Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Volgens mij ging er wat mis bij het aanmaken van de alias naar het topic Transparantie, bans, open vs anoniem modereren. Er zijn nu twee aliassen naar hetzelfde topic. Één kan er volgens mij weg.
World of Warcraft: Legion
En bij Digi staat geen alias, dus ik denk dat eentje voor Digi was bedoelt?
Dank Hans en Jaschenca! Ik ga er eentje verplaatsen
Er is wat mis gegaan Viefke want hij staat nu niet meer in de Vivapijler. Wel bij Digi (de originele) en nog twee aliassen op deze pijler.
quote:gioia71 schreef op 22 september 2008 @ 11:34:

nee Dushi, dat kon niet want er was al uit geciteerd en dat kon ik niet wijzigen.

Bedankt Angel!Aha op die manier. :-)
quote:Muis66 schreef op 21 september 2008 @ 12:41:

[...]

Huh? Waarom als ik vragen mag? Ik heb wel de laatste berichten niet meer meegekregen, maar ik vond het begin in ieder geval zinvol omdat ik het herken in mijn dochter, die dus moeite heeft met de partner van mijn exman. Hoewel ik zelf geen partner heb, maar zij wel bij mij woont, was ik derhalve zeer geinteresseerd in het onderwerp, voor het 'geval dat'.Sorry dat ik nu pas reageer Muis. De inhoud werd wel erg herkenbaar en persoonlijk (en dus makkelijk te vinden voor meelezende mensen enzo).
Leuke avatar Five!
Peas on earth!
Eeh verkeerd ingelogd
5 goeie Avatar!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dank!
Haai, ik heb per ongelijk een onderwerp hier geplaatst terwijl het bij 'eten' hoort. Kun je m voor mij verwijderen voor ik van iedereen allerlei berichten krijg dat deze hier niet hoort.... Thanks alvast

Janneke
Zal het verwijderen
Angel, zou je mijn post bij Last night a dj saved my life willen deleten in verband met mijn eigen privacy??

thanks!
quote:LindaLinda schreef op 28 september 2008 @ 22:26:

Angel, zou je mijn post bij Last night a dj saved my life willen deleten in verband met mijn eigen privacy??

thanks!LindaLinda, je kan zelf je tekst verwijderen via de editfunctie (middelste icoontje boven je bericht)
Angel, waarom is het topic 'hoe kook jij?' van Jann verwijderd?? Het had toch gewoon verplaatst kunnen worden naar Eten?
Ik heet geen Angel en ben het ook niet maar Jann had niet gevraagd om het te verplaatsen maar om het te verwijderen. Ik dacht zelf ook dat Jann het topic opnieuw zou openen bij eten.

Ik spreek even voor mijn beurt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dan reageer ik weer even op de voor haar beurt sprekende MV.

Volgens mij is Jann nog niet zo into-het-forum dat ze wist dat Angels ook topics kunnen verplaatsen. Volgens mij dacht ze 'oeh, ik heb het verkeerd geplaatst, voordat ik commentaar krijg, weg ermee!' (ofzoiets)

Daarom vraag ik me af waarom Angel niet even wat verder heeft gekeken / gedacht dan het stante pede te verwijderen, of bijv. eerst aan TO vragen of het wat haar betreft ook verplaatst mocht worden ipv verwijderen.
Dan ga ik nog even lekker door om voor mijn beurt te spreken, als Jann het wilt zou het volgens mij nog verplaatst kunnen worden. Ik zie het onderin met een slotje staan dus is niet helemaal verwijderd.

Maarja, ik heet geen Jann om te vragen of het misschien alsnog naar eten verplaatst kan worden .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik ook niet, maar ik gooide alleen maar een balletje op. Ik vind Angels normaal gesproken niet zo scheutig met topics sluiten / verwijderen, hoe duidelijk een TO dat ook vraagt. En nu ineens, ploep, weg topic. Vandaar dat ik even hier langs kom... het is niet aanvallend bedoeld hoor, niet dat het mn favoriete topic was ofzo
Huiswerkopdracht: "Vrouwen, Vreemgaan en Verliefdheid"
Revival/MV: ik heb het topic idd alleen gesloten (had blijkbaar voorgevoel ) dus inmiddels is het topic in de Etenpijler beland. En nee, wij checken niet eerst alle verzoekjes op logica, dan is het einde zoek

Jaschenca: dank, ik heb het inmiddels verplaatst naar het prikbord
Verwijderd op verzoek van TO: Mannen die een vrouw jaloers proberen te maken
hallo,

Ik heb zaterdag een oproepje geplaatst 'vriend praat en smst met ander'. Ik heb daar nu een vervolgtopic over aangemaakt, maar omdat het een beetje rommelig wordt zo hebben een paar mensen gevraagd om dat nieuwe topic te sluiten, heeft als titel 'van sms-en met andere vrouw naar relatiecrisis'.

Bedankt!
Ik heb het gesloten Toverkol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven