Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:48:

[...]

O het waarom begrijpt ze het goed hoor. Ze snapt alleen niet waarom haar omgeving zich niet aan haar wenst aan te passen Dat vind ik ook het grootste probleem hier, die omgeving. Dus ik begrijp haar wel.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 02 februari 2016 @ 18:34:

[...]

88 keer inmiddels denk ik.

Ik zit hier echt met een big smile.

Het is allemaal genegenheid he...

Pure liefde is het.
Zo, ik wip ook nog even binnen. Heb een paar bladzijden teruggelezen dus ik breng even een voor de dochters van Eleonora en Star. Verder sluit ik maar weer aan.
Ze is 10.

Woll, dat vindt ze dus echt altijd, dat ze gelijk heeft. En dat is best lastig met andere kinderen spelen dan.

Solo, bij jullie alledrie of bij jou dat probleem?
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:50:

Ze is 10.

Woll, dat vindt ze dus echt altijd, dat ze gelijk heeft. En dat is best lastig met andere kinderen spelen dan.

Solo, bij jullie alledrie of bij jou dat probleem?Hier vooral bij mijn jongste en bij mij.
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:50:

Ze is 10.

Solo, bij jullie alledrie of bij jou dat probleem?Ja, dan maak je je niet geliefd. Lastig hoor, om te leren dat je je dan moet aanpassen.
quote:Solomio schreef op 02 februari 2016 @ 18:52:

[...]

Hier vooral bij mijn jongste en bij mij.Dus dat botst dan behoorlijk?
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:53:

[...]

Dus dat botst dan behoorlijk?Is niet voor niks dat hij niet meer thuis woont.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 februari 2016 @ 18:52:

[...]

Ja, dan maak je je niet geliefd. Lastig hoor, om te leren dat je je dan moet aanpassen.Ze heeft nu een therapeut die sociale verhalen met haar oefent, hopelijk helpt dat haar verder. Vooralsnog hoor ik alleen maar 'ja maar' als ze met hem in gesprek is
quote:fietsie schreef op 02 februari 2016 @ 18:50:

Zo, ik wip ook nog even binnen. Heb een paar bladzijden teruggelezen dus ik breng even een voor de dochters van Eleonora en Star. Verder sluit ik maar weer aan.Da's lief Fiets.
quote:Solomio schreef op 02 februari 2016 @ 18:54:

[...]

Is niet voor niks dat hij niet meer thuis woont.Ja da's waar, stomme vraag.
Dank je Fietsie
Bedankt voor jullie lezende ogen trouwens
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:55:

[...]

Ze heeft nu een therapeut die sociale verhalen met haar oefent, hopelijk helpt dat haar verder. Vooralsnog hoor ik alleen maar 'ja maar' als ze met hem in gesprek is Is ze wel leerbaar hierin? Of is dat nog niet bekend?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 februari 2016 @ 18:58:

[...]

Is ze wel leerbaar hierin? Of is dat nog niet bekend?Waarin precies? Sociale omgang?
Met verfspatten moet je oppassen.

Kan je beter even laten zitten en kijken of het slijt.

Recent heb ik nagellak remover gebruikt, maar de verf en laklaag wordt aangetast.

Als je het even laat zitten dan zie je hoe het hecht. Met een beetje mazzel hecht het slecht.
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:57:

Bedankt voor jullie lezende ogen trouwens Fijn dat jij het wil delen juist...
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Waarin precies? Sociale omgang?Ja. Ze zal dat niet automatisch oppikken toch? Maar is bekend of ze dat wel kan leren? Ik weet hier weinig van, maar kan me voorstellen dat dat ligt aan hoe erg de ASS en ADHD zijn.
Mijn eerste dag was erg overweldigend. Ik moest in de spits over de snelweg, en dat doe ik zelden. En dan ook nog over zo'n 'snelwegrotonde'. Dus dat was alvast goed beginnen op de vroege morgen.

Kennismaken met 30 nieuwe kinderen, maar gelukkig ken ik er al een paar bij naam. Mijn eigen kinderen hadden gelukkig gewoon gedan wat er van ze verwacht werd. Dus konden ze op tijd naar sport. Kortom, eerste werkdag was geslaagd!
Star, ik heb je gepb'd.
Beterschap en sterkte voor alles wat het kan gebruiken.

Ik meng me bewust niet. Anderen kunnen dat beter. Succes.
Wat een mooie en fijne kroeg is dit toch
quote:fietsie schreef op 02 februari 2016 @ 19:02:

Mijn eerste dag was erg overweldigend. Ik moest in de spits over de snelweg, en dat doe ik zelden. En dan ook nog over zo'n 'snelwegrotonde'. Dus dat was alvast goed beginnen op de vroege morgen.

Kennismaken met 30 nieuwe kinderen, maar gelukkig ken ik er al een paar bij naam. Mijn eigen kinderen hadden gelukkig gewoon gedan wat er van ze verwacht werd. Dus konden ze op tijd naar sport. Kortom, eerste werkdag was geslaagd!Fijn Fietsie, nu lekker met je voeten omhoog, relaxen!
Montesori,oké ik weet het niet hoor maar zou ze dan op het speciaal onderwijs niet beter op haar plek zijn?
quote:fietsie schreef op 02 februari 2016 @ 19:02:

Kennismaken met 30 nieuwe kinderen, maar gelukkig ken ik er al een paar bij naam. Mijn eigen kinderen hadden gelukkig gewoon gedan wat er van ze verwacht werd. Dus konden ze op tijd naar sport. Kortom, eerste werkdag was geslaagd!

Wat een heftige dag zeg!

Morgen weer?

En kun je nu lekker uitrusten vanavond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven