Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 2 februari 2016 om 10:48
Ik word volgende maand 52 en heb nog nooit moeite gehad met ouder worden en welke leeftijd dan ook. Deuren die voorgoed dichtgaan, ik heb er niks mee, omdat ik vooral dan weer kijk naar welke deuren er (nog) open zijn of juist opengaan.
Zo klink ik als een optimist hè?
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 2 februari 2016 om 10:48
quote:SaveTheDay schreef op 02 februari 2016 @ 10:45:
[...]
I know, volwassen is een groot woord maar het idee dat hij gisteren nog mijn baby was en nu heeft hij bijna zijn rijbewijs en studeert.
Ja ik ken het..
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ze geboren werd en nu heeft ze haar theorie al in de zak,heeft rijlessen en zit in de examenklas..
[...]
I know, volwassen is een groot woord maar het idee dat hij gisteren nog mijn baby was en nu heeft hij bijna zijn rijbewijs en studeert.
Ja ik ken het..
Ik weet nog als de dag van gisteren dat ze geboren werd en nu heeft ze haar theorie al in de zak,heeft rijlessen en zit in de examenklas..
dinsdag 2 februari 2016 om 10:50
dinsdag 2 februari 2016 om 10:51
quote:Solomio schreef op 02 februari 2016 @ 10:48:
Ik word volgende maand 52 en heb nog nooit moeite gehad met ouder worden en welke leeftijd dan ook. Deuren die voorgoed dichtgaan, ik heb er niks mee, omdat ik vooral dan weer kijk naar welke deuren er (nog) open zijn of juist opengaan.
Is ook wel de beste attitude met jouw omstandigheden.
Dat bedoel ik niet lullig trouwens.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:52
dinsdag 2 februari 2016 om 10:54
quote:SaveTheDay schreef op 02 februari 2016 @ 10:51:
[...]
Ik ben gewoon van nature ontzettend mindfull (wat ik verder een jeukterm vind): ik leef enorm in het hier en nu en maak me niet heel druk over vroeger of later.
Kan ik iedereen aanraden trouwens.
[...]
Ik ben gewoon van nature ontzettend mindfull (wat ik verder een jeukterm vind): ik leef enorm in het hier en nu en maak me niet heel druk over vroeger of later.
Kan ik iedereen aanraden trouwens.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:55
quote:MalleBabbe1 schreef op 02 februari 2016 @ 10:53:
[...]
De dag waar je al die tijd al naar uitkeek Nee, ook niet. Maar als ik dan lees dat mensen het ervaren alsof hun kind gisteren nog kleuter was en nu ineens volwassen, dat herken ik gewoon niet. Wat mij betreft gaat het precies snel genoeg.
[...]
De dag waar je al die tijd al naar uitkeek Nee, ook niet. Maar als ik dan lees dat mensen het ervaren alsof hun kind gisteren nog kleuter was en nu ineens volwassen, dat herken ik gewoon niet. Wat mij betreft gaat het precies snel genoeg.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:55
quote:Solomio schreef op 02 februari 2016 @ 10:48:
Zo klink ik als een optimist hè?Welke pillen heb jij genomen?
Zo klink ik als een optimist hè?Welke pillen heb jij genomen?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 2 februari 2016 om 10:56
dinsdag 2 februari 2016 om 11:00
dinsdag 2 februari 2016 om 11:00
Ik heb dat ook wel hoor, dat alles precies z'n gangetje gaat. Helaas ben ik niet de enige met gezondheidsproblemen thuis, waardoor mijn 18 jarige zich niet geheel en al zo kan gedragen. Mijn jóngste daarentegen gaat hard. Steekt ook een kop boven me uit. En ik vind het mooi, die leeftijd.
Der Rudi, die is laatst weer uit de lawine gevist, geloof ik he? Vond ik wel grappig
Der Rudi, die is laatst weer uit de lawine gevist, geloof ik he? Vond ik wel grappig
Later is nu
dinsdag 2 februari 2016 om 11:06
quote:SaveTheDay schreef op 02 februari 2016 @ 10:56:
[...]
Ik ben over het algemeen ook zo hoor.
Ja ik ook wel,het heeft ook geen zin om nog al teveel bezig te zijn met wat geweest is en wat nog komen gaat..
Wat geweest is is voorbij en in mijn geval ben ik daar heel blij om en wat nog komen gaat moet ik maar afwachten en hopelijk word ik daar wél blij van..
[...]
Ik ben over het algemeen ook zo hoor.
Ja ik ook wel,het heeft ook geen zin om nog al teveel bezig te zijn met wat geweest is en wat nog komen gaat..
Wat geweest is is voorbij en in mijn geval ben ik daar heel blij om en wat nog komen gaat moet ik maar afwachten en hopelijk word ik daar wél blij van..