilo eraf ik ga hard ik ga lekker logisch als je 2 dagen op soep en thee hebt geleefd. 104 kilo nu nog 5 kilo dan ben ik eindelijk van de drie cijfers af ik blijf hard doorwerken. En nu terug mijn bed in. 😊
Goed. Na de buikgriep ben ik nu dus snotverkouden. Gaat lekker hier. Las net dat er ook een griep golf aankomt. Hoop dat ik die over kan slaan. De weegschaal doet ook raar hier. Weet even niet zeker wat ik weeg. Ik heb het maar gemiddeld en dan kom ik op 95.0 ik ben dan 3.8 kwijt in totaal.
yes wat een goede resultaten allemaal!

Ik weeg nu 89.0 dus 3 kilo eraf totaal. Beetje teleurgesteld ik wil wel graag 5 kilo per maand afvallen en januari dus 3. Heb besloten toch nog wat strenger te gaan worden en proberen nog meer te sporten. In februari wil ik echt 4,5 kilo kwijt zijn. Ik ga 1 mei op vakantie en ik streef er naar dan rond de 78 te wegen. ik ga er voor!
91,3 gaat hard zo. 6,7 totaal eraf. Vandaag even heel rustig aan, want ik heb mijn knie overbelast, morgen verder kijken.
Ik ben zelfs een paar gram omhoog gegaan 72.6 naar 73.0 Balen maar kan ook spieren zijn heb ook elke dag gesport vorige week maar ga gewoon verder met t afvallen
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Ah joh als je niks geks hebt gedaan met eten dan ligt t iig niet aan je efford als je zo hard sport!
Van 85,7 naar 86,5 dus 0,8 erbij en in totaal 1 kilo afgevallen. Schrale troost dan ik in ieder geval mijn kilo per maand heb gehaald😁 Volgende week hopelijk ongesteld eindelijk, perfect gegeten en meer gesport voor een beter resultaat. Wat gaan jullie allemaal goed zeg!
Nooooo, 72,6.

Deze week of aankomende week beginnen met hardlopen. Sport horloge is binnen. Deze dus maar eens uitproberen.

Toch heb ik het idee dat ik in mijn gezicht wel dunner begin te worden.

Ik blijf hoop houden.
Mehh heb een baaldag. Voel me ziek en veel traktaties op t werk waar ik voor gezwicht ben. Is geen mega ramp maar heb even een momentje van blehhhhhh waar doe ik t ook alweer voor. Al wee tik dat natuurlijk wel maargoed. T is niet altijd feest...
quote:Misfit23 schreef op 01 februari 2016 @ 13:31:

Mehh heb een baaldag. Voel me ziek en veel traktaties op t werk waar ik voor gezwicht ben. Is geen mega ramp maar heb even een momentje van blehhhhhh waar doe ik t ook alweer voor. Al wee tik dat natuurlijk wel maargoed. T is niet altijd feest...Je hebt er ruim een kilo af dus gewoon genieten en morgen een nieuwe dag!
- weg - foutje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven