Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik geniet altijd zo van zuigen!

Pfieuw, heb ik me er zo goed uit gered?
PMS in da houwzarrrrh!

Snickers

Nuts

Melkreep met hazelnoten

Zak Ringelings

Half litertje melk

En het duurde een kwartier voor ik wist hoe hazelnoten heten. Moest ervoor naar de prullebak lopen.

Hormonale dementie is klote. Helaas ben ik niet vergeten dat ik vanmorgen ben afgewezen.

Nu hebben mij hersenen overuren vanwege de suiker die ik door de hersenadertjes heen hoor bruizen.

...

Tjee.

Ik hád ook gewoon een peuk op kunnen steken. Gewoon vergeten dat ik rook!

Nou ja, die doe ik dan nu alsnog erbij.

Alles beter dan heroine tenslotte.
En terecht dat jullie dan wegblijven.

Voor Ely.

En natuurlijk voor mij:

KLIK HIER ZO, IK ZEG HIERRRRR, KLIKKEN !

~ Heeft de reservesleutel van Ely's huis gekregen.

Verwijderd álle mogelijke pijnstillers.

Vult de slaapkamer tot de nok toe vol met ballonnen en sluit heeeel snel de deur.

Zet de hal van E&Z vol met bekertjes water.

Want dát is pas làche... als ze met een kater en koters weer thuis komen... ~
Retteketet

Kwartet

Naar bed

Het rijmt wel, maar het dicht niet.
Oh kut wat balen Kjong van die afwijzing. Sukkels.En het houdt voor jou zoveel meer in dan alleen maar niet die baan

Stom gedoe allemaal........

Ik ook PMS, maar daar heb je niks aan.

Trusten!
Gefeliciteerd, Ely en Zorro! Hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!

Oooh, dat zijn echt van die ****** akties, Kjong, als je thuis komt met die zooi overal. Bij ons viel het mee toendertijd maar ik ken ook verhalen van azijn in de shampooflessen, suiker in het zoutvaatje en meer van dat soort streken. Dat je nog wéken verrast wordt.. (wél strak, als tegenaktie heeft die bruidegom een paar dagen later een grote vis gekocht op de markt en die opgehangen onder de uitlaat vd auto van de grootste klier.. die nog máánden last had van de smerige vislucht in zijn auto en er maar niet achter kwam waar dat vandaan kwam. )
Ieuw voor de rotte warme vis!

Inderdaad, verschrikkelijke kutstreken. Ik ben te dom (waarschijnlijk te slim) om dit soort dingen te verzinnen. Maar ik zie dit soort acties, net als een polonaise, weer terugkomen bij bruiloften.

Geeeneratie na geenaratie na geeeneratie.

Is er dan niémand die bedenkt ermee op te houden?

...Goedemorgen overstekend wild en andere beesten.

Chipita kan de videorecorder met teletubbies aanzetten.

Als ze nou eens ging lopen, had ze wat minder tijd om op me te letten hoe ik dat soort dingen doe.

Ze zit voor straf nu al 5 min met haar vingertje vast achter het videoklepje. Boeit haar niet. Zit met een recht armpje en het hoofd in de nek omhoog tv te kijken.

Vandaag is het De Plaatselijke HuisKuis dag. Anders gaan ze de gemeentereiniging aanroepen.
Goedenmorgen!

Gosh.. ik had echt 2 plaatjes geplakt ipv die éne doos, maar ik zou niet meer weten wat voor plaatje nog meer.. Ah. PMS, hoelang moet je nog Kjong? Ik ga straks PMS-send m'n nieuwe baan in. JOY.

En ahhhh.. arme chipitaaaaah.

Goh he.. Ely is nu echt getrouwd. Feest achter de rug. Kloar.

Iedereen fijn weekend

Het zonnetje schijnt de lucht is blauw en de teletubbies zijn bij Kjong op tv

Later is nu
Zo, trouwerij was mooi prachtig; Ely zag er prachtig uit (duh) en de kinderen waren werkelijk om op te vreten. De bruiloft was leuk (leuker dan mijn eigen bruiloft ) en ook Zoon heeft het goed volgehouden - normaal gesproken is hij erg van de regelmaat en ligt hij om half 8 in bed, maar nu begon hij pas rond half 11 in te kakken. Hij kwam er vanmorgen keurig pas om 9 uur uit, zoals we hadden afgesproken en ik kon dus ook uitslapen.

