Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
AMEN!!! (Je hebt het weer treffend opgeschreven Stew!).

Maar rest nog wel de vraag welke forummer je dan WEL een uitnodiging stuurt voor een neuk!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
@ Stew aan de ene kant lijkt het door je posting of je nr 1 af weet van je sv en aan de andere kant niet, daarom mijn vraag; hoe open is jullie relatie?

Hier wordt t wat gevaarlijker hij heeft gezegd dat ik verslavend ben....lekker, leuk om te horen maar ook gevaar voor hoop gedoe...
Speltip 38: Wanneer je gevoelens krijgt of dreigt te krijgen voor je sv, moet je met je sv kappen.
nee hoor dan doop je je sv gewoon om tot minnaar
Dat mag je nu nooit doen zie ... er minnaar van maken. Dan krijgen ze rooie vlekken en bobbels en ademhalingsstoornissen
Wie de posters hier op het forum die over die woordjes sv en minnaar vallen of 1B himself?
Hahaha, scherp Weetnie...
quote:Belgenmoppie schreef op 22 oktober 2008 @ 17:42:

@stew : ja, dat bedoel ik, vanaf je het woordje "mijn" gebruikt, kan je er moeilijk afstand van doen, ook emotioneel ...

@houvanjezelf : jouw situatie noem ik gediciplineerd vreemdgaan. En aangezien het dan nog met toestemming van de partner is, hou je er feitelijk een 2de monogame relatie op na ... Redelijk uitzonderlijk en toch iets waar ik persoonlijk niet voor teken, je zou maar heibel krijgen in tweevoud ....

Gedisciplineerd vreemdgaan.

Mmm..klinkt wel lekker

Maar je hebt gelijk.

Heibel in tweevoud ben ik niet zo bang voor.

Food for thought.
quote:weetnie schreef op 23 oktober 2008 @ 10:35:

@ Stew aan de ene kant lijkt het door je posting of je nr 1 af weet van je sv en aan de andere kant niet, daarom mijn vraag; hoe open is jullie relatie?

Hier wordt t wat gevaarlijker hij heeft gezegd dat ik verslavend ben....lekker, leuk om te horen maar ook gevaar voor hoop gedoe...

Mijn relatie is niet echt open te noemen. Wel weten we van elkaar dat 'vreemdgaan' kan gebeuren maar we doen het niet in geuren en kleuren uit de doeken.

En Weetnie, natuurlijk ben je verslavend, dat is goeie seks toch meestal?
dat lijkt mij toch heel gek stewwie.

hoe moet ik me dat dan voorstellen?

jullie zitten samen op de bank, gezellig, wijntje.......beetje lullen met elkaar.......en dan vraagt de 1 aan de ander; zou het kunnen gebeuren, dat je ooit misschien vreemd zou gaan schat, je weet wel..neuken met een ander ...ja wij zitten hier gezellig en ik dacht daar zomaar ineens aan..............zeg jij;

ja dat kan zomaar gebeuren............dat weet je toch schat, en dan zegt hij weer..........Oh.......hij neemt weer een slok van zijn wijn.......en jullie lullen weer gewoon lekker verder of er niks aan de hand is.

ja.........ik weet het niet, hoe gaat zoiets??

ik bedoel er verder niks mee hoor...
quote:stewardess schreef op 23 oktober 2008 @ 09:03:

Overigens ben ik nog niet zo desparate dat ik iedere forummer een uitnodiging stuur voor een neuk!Goh, ik heb er pas 20 verstuurd...............ben ik dan ook desperate?
quote:angelinlove schreef op 23 oktober 2008 @ 18:41:

[...]

Goh, ik heb er pas 20 verstuurd...............ben ik dan ook desperate? Tja, de tamtam gaat snel....
quote:datmeenjeniet schreef op 23 oktober 2008 @ 18:10:

dat lijkt mij toch heel gek stewwie.

hoe moet ik me dat dan voorstellen?

jullie zitten samen op de bank, gezellig, wijntje.......beetje lullen met elkaar.......en dan vraagt de 1 aan de ander; zou het kunnen gebeuren, dat je ooit misschien vreemd zou gaan schat, je weet wel..neuken met een ander ...ja wij zitten hier gezellig en ik dacht daar zomaar ineens aan..............zeg jij;

ja dat kan zomaar gebeuren............dat weet je toch schat, en dan zegt hij weer..........Oh.......hij neemt weer een slok van zijn wijn.......en jullie lullen weer gewoon lekker verder of er niks aan de hand is.

ja.........ik weet het niet, hoe gaat zoiets??

ik bedoel er verder niks mee hoor...Niet letterlijk is het zo gebeurd, maar wel zo ongeveer.
quote:stewardess schreef op 23 oktober 2008 @ 18:54:

Tja, de tamtam gaat snel....

Doet je internet het niet meer?
Jawel, heb je mijn berichtje per postduif niet gekregen?
quote:stewardess schreef op 23 oktober 2008 @ 20:06:

Jawel, heb je mijn berichtje per postduif niet gekregen?

Thnx, Stew!
quote:stewardess schreef op 23 oktober 2008 @ 17:45:

[...]

Mijn relatie is niet echt open te noemen. Wel weten we van elkaar dat 'vreemdgaan' kan gebeuren maar we doen het niet in geuren en kleuren uit de doeken.

En Weetnie, natuurlijk ben je verslavend, dat is goeie seks toch meestal?
Sturen jullie écht geile neukberichten naar andere forummers ?????

Nee, ik natuurlijk niet.

Ik heb slechts keurige conversatie's met de heren...
ik heb met niemand contact, saai hé ...

Hahahahaha !!!!!
Jaja, tuurlijk. Geloof ik meteen.

Ik zie jou er ook absoluut niet voor aan om er eens een geile mail uit te gooien.

Niet BM, zeker niet...
Soms krijg ik wel eens een geile mail ja ....

Ik wil je en ik ga je diep ... en je gaat ... en dan slik je m'n .... ik draai je om en ik neem je in je ....

Gewoon de alledaagse kut en kontpraat.

Ik zoek mijn Belgisch bed maar ssss op
Oh, ik weet precies wat je bedoelt. verschrikkelijk dat soort mailtjes.

Negeren, is echt het enige dat je doen kunt.

Zeker niet op ingaan, je moedigt ze alleen maar aan...
quote:geheim1972 schreef op 24 oktober 2008 @ 03:53:

Oh, ik weet precies wat je bedoelt. verschrikkelijk dat soort mailtjes.

Negeren, is echt het enige dat je doen kunt.

Zeker niet op ingaan, je moedigt ze alleen maar aan...Hahaha, is in jouw geval toch niet erg om ze aan te moedigen. Laat ze maar komen zou ik denken (letterlijk en figuurlijk)
Ja, maar mensen moeten ook wel eens op vakantie.

En dit is best een populaire bestemming.

Voor je het weet heb je ineens een forummer met grote plannen op je stoep...

Mwah, ligt eraan wie het is, maar....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven