uitgerekend augustus 2016
vrijdag 27 november 2015 om 22:44
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo
TABEL VOL
cyn teagirl
Live, Love, Laugh
woensdag 3 februari 2016 om 16:57
Ja net thuis en het was allemaal heel goed. De nekplooi was mooi dun.
Deze keer zat mijn blaas zo ontzettend vol dat de gummibeer geen andere keuze had dan horizontaal liggen. Heeft toch nog 45 minuten geduurd tot een goede meting omdat het zwaaien leuker vond dan stilliggen.
Ook nog van 12.4 naar 12.5 weken gezet.
Daarna bloedafname en weer naar huis. Ik krijg dinsdag de uitslag. Dat kon vrijdag al maar dan zit ik de hele dag in bespreking met 6 mannen en dat leek me toch niet zo handig
Deze keer zat mijn blaas zo ontzettend vol dat de gummibeer geen andere keuze had dan horizontaal liggen. Heeft toch nog 45 minuten geduurd tot een goede meting omdat het zwaaien leuker vond dan stilliggen.
Ook nog van 12.4 naar 12.5 weken gezet.
Daarna bloedafname en weer naar huis. Ik krijg dinsdag de uitslag. Dat kon vrijdag al maar dan zit ik de hele dag in bespreking met 6 mannen en dat leek me toch niet zo handig
woensdag 3 februari 2016 om 16:58
trouwens dames, het is al eerder geopperd, maar velen vonden het toen nog te vroeg; Wat zouden jullie ervan vinden om, nu de termijnecho's voor bijna iedereen achter de rug zijn, een geheime facebookgroep te starten.
Ik zou het heel prettig vinden omdat ik me nu gek zoek naar bepaalde info. (gister half uur bezig geweest om uit te vogelen wie er ook alweer een tweeling verwacht). Daarnaast ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar de gezichten achter de verhalen.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
Ik zou het heel prettig vinden omdat ik me nu gek zoek naar bepaalde info. (gister half uur bezig geweest om uit te vogelen wie er ook alweer een tweeling verwacht). Daarnaast ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar de gezichten achter de verhalen.
Ben benieuwd naar jullie reactie.
woensdag 3 februari 2016 om 17:04
En nog een berichtje van mij, zit op mn werk te wachten tot ik naar huis kan.....
Zijn jullie ook zo enorm verstrooid? Ik was afgelopen zaterdag boodschappen gaan doen. Kom ik bij mn auto, hele kar leeg. Heb een hele tijd stom staan kijken naar die lege kar, tot ik me realiseerde dat ik mijn boodschappen bij de kassa wel betaald had maar niet terug in het karretje had gezet...... Word af en toe erg moe van mezelf.
Zijn jullie ook zo enorm verstrooid? Ik was afgelopen zaterdag boodschappen gaan doen. Kom ik bij mn auto, hele kar leeg. Heb een hele tijd stom staan kijken naar die lege kar, tot ik me realiseerde dat ik mijn boodschappen bij de kassa wel betaald had maar niet terug in het karretje had gezet...... Word af en toe erg moe van mezelf.
woensdag 3 februari 2016 om 17:45
Hahaha eveline, wat erg zeg!! Zoiets zou mij dus nooit overkomen... (haha maar iets vergelijkbaars wel, hihi)
Wat fijn dat je zag dat de kleine twee handjes heeft, een fijne bevestiging.
Ik ben voor zo'n facebook, wie meer?
Fog, wat super fijn dat de meting is gelukt en dat het een goede uitslag was. Nu nog even je bloeduitslag afwachten.
Wat omschrijf je het ook weer komisch hahaha.
Ana, wat ontzettend fijn, de eerste kotsvrije ochtend, hopelijk mogen er nog vele volgen.
Ukkie, hoe gaat het vandaag met je? Niet meer googlen hé! Pas op!
Leuk die boxen aanvragen, kraamzorg uitzoeken. Is het niet mogelijk dat een familielid oppast op de donderdags? Scheelt je een kdv dag? en meestal zijn familieleden flexibeler.
Morgen afspraak bij de vk, neem mijn jongste mee. Ik hoop dat dat goed gaat haha.
Wat fijn dat je zag dat de kleine twee handjes heeft, een fijne bevestiging.
Ik ben voor zo'n facebook, wie meer?
Fog, wat super fijn dat de meting is gelukt en dat het een goede uitslag was. Nu nog even je bloeduitslag afwachten.
Wat omschrijf je het ook weer komisch hahaha.
Ana, wat ontzettend fijn, de eerste kotsvrije ochtend, hopelijk mogen er nog vele volgen.
Ukkie, hoe gaat het vandaag met je? Niet meer googlen hé! Pas op!
Leuk die boxen aanvragen, kraamzorg uitzoeken. Is het niet mogelijk dat een familielid oppast op de donderdags? Scheelt je een kdv dag? en meestal zijn familieleden flexibeler.
Morgen afspraak bij de vk, neem mijn jongste mee. Ik hoop dat dat goed gaat haha.
donderdag 4 februari 2016 om 10:17
Ik vind Facebook ook een leuk idee!
Ik lees de komende dagen eventjes alleen mee ipv schrijven.
Voel mij niet zo fijn in mijn hoofd, waarschijnlijk is de dosering van mijn medicijnen inmiddels te laag door de aanwezigheid van de zwangerschapshormonen.
Merk dat ik erg onrustig & ongerust ben voor de echo maandag en wil eventjes proberen mn gedachten te verzetten.
De dagen duren anders zo lang
!
Ik lees de komende dagen eventjes alleen mee ipv schrijven.
Voel mij niet zo fijn in mijn hoofd, waarschijnlijk is de dosering van mijn medicijnen inmiddels te laag door de aanwezigheid van de zwangerschapshormonen.
Merk dat ik erg onrustig & ongerust ben voor de echo maandag en wil eventjes proberen mn gedachten te verzetten.
De dagen duren anders zo lang
donderdag 4 februari 2016 om 10:46
Ik ga nog niet mee naar Facebook. Mijn eigen familie weet nog niet dat ik zwanger ben en ik ben heel beschermend naar mijn eigen zaak. En mijn zaak draagt mijn naam en ik ben een onderdeel van de strakke/stoere branding. Ik ben mijn zaak en mijn zaak ben ik.
Ik vind het dus een heel eng idee dat straks mijn naam aan mijn forumposts gekoppeld kan worden. Mijn klanten hoeven niks te weten over mijn snoezige geklets over gummiberen. Als ik dus overga dan moet ik mijn Viva account laten anonimiseren.
Ik vind het dus een heel eng idee dat straks mijn naam aan mijn forumposts gekoppeld kan worden. Mijn klanten hoeven niks te weten over mijn snoezige geklets over gummiberen. Als ik dus overga dan moet ik mijn Viva account laten anonimiseren.
donderdag 4 februari 2016 om 13:12
Fog, hoe zou dat gekoppeld kunnen worden dan? Als je in een geheime facebookgroep zit, kan niemand zien dat je daar lid van bent. Geen enkele klant die dus de link kan leggen dan.
Jacobjes, neem even tijd voor jezelf.
Eveline, ik moest wel lachen om je boodschappenverhaal! Dat is wel heel erg. Verder ben ik ook een enorme zeef dus dat is wel herkenbaar.
Wat betreft mezelf. Ik ben moe en heb hoofdpijn. Bij zoon had ik helemaal geen hoofdpijn toen ik zwanger was dus ik heb er nu wel flink de balen van. Ik ben nu dus even wat stiller. Lesgeven kost me erg veel energie en dan heb ik nog drukke avonden. Het liefst zou ik die afzeggen, maar sommige dingen kan ik ook niet onderuit. Bijna 14 weken. Zal het dan beter worden?
Jacobjes, neem even tijd voor jezelf.
Eveline, ik moest wel lachen om je boodschappenverhaal! Dat is wel heel erg. Verder ben ik ook een enorme zeef dus dat is wel herkenbaar.
Wat betreft mezelf. Ik ben moe en heb hoofdpijn. Bij zoon had ik helemaal geen hoofdpijn toen ik zwanger was dus ik heb er nu wel flink de balen van. Ik ben nu dus even wat stiller. Lesgeven kost me erg veel energie en dan heb ik nog drukke avonden. Het liefst zou ik die afzeggen, maar sommige dingen kan ik ook niet onderuit. Bijna 14 weken. Zal het dan beter worden?
vrijdag 5 februari 2016 om 07:43
Hey meiden ik heb even een tijdje niets van me laten horen. Er zijn complicaties en ik ben hier kapot van. Ik ga me voorlopig terug trekken van het forum (lees wel mee maar het valt me soms zwaar om alle leuke verhalen te lezen). Facebook zie ik nu dus ook niet zitten. Dames voor nu wens ik jullie een fijne zwangerschap en misschien tot later.
vrijdag 5 februari 2016 om 15:39
hoi meiden, ik wilde toch maar een beginnetje maken met de facebookgroep. Ik zal de groep aanmaken, iedereen die het leuk vindt om aan te haken kan zijn mailadres aan mij doorgeven via augustusbabys2016@gmail.com, dan kan ik je uitnodigen voor de geheime groep. Ik zal de groep augustus baby's 2016 noemen.
zaterdag 6 februari 2016 om 11:03
Hai dames weer een berichtje van mijn kant! Ik zie dat ik jullie echt achter stel met zo weinig reageren. Ook is t moeilijk om steeds alles terug te lezen wie wat heeft geschreven! Facebookgroep ik ben er voor, klik je toch sneller aan. En ik zou het ook super leuk vinden om jullie gezichten bij de verhalen te kunnen plaatsen hihi! Ik lees net dat er met deb iets aan de hand is, ik weet niet precies wat maar ik vind dit echt heel naar! Het ging zo goed met dit groepje ... heel veel sterkte lieve deb
Live, Love, Laugh