En nu is ze dus getrouwd. Is de hele familie eigenlijk getrouwd. Geweldig
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ojee, moe en kribbig je nieuwe baan in. Je wordt een blijvertje.

Ik denk dat ik het pms-hoogtepunt wel bereikt heb gisteren. Lichamelijk dan. Want vreetbui gehad. Geestelijk gezien, sja. Is het niet gewoon voor eeuwig, alleen noemen we het elke keer anders?

Slaap tekort. PND. Zwangerschap. Enzo.

Wat ik me afvroeg.

Toet nu je suikervrijer bent, heb je dan minder last van pms?

Ik ben eigenlijk wel weer aan een tukkie toe.

Eens even kijken of uk dat ook wil. Na 4 boekjes, 26 liedjes, 4 keer knufgraaien.

Vast niet.
Hey! Een eerste verslag(je).

Koffie?
Ja, koffie graag!

Kut dat je bent afgewezen, Kjong. Domme mensen.

En PMS is kut. Of beter gezegd: KUT.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
En?

Heb je gehuild?

Heeft zij gehuild?

Of heeft hij gehuild?

~schenkt nog een keer in~
Meave, Pimpel en Mimsey. Ik heb een paar fotootjes van gisteravond en die heb ik op mijn hyve gezet zodat jullie ze ook kunnen zien. Vooral de groepsfoto is leuk, jammer dat Pimpel er toen nog niet was, en jammer dat Ely alleen op de achtergrond te zien is, misschien hadden we haar er ff bij moeten vragen .
Welneeee helemaal geen belangrijk persoon of zo. De bruid.

Aan jullie heb ik ook niks.

Zit ik hier een beetje huishoudelijk geweld ontwijkend gedrag te vertonen.

In mijn ééntje!
Grinnik, joh, zou je denken Kjong? (van die bruid, je had al weer gepost).

(Heb stiekem gespiekt en zag een erg swingend feest! ).

Kjong, ik ben een paar dagen niet suikervrij geweest. Volgens mij omdat mijn hormonen mij dwongen suiker te eten. Echt en heus. Ik word gek van mijzelf. Vandaag win ik heb ik besloten.
Lief is mijn fiets van station halen en ziet fiets niet belt ie net door. Kut. Met aanhangfiets eraan, kun je niet missen lijkt mij...
Oh, fiets is er toch, maar verplaatst. Ik ga nu boodschappen doen Kjong, mocht je nog terug komen en je nog steeds verlaten voelen.... Tot later!
Nou.. kijk

hier in huize Presley is vanavond een feestje.. en daarvoor moet er vanalles voorbereid. Zo hebben de heren de grote boodschappen gedaan en de dames wijngehaald. Daar hebben de heren kennelijk geen verstand van. Deze dame wel.

En alles moet de kamer uit

Enzo..

dus nu is tuin een zootje

en moet ik koken

Leuk, zo'n verslagje

van trouwerij dus
Later is nu
Ik ben zo'n 1,5 maand suikervrij geweest KJong en met PMS kon ik het niet meer houden.. niets meer niets minder PMS
Later is nu
quote:kjong schreef op 25 oktober 2008 @ 09:14:

Chipita kan de videorecorder met teletubbies aanzetten.

Als ze nou eens ging lopen, had ze wat minder tijd om op me te letten hoe ik dat soort dingen doe.

Ze zit voor straf nu al 5 min met haar vingertje vast achter het videoklepje. Boeit haar niet. Zit met een recht armpje en het hoofd in de nek omhoog tv te kijken.

En; zit ze er nog?

Ik ben ongesteld, heb slecht geslapen, kan niks van de kinderen hebben en GG struint door Ikea met een vriendin om een bed uit te zoeken (voor haar) dus ik ben alleen met opeens 5 kinderen. Er heeft zich een wonderbaarlijke vermenigvuldiging voorgedaan. En mijn laptop is walgelijk traag, geen idee waarom. Grom. Dus ik wil eigenlijk wel mooie plaatjes zien van de bruid, hoe kom ik daaraan? Alex, kan jij niet (met toestemming) iets in de AK mikken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven