Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nee, Zorro slaapt samen met Zen bij zijn ouders, dus de jongens komen de meiden ophalen

Wel sneu, had ik bruidsboeketjes gehaald voor Zootje en mij en een corsage voor Zorro, zat Zen heel beteuterd te kijken, want hij had niks :( Dus Zorro is nu samen met hem op pad om voor hem ook 'een bloemutje' te kopen.

Dus nu kan alleen Zeefje nog zielig doen, haha
Zucht, zwijmel... je zal maar gaan trouwen morgen.. :-)

Een ontzettend mooie dag gewenst alvast, Ely! Geniet van ieder minuut!
Oooooooooh wat cute en leuk allemaal zeg Elyne (Toet zwijmelt even weg.....). En wat Bambi zegt; heel veel plezier morgen. Wordt vast een superdag!!

Hee Bam, what's up with the antihertbord???
oeh, wat spannend ely! Het wordt nu echt echt. Leuk hoor, die kinderen met de bloempjes. Zal een rare avond zijn, vanavond in je eentje op de bank met je zenuwen....mèn wat leuk allemaal! Je zal toch trouwen morgen!

djiez pim, dat is wel heel kut zeg! Wat nu, fietst pompel hele enden of kan hij af met een simpel marktplaatsfietsje? Shit zeg, wel moeten afbetalen aan iets wat je niet meer hebt.

Hier een lekker vakantiedagje, tot 12 uur in pyjama rondgelopen. Kinders hebben uren gespeeld met allerlei speelgoed, ik heb me in die tijd heerlijk nuttig kunnen maken met allerlei huishoudelijke werkzaamheden. Daarna kinders met buurtkinders gespeeld (tot nu toe). Helemaal leuk, behalve 1 maal echte ruzie tussen die 3 meisjes (stel haaibaaien) en nu is er 1 nog een keer wat verdrietig. Best lastig, ik merk dat haar moeder een heel ander type is dan ik (ongetwijfeld goed pedagogisch onderlegd, maar erg zoet en tuttelig naar haar kind). Ze heeft ook geen andere kinderen en het meisje lijkt niet heel veel gewend als het om kritiek gaat. Dat wil nog wel eens botsen natuurlijk met die vriendinnetjes + broers....Tranen met tuiten dus om iets (in mijn ogen)kleins, moeder gaat daar volledig in mee.Maar goed, zij zal mij wel hard en zakelijk vinden af en toe

Ga om het feest compleet te maken maar pannenkoeken bakken , wie eet er mee?
quote:yoyo2 schreef op 23 oktober 2008 @ 16:09:

Borsten krimpen door koffie

Bron: fok

Vrouwen die drie of meer kopjes koffie per dag drinken, kunnen last krijgen van krimpende borsten. Dit beweren Zweedse onderzoekers. Een bepaald gen dat ongeveer de helft van de vrouwen bezit zou de veroorzaker zijn.

Voor het onderzoek werd de borstomvang van driehonderd vrouwen gemeten. Ook moesten zij aangeven hoeveel koffie zij per dag dronken. Uit het onderzoek bleek dat drie kopjes per dag genoeg was om de borsten te laten krimpen en dat het effect groter wordt bij ieder kopje dat per dag extra wordt gedronken.

De Zweedse professor Helena Jernstroem zegt dat het koffie drinken een groot effect heeft op de borstomvang van vrouwen. "Maar vrouwelijke koffieliefhebbers moeten niet vrezen dat hun borsten op een nacht weg zullen zijn. Ze worden wel kleiner, maar het niet zo dat ze plots zullen verdwijnen", aldus de professor.

Uit het onderzoek bleek ook dat regelmatig cafeïnegebruik het risico op borstkanker vermindert. De koffie zou namelijk invloed hebben op het vrouwelijk hormoon oestrogeen. Door koffie te drinken zou het metabolisme van vrouwen veranderen en zou het oestrogeen beter groeperen. De onderzoekers voegden er nog aan toe dat vrouwen met veel borstklieren een grotere kans hebben dat ze kanker krijgen

Nou, dat wordt dus voortaan theeleuten dames!gevonden op andere pijler
hahaha, ik heb het net een half uur geleden op mijn weblog gezet. Onder het mom van Ik was altijd al meer een theedrinker!
Jij hard en zakelijk? Huh? Nou dan is ze echt niks gewend!
O shit, Pimpel; dat is écht niet leuk. En leven zonder fiets is gewoon onmogelijk, zeker bij jullie. Dat is heelheel stom.

Ely, wat lief allemaal! Ik vind het zo jammer dat ik het morgen niet kan zien, ik hou ontzettend van trouwerijen en vieren van liefde en zo. Zucht. Heel veel plezier en zorg alsjeblieft dat wij ook mooie foto's kunnen kijken ergens!!! Pliehies!!

Zo, ik heb dat jong-met-dat-loopoor weer hier, hij is een stuk opgeknapt en zit nu in de jengel-hang fase. Het is onderweg naar beter, daar klamp ik me dan maar aan vast (maar ben wel heel blij dat hij, zelfs mét hangjeng, weer hier is!).
En ik me maar suf drinken in de koffie, maar krimpen: ho maar!

Zoon heeft al erge zin in de trouwerij morgen. En ik helemaaaaaaal niet, natuurlijk

Pimpel, wat ongelooflijk KUT van Pompels fiets! Mensen moeten inderdaad met hun smerige kutpoten van andermans spullen afblijven. Hufters
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik drink ongeveer 6 bekers koffie op een dag, en nog heb ik slaap én grote tieten... Mmmm, wederom is Mims de uitzondering die de regel bevestigd, ofzoiets!

Morgen trouwen,spannuhnd! Ik ben al helemaal in de stemming!

Heb ik al de hele dag in mijn hoofd!

Wat wilde ik nou toch typen?
swingend mims! Ja foto`s wil ik zeker zien!! Kunnen die heel snel komen, eigenlijk gewoon een soort van direct?

Tsja toet, hard is misschien wat lomp gezegd, maar tuttig met de koters ben ik niet, soms mag ik misschien wel ietsje softer zijn.....Ik ben ervan overtuigd dat die moeder dat zeker vindt althans.
Ely.. heeeele fijne dag morgen

Later is nu
ben zo ontzettend benieuwd wat elyane zit te doen nu...
Nagels lakken?

Benen harsen?

Maskertje nemen?

Zuipen?

Voetbal kijken?

Slapen?

Geen idee.....
Scrubben, nagels lakken, wenkbrauwen epileren, alle overtollige haar overal wegwerken, maskertje.. (gokje...)

Ik drink 6 tot 8 koppen koffie per dag en dat is te zien!
Hahaha!! Twee zielen...
Vanavond Derek trouwens, ben benieuwd of Bloes, Schone Moeder of moi in beeld is....
Oh, is dat die aflevering?? Op welke zender en hoe laat?

Mims, ik bel je zo nog ff.

Oh wacht, ik bel nu..
hoe laat??
nu, rtl 4
xie-ut-al
Sjezzis, kon ik duidelijker in beeld izjn?

Praat ik echt zo suf?

En please...laten er echt op camera 5 kilo bij komen, zo dik ben ik toch niet? Arghhh1

Subtiel geknipt trouwens.

Ik zag Bloes overigens ook heel geconcentreerd voor zich uit staren,
ben alleen iets anders aan het kijken, dus verder dan een paar shotjes kom ik niet. Zijn jullie in beeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven