Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Sorry Meave, ik zit op maat 110 voor BJ nu. Maar geloof dat Lil nog die maat (116?) in aanbieding had??

Hoe laat moeten we de rijst gooien???
Oooooh, ik heb er nu al zó een ZIN in!!!!

Kom wijven,

we beginnen gewoon vast, met koffie en een maagdelijk likeurtje om te toosten op de huwelijksnacht, want we zijn Cheers of niet.

Zoon zit zelf in de 116 momenteel Hij is weer naar school voor een ochtendje en wat denken jullie dat er in de klas rondwaart? Nou? Raad eens?

O wat zou ik graag een klein bloemeknopje in het boeket van Ely zijn, vandaag lekker meespieken en mee-romantieken. In plaats daarvan ben ik vanavond romantisch met mijn eigen man, want we zien elkaar niet zo veel meer met alle drukke levens, en door gebrek aan oppas (die hebben ook allemaal een eigen leven, het is toch een schandaal!) kan hij morgen ook niet mee naar Bloes. Zondagavond gaat ie dan weer buitenlands, snif (maar niet zo lang, gelukkig).

Elyane en Zorro (o, ik krijg opeens visioenen van de outfit van de bruidegom...): heel heel erg veel plezier vandaag en alle komende dagen! GELUK!!!
Oh, en natuurlijk:

Alex!! Jij ook gelfeliciteerd met het feit dat je zus eindelijk geen sloer meer is.

Ik hoop dat jouw jurk ook als gegoten zit vandaag.

Geef je je huwelijkskado, het familierecept, voor de ceremonie of achteraf?

En natuurlijk mogen de bruidstranen niet ontbreken!

Later is nu
He gatver Lil,

Luizen?!

Broeken voor jongens.

Mm.

Nope, sorry Meave.

Ik heb wel oude Hema onderbroeken voor ze. Maat 44. Met gezellige gaatjes erin.

Weetje wat? Ik stuur ze gewoon op. ALs het maar lekker schoon is, nietwaar>
sorry meave, GG draagt zelf 128-134, de kleinere variant heb ik alleen in meisjesmodel (en dan ook in gebruik).

Ik heb het bed alvast opgemaakt hoor, dat hoeven jullie niet meer te doen vanavond .....
gaan die vlekken er nog wel uit kjong?
quote:Toet schreef op 24 oktober 2008 @ 10:27:

Sorry Meave, ik zit op maat 110 voor BJ nu. Maar geloof dat Lil nog die maat (116?) in aanbieding had??

Hoe laat moeten we de rijst gooien???Hmm, geloof dat BJ eigenlijk nog maar in 104 zit zelfs.. (ter overbodige informatie...)
Oooh, wat zijn jullie toch een lekker stel meiden! Ik zou er bijna mijn huwelijksbelofte voor gaan renewen!
en nog een leuk outfitje erbij

Jemig, hoe kom jij aan die foto van Ely? Zijn er soms kruisjes verdient waar wij niks van af weten????

Ze trouwen pas om vier uur vanmiddag blijkt. Men, dan zijn wij hier in Cheers allemaal al zo dronken als een konijn en moe van alle polonaises....
Later is nu
Geinig outfitje Bent,

Maareuh, eigenlijk móét deze er wel bij.

DRIE buitenechtelijke bastaardjes zijn meér dan voldoende...
Hoezo, dan wordt het toch juist tijd voor een binnenechtelijk kind? Éindelijk ééntje die écht mag enzo
Later is nu

We hadden beter meteen deze trouwjurk van condooms kunnen geven!
Oh ja, Dream, da's waar. Maar dat is dan wel sneu voor die andere drie. Nou ja, hoe dan ook, je kunt er leuke jurken van maken:

Zou jij als enige en jongste een Echte willen zijn?

Dat er 3 beultjes voor je komen?
ook leuk voor de kleintjes; een condoomballonartiest inhuren voor het feestje:

Deze doet me er opeens aan denken: Meave, ben je al de lucht in geweest eigenlijk?

En nu houd ik op, beloofd!

Sja.. en als er dan zo'n condoom niet werkt (wat geen wonder is, als er jurken van zijn genaaid) dan heb je ook een tijdje de tamponkunst niet nodig
Later is nu
Het dringt net tot me door: wanneer ik vanmiddag door de druiligere miezerregen naar huis fiets, staan Ely en Zorro in vol ornaat te stralen voor ..eh.. diegene die hun trouwt.

Da's nog 2 uurtjes!

(en vanavond heeft Ely natuurlijk geen tijd voor een geweldige huwelijksnacht, want ze moet dit topic eerst bijlezen )
Later is nu
dus het is nog niet eens zover!!

Die jurken zijn echt geweldig toet, jammer dat je die niet eerder paraat had anders had ze voor die gekozen!

Ik vind dat er wel een echtelijke baby bij hoort eigenlijk...we moeten toch iemand hebben die nog een stokje wil hebben?
lieve mims, als we nou voortaan op de slemp locatie boulevard staan wil jij dan nooit meer zo hard roepen dat we van de Libellehersfstfair zijn? Ik heb namelijk net post (op naam!!!) gekregen van de Libelle met een fantastisch aanbod en dat ze me enorm graag willen verwelkomen als lid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven