Nespresso
maandag 1 februari 2016 om 08:44
maandag 1 februari 2016 om 10:34
Ik vind het bestellen van de cups op de Nespresso site trouwens waardeloos.
Je moet een bepaalde hoeveelheid afnemen anders lukt het niet, wij kochten ze dus bij de Bijenkorf waar een Nespresso punt zat.
Deze is nu ook weg, dat houdt in dat wij nu weer online moeten bestellen.
Je moet een bepaalde hoeveelheid afnemen anders lukt het niet, wij kochten ze dus bij de Bijenkorf waar een Nespresso punt zat.
Deze is nu ook weg, dat houdt in dat wij nu weer online moeten bestellen.
Girls compete with each other, women empower one another
maandag 1 februari 2016 om 10:40
maandag 1 februari 2016 om 10:41
De cups passen wel, alleen blijft er wel aanzienlijk meer rotzooi achter in het apparaat vind ik. Dat kun je natuurlijk (deels) oplossen door het apparaat vaker en beter schoon te maken, maar ik vind dat de moeite niet waard. Maar goed, ik heb een Nespressowinkel in de buurt, dus het is voor mij makkelijk om daar te kopen.
maandag 1 februari 2016 om 10:41
quote:nini28 schreef op 01 februari 2016 @ 10:34:
Deze is nu ook weg, dat houdt in dat wij nu weer online moeten bestellen.Dat is wel jammer dan inderdaad. Wij wonen niet ver van een verkooppunt dus dat scheelt wel. Kom er vrijwel dagelijks langs.
Deze is nu ook weg, dat houdt in dat wij nu weer online moeten bestellen.Dat is wel jammer dan inderdaad. Wij wonen niet ver van een verkooppunt dus dat scheelt wel. Kom er vrijwel dagelijks langs.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
maandag 1 februari 2016 om 11:36
quote:GarciaCM schreef op 01 februari 2016 @ 09:02:
Klopt het trouwens wat ze zeggen over cups van andere merken dat die je apparaat kunnen vernielen?
Onzin. Dat willen de Espressomakers graag dat je dat gelooft.
Ik gebruik al ruim 5 jaar vanallesennogwat en mijn apparaat werkt nog 100% oké.
Ik dronk eerst vooral : espresso Livanti (koperkleur) en de lungo Vivalto (de blauwe) maar ben er nu achter dat ik de lungo's van de Lidl heel erg prima vindt en die kosten zo'n 15 cent per cupje ipv de 35 cent van Nespresso.
Klopt het trouwens wat ze zeggen over cups van andere merken dat die je apparaat kunnen vernielen?
Onzin. Dat willen de Espressomakers graag dat je dat gelooft.
Ik gebruik al ruim 5 jaar vanallesennogwat en mijn apparaat werkt nog 100% oké.
Ik dronk eerst vooral : espresso Livanti (koperkleur) en de lungo Vivalto (de blauwe) maar ben er nu achter dat ik de lungo's van de Lidl heel erg prima vindt en die kosten zo'n 15 cent per cupje ipv de 35 cent van Nespresso.
maandag 1 februari 2016 om 11:37
maandag 1 februari 2016 om 11:41
quote:lechatrose schreef op 01 februari 2016 @ 10:41:
De cups passen wel, alleen blijft er wel aanzienlijk meer rotzooi achter in het apparaat vind ik. Dat kun je natuurlijk (deels) oplossen door het apparaat vaker en beter schoon te maken, maar ik vind dat de moeite niet waard. Maar goed, ik heb een Nespressowinkel in de buurt, dus het is voor mij makkelijk om daar te kopen.Wat voor rotzooi bedoel je? Ik merk echt niks.
De cups passen wel, alleen blijft er wel aanzienlijk meer rotzooi achter in het apparaat vind ik. Dat kun je natuurlijk (deels) oplossen door het apparaat vaker en beter schoon te maken, maar ik vind dat de moeite niet waard. Maar goed, ik heb een Nespressowinkel in de buurt, dus het is voor mij makkelijk om daar te kopen.Wat voor rotzooi bedoel je? Ik merk echt niks.
maandag 1 februari 2016 om 11:53
I wou dat Nespresso wat meer lungo-variaties had. Ik drink voornamelijk lungo's en daar zijn maar drie soorten van (blauw en groen zijn mijn favoriet en voor een snelle koffie gewoon die van Lidl). Vind espresso ook wel lekker (indrya is mijn favoriet), maar daar drink ik er hooguit 4/5 per week van.
Een kennisje van me gebruikt gewoon de espresso-smaken voor haar lungo-formaten, maar ik vind dat toch niet helemaal werken.
Een kennisje van me gebruikt gewoon de espresso-smaken voor haar lungo-formaten, maar ik vind dat toch niet helemaal werken.
maandag 1 februari 2016 om 13:41
Als je het klepje bovenop open doet, valt het cupje naar beneden in een bakje.
En ik heb inderdaad gehoord dat de nieuwe Nespresso's een pinnetje hebben dat heel snel stuk gaat wanneer je geen echte cupjes gebruikt.
Gelukkig heb ik een oude en gaat het al jaren prima. Zie ook nooit drap in de kopjes.
En mijn man maakt altijd lungo's van espresso cupjes.
En ik heb inderdaad gehoord dat de nieuwe Nespresso's een pinnetje hebben dat heel snel stuk gaat wanneer je geen echte cupjes gebruikt.
Gelukkig heb ik een oude en gaat het al jaren prima. Zie ook nooit drap in de kopjes.
En mijn man maakt altijd lungo's van espresso cupjes.
maandag 1 februari 2016 om 16:56
maandag 1 februari 2016 om 17:11
Ik dronk altijd Arpeggio maar dan wel als lungo.
Helaas mag dat niet meer, want dan gaat je apparaat stuk (wist ik veel)
Maar ik vind alle lungo smaken te slap. Niet zo lekker als mijn arpeggio.
In en in teleurgesteld haha.
Drink nu Arpeggio espresso (maar niet te vaak want ik vind een grote bak koffie gewoon lekkerder) en Fortissimo.
Drink nu Arpeggio espresso (maar niet te vaak want ik vind een grote bak koffie gewoon lekkerder) en Fortissimo.
She needed a hero. So that's what she became.
maandag 1 februari 2016 om 17:17
maandag 1 februari 2016 om 17:23
quote:GarciaCM schreef op 01 februari 2016 @ 09:02:
Klopt het trouwens wat ze zeggen over cups van andere merken dat die je apparaat kunnen vernielen?N=1 en ja hij ging stuk. We zaten even zonder. Uit nood AH cups gekocht en echt al snel deed de machine niks meer
(na 3 maanden in de kelder deed hij het trouwens wel ineens weer maar toen hadden we al een nieuwe gekocht)
Klopt het trouwens wat ze zeggen over cups van andere merken dat die je apparaat kunnen vernielen?N=1 en ja hij ging stuk. We zaten even zonder. Uit nood AH cups gekocht en echt al snel deed de machine niks meer
maandag 1 februari 2016 om 17:26
maandag 1 februari 2016 om 17:48
quote:enchantedjewell schreef op 01 februari 2016 @ 17:11:
Drink nu Arpeggio espresso (maar niet te vaak want ik vind een grote bak koffie gewoon lekkerder) en Fortissimo.Good to know....
Drink nu Arpeggio espresso (maar niet te vaak want ik vind een grote bak koffie gewoon lekkerder) en Fortissimo.Good to know....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
maandag 1 februari 2016 om 18:53
quote:Saraatje schreef op 01 februari 2016 @ 09:41:
Volgens mij claimt Nespresso ook dat ze kunnen zien dat je andere cups hebt gebruikt dan de originele nespresso cups, en dat de garantie dan komt te vervallen als je machine stuk is.
Een soort straf? Jij bent vreemdgegaan, nu hoeven we ook de productiefouten in die machine niet meer te herstellen?
Als er een aantoonbaar verband is tussen cups van een ander en een storing, dan zal dat geen garantie zijn, nee - althans, voor die ene specifieke storing. Maar die situatie lijkt me niet vaak voor te komen.
Doet me een beetje denken aan de tekst op de videobanden uit mijn jeugd: heeft deze videocassette geen hologram? Dan heeft u mogelijk te maken met een illegale kopie, met schadelijke effecten voor uw videorecorder.
Ik keek altijd heel goed of er echt wel een hologram op zat, want als kind geloofde ik die waarschuwing ook nog.
Volgens mij claimt Nespresso ook dat ze kunnen zien dat je andere cups hebt gebruikt dan de originele nespresso cups, en dat de garantie dan komt te vervallen als je machine stuk is.
Een soort straf? Jij bent vreemdgegaan, nu hoeven we ook de productiefouten in die machine niet meer te herstellen?
Als er een aantoonbaar verband is tussen cups van een ander en een storing, dan zal dat geen garantie zijn, nee - althans, voor die ene specifieke storing. Maar die situatie lijkt me niet vaak voor te komen.
Doet me een beetje denken aan de tekst op de videobanden uit mijn jeugd: heeft deze videocassette geen hologram? Dan heeft u mogelijk te maken met een illegale kopie, met schadelijke effecten voor uw videorecorder.
Ik keek altijd heel goed of er echt wel een hologram op zat, want als kind geloofde ik die waarschuwing ook nog.
maandag 1 februari 2016 om 18:54
quote:Stella80 schreef op 01 februari 2016 @ 17:23:
[...]
N=1 en ja hij ging stuk. We zaten even zonder. Uit nood AH cups gekocht en echt al snel deed de machine niks meer
(na 3 maanden in de kelder deed hij het trouwens wel ineens weer maar toen hadden we al een nieuwe gekocht)Zou dit ingebouwd zijn door Nespresso? Wil jij koffie van de concurrent? Dan moet je maar eens drie maanden zonder!
[...]
N=1 en ja hij ging stuk. We zaten even zonder. Uit nood AH cups gekocht en echt al snel deed de machine niks meer