Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 4 februari 2016 om 22:10
quote:hatsetats schreef op 04 februari 2016 @ 22:06:
[...]
Nee is ook niet handig.
Ik moet iets gaan doen dat ik dood- en doodeng vind. Zelfs de tussenstap die ik nu doe daar pies ik van narigheid al bijna in mn broek. En die klootzak van een trainer maar pushen en teleurgesteld en boos doen. Ik haat die man op die momenten. Lul.Tja kotsen in het zwembad en zo... Keuzes, keuzes, doen, niet doen? Wel doen, wel doen, kan niet, gaat niet, wil, moet, gaat niet anders, kan.... Succes met je weg naar je wedstrijd! *bij mij is het doel heel klein*
[...]
Nee is ook niet handig.
Ik moet iets gaan doen dat ik dood- en doodeng vind. Zelfs de tussenstap die ik nu doe daar pies ik van narigheid al bijna in mn broek. En die klootzak van een trainer maar pushen en teleurgesteld en boos doen. Ik haat die man op die momenten. Lul.Tja kotsen in het zwembad en zo... Keuzes, keuzes, doen, niet doen? Wel doen, wel doen, kan niet, gaat niet, wil, moet, gaat niet anders, kan.... Succes met je weg naar je wedstrijd! *bij mij is het doel heel klein*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 4 februari 2016 om 22:22
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 22:10:
[...]
Tja kotsen in het zwembad en zo... Keuzes, keuzes, doen, niet doen? Wel doen, wel doen, kan niet, gaat niet, wil, moet, gaat niet anders, kan.... Succes met je weg naar je wedstrijd! *bij mij is het doel heel klein*
Da's nog eens wat anders dan gezellig piesen in het water
Dit doel heeft niets met de wedstrijd te maken Overwinnen van een enorme angst is het maar voor een ander slaat het nergens op.
[...]
Tja kotsen in het zwembad en zo... Keuzes, keuzes, doen, niet doen? Wel doen, wel doen, kan niet, gaat niet, wil, moet, gaat niet anders, kan.... Succes met je weg naar je wedstrijd! *bij mij is het doel heel klein*
Dit doel heeft niets met de wedstrijd te maken Overwinnen van een enorme angst is het maar voor een ander slaat het nergens op.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 4 februari 2016 om 22:35
Ik heb niet alles gelezen, maar die leeftijd.
Je zal maar 102 worden en dan ben je als 50 eigenlijk nog maar jong.
In Engeland worden de queens wel erg oud en de kroonprinsen zijn 60?
O nee, die wordt dit jaar 68.
Niets sprookjesachtig behalve het "Ze leefden nog lang."
http://www.nu.nl/binnenla ... lussers-in-nederland.html
http://www.nu.nl/binnenla ... lussers-in-nederland.html
donderdag 4 februari 2016 om 22:45
quote:hatsetats schreef op 04 februari 2016 @ 22:22:
[...]
Dit doel heeft niets met de wedstrijd te maken Overwinnen van een enorme angst is het maar voor een ander slaat het nergens op.Ik zou het mezelf tegen jou nooit horen zeggen maar ik ga het toch doen: Ik doorvoel wat je bedoelt. Die angst, die stap om verder willen komen - dat lijf heeft er maar gedeeltelijk mee te maken. Die geestelijke ontwikkeling heeft effecten nodig om de verder te kunnen.
[...]
Dit doel heeft niets met de wedstrijd te maken Overwinnen van een enorme angst is het maar voor een ander slaat het nergens op.Ik zou het mezelf tegen jou nooit horen zeggen maar ik ga het toch doen: Ik doorvoel wat je bedoelt. Die angst, die stap om verder willen komen - dat lijf heeft er maar gedeeltelijk mee te maken. Die geestelijke ontwikkeling heeft effecten nodig om de verder te kunnen.
donderdag 4 februari 2016 om 22:49
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 februari 2016 @ 22:35:
http://www.nu.nl/binnenla ... lussers-in-nederland.htmlOh Pumps jij bent echt onze kroegdichter! En kok en verrassend aanbrenger van onderwerpen!
http://www.nu.nl/binnenla ... lussers-in-nederland.htmlOh Pumps jij bent echt onze kroegdichter! En kok en verrassend aanbrenger van onderwerpen!
donderdag 4 februari 2016 om 23:06
donderdag 4 februari 2016 om 23:09
quote:Peacy schreef op 04 februari 2016 @ 23:06:
Ik ga ook slapen.
Of zal ik een rondje geven voor m'n 13000e post?Doe mij maar een slaapmutsje dan? Of zal ik gewoon een tabletje nemen? Ik heb nog vrijverkrijgbare slaapmedicatie uit Amerika liggen. Eigenlijk een soort anti-histamine maar in de juiste dosering werkt het goed ter ondersteuning van de slaap.
Ik ga ook slapen.
Of zal ik een rondje geven voor m'n 13000e post?Doe mij maar een slaapmutsje dan? Of zal ik gewoon een tabletje nemen? Ik heb nog vrijverkrijgbare slaapmedicatie uit Amerika liggen. Eigenlijk een soort anti-histamine maar in de juiste dosering werkt het goed ter ondersteuning van de slaap.
donderdag 4 februari 2016 om 23:12
donderdag 4 februari 2016 om 23:26
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 22:45:
[...]
Ik zou het mezelf tegen jou nooit horen zeggen maar ik ga het toch doen: Ik doorvoel wat je bedoelt. Die angst, die stap om verder willen komen - dat lijf heeft er maar gedeeltelijk mee te maken. Die geestelijke ontwikkeling heeft effecten nodig om de verder te kunnen.Klopt precies. Het is niet fysiek, want ik kan het gewoon. Ik durf alleen niet
[...]
Ik zou het mezelf tegen jou nooit horen zeggen maar ik ga het toch doen: Ik doorvoel wat je bedoelt. Die angst, die stap om verder willen komen - dat lijf heeft er maar gedeeltelijk mee te maken. Die geestelijke ontwikkeling heeft effecten nodig om de verder te kunnen.Klopt precies. Het is niet fysiek, want ik kan het gewoon. Ik durf alleen niet
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 4 februari 2016 om 23:33
donderdag 4 februari 2016 om 23:43
Peacy, ik had beloofd nog even langs te komen maar het slaapmutsje sla ik over, sorry. Buik doet niet gezellig, net als gisteren. Dacht dat het weer over was. Voel me dus nu met mijn 48 zeker geen jonge meid. Andere dagen ook niet hoor, al was het leuk om afgelopen maandag aan groep 3 te laten zien dat juf nog wel bijna de spagaat kan. En dat ik dan 's avonds nog steeds voel hoef ik hen dan niet te vertellen . Ik ga eens kijken of slapen helpt, morgen studiedag.
vrijdag 5 februari 2016 om 00:50