Mode & Beauty alle pijlers

Personal Shopper Ervaringen

04-02-2016 11:25 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Heeft iemand van jullie ervaringen met personal shoppers?

Hebben jullie dan ook enige aanraders?
A coffee a day... Keeps the headaches away.
Ik heb het ook overwogen maar toen ik de resultaten bekeek van sommige personal shoppers die online staan werd ik niet enthousiast.

Nagenoeg iedereen krijgt enkellaarzen aan, wat lang niet iedereen staat. Een sjaal is ook vaak vast prik, daar moet je van houden en komt best vaak gekunsteld over naar mijn idee. Ik vind de resultaten lang niet staan of veel te alledaags, waar iedereen in loopt en wat je dus zelf wel kunt verzinnen als je gewoon eens om je heen kijkt en in de winkels.

Voorbeeld van een metamorfose waarbij enkellaarzen geen goed plan zijn naar mijn idee:

https://www.facebook.com/ ... 0/672092912927531/?type=3

Ik zou heel graag beter willen leren combineren, maar ik ben bang dat mijn verwachtingen naar een personal shopper toe niet waargemaakt zullen worden. Als je zo'n bedrag uitgeeft aan iemand die er verstand van zou moeten hebben moet naar mijn idee de wauwfactor aanwezig zijn.
@vlinder, ik vind die FB link ook zeker niet iets heel fantastisch.

Bij ons is personal shoppen geen metamorfose, maar een goed gemixt en gematchte garderobe voor het nieuwe seizoen. En omdat de aankopen in het systeem staan, wordt het soms zelfs gecombineerd met aankopen van eerder.

Ik ervaar personal shopping wat anders dan een metamorfose.
Is inderdaad niet hetzelfde, maar het zijn wel personal shoppers die dit soort dingen ook doen. Was bedoeld om aan te geven wat het resultaat kan zijn als je je wensen hebt aangegeven, wat je ook doet zonder metamorfose. Ik wil alleen zeggen dat ik de resultaten van de hulp die een professional geeft met regelmaat heel vreemd vind.
Rinsema is misschien wel een goed idee om eens te proberen. Dat is volgens mij ook kosteloos. Maar dat is twee uur rijden voor mij, enkele reis. Misschien is het voor TO wel goed te doen.

Kijken ze daar voldoende naar de persoon? Ik kan al jaren geen broeken vinden omdat skinny's nog altijd het modebeeld domineren. In de meeste winkels word je meewarig of vol ongeloof aangekeken als je zegt iets anders te willen omdat het je niet staat.
Rinsema is mij ook al vaker opgevallen hier op het forum. Ik zou er ook bijna een 2 uur durende reis voor over hebben.

In het zuiden heb je Van Tilburg. Daar hoor ik ook goede verhalen over qua collectie. Ik zag op de site dat je daar ook kunt lunchen. Weet alleen niet of ze daar ook een personal shopper hebben.
Je kan je wel laten aankleden bij Van Tilburg. Je kan er ook lunchen en koffie/thee is gratis.

Zou wel doordeweeks gaan het is altijd erg druk.
Ponny, weet jij of ze daar ook echt goed zijn?
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-04-2016 12:37
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven