Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Ontkent geen homoseksuele gevoelens te hebben? Altijd oppassen met die dubbele ontkenningen.....
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:36:

@Digitalis; betekent dat je 21 bent of al 21 jaar in het vak zit?

Geen van beiden. Ik kan al 21 jaar effectief liegen bedoel ik.

Maar ja, je bent niet verliefd, en een verstandshuwelijk, daarvoor moet je een moslima zoeken ofzo. Of een meiske uit Staphorst.

Moeten die tatoeages en piercings ook weg trouwens?
ja Digi, het is toch zo dat tattoo's voor de minder hoog opgeleidden zijn onder ons
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sorry geleerd, maar wat heb jij een vrouw te bieden? waarom zou een vrouw als digitalis met jou genoegen nemen?

(Of heb je een slurf van >20 cm?)
Ik ben laat voor mijn lunch met Wilders...

Ik kan het niet (dubbel) ontkennen dat je vanzelf verliefd wordt op Digi als je eenmaal haar natte potje (van concessies en compromissen) hebt beroerd, dat is niet voor de poes mietjes! Vergeet na afloop niet haar blauwe kameel in de hens te steken Geleerd, anders mis je alsnog de boot.
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 13:33:

[...]

Oh ik zag het al helemaal zitten! Ik bereid zoute popcorn in de magnetron terwijl jij de tweede movement van de Pathetique speelt. Dan breng ik de bak zoute popcorn liefdevol naar je toe terwijl ik Chopins wals opus 64 no 2 inzet, en jij speels een handje popcorn naar mijn mond brengt. Dan stop ik, pak ik mijn pakje Kameel Blauw, kijk verwilderd om me heen, jij lacht, tovert met een zwierig gebaar een aansteker tevoorschijn....eind goed, al goed.Op zich he...hoeven we hiervoor niet te trouwen....scheelt weer tijd.
quote:Vent70 schreef op 23 oktober 2008 @ 13:46:

[...]

Op zich he...hoeven we hiervoor niet te trouwen....scheelt weer tijd.Ach ja, je kent me he, romanticus pur sang...
@Heejhallo: wat ik een vrouw te bieden heb?

Nou veel, m.n. ook in haar ogen. Ik heb volgens Digi de slimheid om een heel forum te bespelen tot op het niveau dat honderden mensen dagelijks met me bezig zijn. Ik weet daarbij voor hilariteit te zorgen, zowel bij mezelf als bij anderen. Verder heeft Digi toegegeven dat het met mijn ontwikkeling en IQ best goed zit. Weliswaar liet ze daarop volgen dat dat in het niet viel bij mijn gebrek aan EQ en sociale vaardigheden, maar toen had ze nog niet door (wel een vermoeden, maar niet het gevoel van absolute zekerheid) dat dit deel uitmaakte van een groot sociologisch en komisch experiment.

Waarom zou ik Digi niks te bieden hebben? Op momenten (b.v. in de topic "moet relaties een verplicht vak worden?") heb ik haar ook een kijkje laten zien in wat ik allemaal te bieden heb. Volgens mij zou het best klikken.....
quote:loomii schreef op 23 oktober 2008 @ 13:34:

[...]

"Geleerd" is een project van een groepje sociologen en wij zijn laboratoriumratten.

* loomii gaat even in het jaren 50 sex-kooitje zitten, kijken of er nog een missionaris voorbij komt.

Een aantal wetenschappers heeft een uitgebreid onderzoek gedaan naar de effecten van infiltratie van een contactgestoorde persoon (M) op een vrouwenforum dat van oudsher bedoeld is ter onspanning en vermaak. Deze persoon, ze gaven hem de naam "Geleerd" mee, opende om de haverklap aanstootgevende topics, waarin hij zich voordeed als een sexueel opgewonden, desperate, maar toch zeer hooghartig persoon. Hij krijg de opdracht nooit inhoudelijk te reageren op posts van zijn medeforummers, en uitsluitend blijk te geven van misplaatste arrogantie en een groot gebrek aan zelfkennis.

De resultaten waren verbluffend. Op alle lagen en niveaus's werd er over de heer Geleerd gesproken. Er werden speciale discussietopics geopent als reactie op zijn schrijfsels. (Deze kregen namen mee als 'discussiegroepje t/m Havo, discussiegroepje kantoorkutjes en zelfs liefhebebbers van gourmet konden hun heil bij elkaar vinden)

Men bleef week na week aanlopen tegen de enorme muur waar de heer Geleerd door omringd was. Er ontstond een warm groepsgevoel. Men leerde elkaar echt kennen door deze aanwezigheid op het geliefde forum.

De wetenschappers zijn nu bezig met de voorbereiding om een nieuwe infiltrant te laten meeschrijven. Dit keer een vrouwlijke, onder de naam Brummetje 'Ongeschoold'

Wij kijken erg uit naar de uitkomsten van dat experiment en zullen er tegen die tijd zeker verslag van doen.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:49:

Nou veel, m.n. ook in haar ogen. Ik heb volgens Digi de slimheid om een heel forum te bespelen tot op het niveau dat honderden mensen dagelijks met me bezig zijn. Ik weet daarbij voor hilariteit te zorgen, zowel bij mezelf als bij anderen. Verder heeft Digi toegegeven dat het met mijn ontwikkeling en IQ best goed zit. Weliswaar liet ze daarop volgen dat dat in het niet viel bij mijn gebrek aan EQ en sociale vaardigheden, maar toen had ze nog niet door (wel een vermoeden, maar niet het gevoel van absolute zekerheid) dat dit deel uitmaakte van een groot sociologisch en komisch experiment.

Waarom zou ik Digi niks te bieden hebben? Op momenten (b.v. in de topic "moet relaties een verplicht vak worden?") heb ik haar ook een kijkje laten zien in wat ik allemaal te bieden heb. Volgens mij zou het best klikken.....

Ik denk het ook Geleerd, ik denk het ook

Maar was jij niet bezig je liefdespijlen op iemand anders te richten?

Waarom zou ik Digi niks te bieden hebben? Op momenten (b.v. in de topic "moet relaties een verplicht vak worden?") heb ik haar ook een kijkje laten zien in wat ik allemaal te bieden heb. Volgens mij zou het best klikken.....Ik heb hem even zwart gemaakt, dat is makkelijker voor de Angels.
Ik vind die vergelijking met The Wave eigenlijk ook niet zo slecht....in vergeet de leraar op gegeven moment ook dat het hem om een experiment te doen was. In mijn geval zou je kunnen denken aan die keer dat ik mezelf ook liet meeslepen en me onheus heb uitgelaten over Ivy en Dushi.

*complottheorie-modus uit*
@SD: op wie dan?
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 13:37:

[...]

Geen van beiden. Ik kan al 21 jaar effectief liegen bedoel ik.

Maar ja, je bent niet verliefd, en een verstandshuwelijk, daarvoor moet je een moslima zoeken ofzo. Of een meiske uit Staphorst.

Moeten die tatoeages en piercings ook weg trouwens?Dat je dat nog durft te vragen zeg. Het spreekt voor zich dat die verwijderd worden! Liefst met staalwol
@Livre: wat ik hier omschrijf is slechts de gedachten van Digitalis, het is dus geen bekentenis van mij....
@Dushi/Digitalis: nee hoor, tatoeages en piercings mogen blijven. Opnieuw geldt dat dit mooi als wisselgeld kan fungeren voor mijn relatief onaantrekkelijke uiterlijk.
.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:56:

@SD: op wie dan?

Nou ja zeg...gister vertel je me nog in geuren en kleuren hoe diep de band is.....

*schud blonde hoofdje, die filosofen van tegwenwoordig weten ook niet meer wat de een dag eerder hebben gezegd*
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:57:

@Dushi/Digitalis: nee hoor, tatoeages en piercings mogen blijven. Opnieuw geldt dat dit mooi als wisselgeld kan fungeren voor mijn relatief onaantrekkelijke uiterlijk.

Oh, een beetje zoals de kus van Judas en de dertig zilverlingen? Wat een romantiek, wat een romantiek.
quote:Summerdance schreef op 23 oktober 2008 @ 13:58:

[...]

Nou ja zeg...gister vertel je me nog in geuren en kleuren hoe diep de band is.....

*schud blonde hoofdje, die filosofen van tegwenwoordig weten ook niet meer wat de een dag eerder hebben gezegd*Ja, blond he....die XTC ook....
Zeg, hou 's op met me zo vreselijk aan het lachen te maken. Zit hier mezelf onder te kwijlen van het lachen door een plaatselijke verdoving van de tandarts.

Erg charmant en het oogt ook zo intelektuweel. Ondanks mijn gymnasium. Zijn we nou gelijkgestemde zielen Geleerd?
SD snap dat dan. Hij is te druk om alles te noteren van wat hier wordt gezegd. In het kader van het onderzoek moeten resultaten natuurlijk schriftelijk ondersteunt worden. En dat alles kun je dan weer bundelen zodat er uit eindelijk een boek scriptie gaat komen. En hoezeee weer een bull erbij!

Nou, het is niet echt van het niveau kernfysica natuurlijk om een typetje neer te zetten dat iedereen irriteert. Je moet er ook weer geen IQ van een lenteui voor hebben, da's waar.

Die opmerking over je EQ was al ten tijde van mijn overtuiging hoor. Maar, zoals ik al zei, het is soms leuk om genadeloos onder de gordel te mikken. Ik meen dat ik niet onethisch bezig ben, want je vraagt erom. Letterlijk. Ik vermoed dat je je een breuk lacht. Good for you.

Voor de rest heb ik niet echt iets gezien van wat je me allemaal te bieden hebt. En hoe kan het ook? Ik weet bij God niet wie je bent hoor. Je bedachte personage ken ik wel, maar wie erachter zit? Geen idee hoor.
@Festen: als je niet langer wilt mailen, dan respecteer ik dat natuurlijk. Jij kunt mij trouwens ook gewoon eenzijdig blokkeren hoor, daar heb je mij niet voor nodig....

Mag ik vragen waar deze plotselinge omslag vandaan komt? We hebben elkaar de afgelopen dagen helemaal niet gesproken. Ik dacht dat we een goede band hadden....

Hoe dan ook: ik wens je alle goeds.
@SD: Ivy en ik hebben een heel diepe vriendschapsband, maar er is nooit sprake geweest van seks of romantische liefde.

Vandaar het misverstand.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven