Hoi! Even voorstellen...

02-02-2016 23:05 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi forummers,

Na al een lange tijd mee te hebben gelezen (en veel aan al jullie adviezen aan anderen te hebben gehad) heb ik besloten een account aan te maken. Vond het niet helemaal oké voelen om te gaan commenten en posten zonder me even voor te stellen, dus bij deze Geen oordelen trouwens over degenen die dat wel doen zonder zich voor te stellen, is puur mijn ding dat het niet helemaal oké voelde

Mijn naam is Vlindervogel, ik woon ergens in Nederland en ben eind 20. En dear lord, ik hou nu al van de smileys
Welkom!
Hallo veel plezier hier. Gewoon overal binnenvallen en lekker mee gaan kletsen hoor!
Welkom!
Life is short. Eat dessert first.
Ah, warm bad, thanks

@yavanna: fijn om te lezen, zal ik zeker doen!
Hallo! veel plezier gewenst hier op het forum!
Welkom!
Prrrr, mauw miawwwww.
Welkom
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuke nickname! En welkom
Hoi
Welkom
Welkom en veel schrijfplezier!
Welkom hier.

Nee. Ik ga ze toch niet allemaal doen

Wilkommen!
Welkom

En die smileys zijn inderdaad super
Wat een leuke en lieve reacties zeg, bedankt allemaal!
Welkom!

Wel zo netjes misschien om mijzelf dan ook even voor te stellen:

Ik ben Zanahoria, woon ook ergens in Nederland (wat toevallig, misschien komen we elkaar wel tegen!), en ben midden 20.

Verder ga ik er van uit dat jij van vlinders en vogels houdt. Ik hou van wortels. En soms ook van lezen, maar dat is een groot geheim.
Ik stel mezelf niet voor.. Geen zin in
quote:Zanahoria schreef op 03 februari 2016 @ 10:51:

Welkom!

Wel zo netjes misschien om mijzelf dan ook even voor te stellen:

Ik ben Zanahoria, woon ook ergens in Nederland (wat toevallig, misschien komen we elkaar wel tegen!), en ben midden 20.

Verder ga ik er van uit dat jij van vlinders en vogels houdt. Ik hou van wortels. En soms ook van lezen, maar dat is een groot geheim.Houd je ook van Spanje? Vooral Spaanse wortels?
quote:yogayup schreef op 03 februari 2016 @ 14:54:

[...]

Houd je ook van Spanje? Vooral Spaanse wortels? Om eerlijk te zijn houd ik helemaal niet van Spanje. Ik houd echter wel van mooie woorden. Dat, in combinatie met mijn liefde voor wortels, leidde onvermijdelijk naar mijn nick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven