Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Privacy
O ze was de enige die zwanger is? Ja dan snap ik dat wel.
Tjezus, wat vals
Morgen!!
john mayer

http://youtu.be/7L-Rwxoc2jU
Goeimorgen Ttas hoe gaat het met je.
quote:2465324 schreef op 31 januari 2016 @ 21:04:

Ik baal als een stekker ,ben dinsdag oma geworden dat is natuurlijk geweldig.

Het ging alleen niet zoals we bedacht hadden ,het is een spoedkeizersnee geworden.

Dus wil zo veel mogelijk bij mijn dochter zijn en nu heb ik de griep dus ik kan niet

Jeeej hij is er! Gefeliciteerd .

Beterschap . Gelukkig is de verpleging er en die kunnen ook goed voor hen zorgen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 10:14:

Goeimorgen Ttas hoe gaat het met je.

Goedemorgen nummertjes, ja gaat hier niet zo heel lekker. Ben nog niet echt fit wel koortsvrij.

Hoe is het met de kers verse oma? ben jij al wat beter?
Ik ook eindelijk koortsvrij maar keel is nog wel pijnlijk ,hoesten is ook echt drama maarja ,voorlopig mag dochter ook nog niet naar huis dus ik steek ze niet aan .

Gelukkig stuurt dochter de hele dag foto's en bellen we veel,dus ik blijf op de hoogte.
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 11:44:

Ik ook eindelijk koortsvrij maar keel is nog wel pijnlijk ,hoesten is ook echt drama maarja ,voorlopig mag dochter ook nog niet naar huis dus ik steek ze niet aan .

Gelukkig stuurt dochter de hele dag foto's en bellen we veel,dus ik blijf op de hoogte.

Leuk je kan zeker niet wachten totdat ze thuis zijn

Die hoest zit bij mij ook vast en als ik hoest heb ik het gevoel alsof mijn longen omhoog komen. Pijnlijk is het
Ja dat gevoel ken ik vanmorgen belde mijn zoon en die is ook ziek ,nu net schoondochter ook ziek,dus voorlopig kunnen we onze lol op.
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 11:57:

Ja dat gevoel ken ik vanmorgen belde mijn zoon en die is ook ziek ,nu net schoondochter ook ziek,dus voorlopig kunnen we onze lol op.Ja gaat rond we zijn er voorlopig niet vN verlost.
Mijn felicitaties voor de kersverse oma's en beterschap voor de kuchers en snotterraars.

Hier hebben we d'r amper last van; hoera, houden zo!

Voor degenen die niet bang zijn voor topics als 'wie gaat er nog naar de Hema?' en 'Rotterdam geeft bonus in strijd om docent' is er op Actueel een nieuw topic: Hüseyin Baybasin onterecht levenslang
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 11:44:

Gelukkig stuurt dochter de hele dag foto's en bellen we veel,dus ik blijf op de hoogte.Hoe lang moet ze nog blijven denk je? En mag de kleine man dan gelijk met mama naar huis toe?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik hoor net dat ze zaterdag naar huis mag en de kleine man gaat mee ,dus mijn dag kan niet meer stuk
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 14:57:

Ik hoor net dat ze zaterdag naar huis mag en de kleine man gaat mee ,dus mijn dag kan niet meer stuk Leuk nummers
Ik heb weer wat nieuws ontdekt het is zo grappig heel grappig Siri is gewoon aan het uittypen. hè dat scheelt.Hoef ik nu niet meer te typen. Ideaal geweldig de spatie komt er tussen zonder dat ik het vraag. oké dit is dit is te grappig bedankt Siri. we moeten nog werken aan de :-) oh dat kan die ook.
quote:2465324 schreef op 01 februari 2016 @ 14:57:

Ik hoor net dat ze zaterdag naar huis mag en de kleine man gaat mee ,dus mijn dag kan niet meer stuk
Hoofdletters en consequent zijn heeft Siri ook moeite mee. Net als jij.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 februari 2016 @ 16:25:

Hoofdletters en consequent zijn heeft Siri ook moeite mee. Net als jij. Ha ha ha ik lach als een boer met kiespijn. Is wel ideaal nu ik ziek in bed lig hoef ik alleen maar te praten,en Siri typt het uit. Win win dus.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 februari 2016 @ 16:25:

Hoofdletters en consequent zijn heeft Siri ook moeite mee. Net als jij. Ttas = Siri.
Memories are priceless... especially the awful ones that keep you up at night.
Week 29 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 15:58:

Ik heb weer wat nieuws ontdekt het is zo grappig heel grappig Siri is gewoon aan het uittypen. hè dat scheelt.Hoef ik nu niet meer te typen. Ideaal geweldig de spatie komt er tussen zonder dat ik het vraag. oké dit is dit is te grappig bedankt Siri. we moeten nog werken aan de :-) oh dat kan die ook.Coole functie he! Doet ie ook in je whats app!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oké, digibeet hier maar wie of wat is Siri?
quote:Grobbekuiken schreef op 01 februari 2016 @ 17:35:

Oké, digibeet hier maar wie of wat is Siri?Functie in je Iphone.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Ttass28 schreef op 01 februari 2016 @ 15:58:

Siri. we moeten nog werken aan de :-) oh dat kan die ook.Hoe zeg je die dan?
.
Ah, thanks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven