Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Ik ben net bij aflevering drie van Drop Dead Diva en ik vind het erg grappig/onderhoudend.
quote:mademoiselle83 schreef op 02 februari 2016 @ 17:09:

Ik vond the Killing echt heel goed!Ik kan er echt niet inkomen.
De Scandinavische 'the killing' is beter. The missing al gezien?
The missing vond ik ook goed! Benieuwd of er een 2e seizoen komt.

Ik ben inmiddels begonnen aan nashville, the bridge, rectify en hannibal maar haak dus bij allemaal af.. kan maar geen serie vinden die ik gelijk boeiend vind.
Bates motel is ook goed.
The Following is ook echt goed!
Ray Donivan ook...
Ik zie dat de serie Ascension vandaag is toegevoegd. Het is maar één seizoen Ik heb het al gezien op Fox en ik vond het geweldig.
tussendoor als hapsnap kijk ik Frankie en Grace, vind dat wel heel leuk. En een aflevering is 30 min. dus dat is ook prettig.

Ik googelde haar even, Jane Fonda, en die blijkt gewoon 77 jaar oud! Ik ben nog steeds stomverbaasd wat dat betreft!
Hannibal is wat mij betreft de beste serie van de afgelopen jaren. Prachtige stijl, geweldige acteurs.
Ik heb de afgelopen dagen The 100 gebingewatched, echt heel tof..Seizoen drie is nu halverwege

Staat niet op NL Netflix, ik zit geloof ik nu in Canada al een paar weken (USA heeft m ongetwijfeld ook)
Ik ben vandaag aan Orphan Black begonnen en inmiddels bij aflevering 3

Volgens mij zeer de moeite waard!
Ik heb er 14 afleveringen The Following door heen gajast in twee dagen. Record bingewatchen.
Ik ben bezig met The Fall. Seizoen 1 zit erop. Door naar twee. Jammer dat het korte seizoenen zijn 😁
Kingdom is echt een heerlijke serie, jammer dat er maar drie seizoenen zijn
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Treurniet12 schreef op 06 februari 2016 @ 16:05:

Ik heb er 14 afleveringen The Following door heen gajast in twee dagen. Record bingewatchen.Seizoen 1 vond ik onwijs goed. In seizoen 2 ben ik afgehaakt.
Ik ben onder mijn steen vandaan gekomen en ben eindelijk aan Modern Family begonnen.

Ik ben heel moeilijk met komedies, ik vind het zelden tot nooit grappig en heb een hekel aan studio publiek/lach band, maar wat is dit een hilarische serie!
Ik zit nu top of the lake te kijken

Iemand anders hem al gezien?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zit helemaal in de kostuumdrama's. Heb Downton Abbey gekeken, The Duchess (film) en ben nu bezig met Reign, da's echt een aanrader.
quote:ninon schreef op 07 februari 2016 @ 13:42:

Ik zit helemaal in de kostuumdrama's. Heb Downton Abbey gekeken, The Duchess (film) en ben nu bezig met Reign, da's echt een aanrader.Als je daarvan houdt zou ik zeker 'the Scapegoat' niet overslaan!
Pivot! PIVOT!!!
quote:Roxy21 schreef op 06 februari 2016 @ 22:50:

Kingdom is echt een heerlijke serie, jammer dat er maar drie seizoenen zijnJa! Zalig!
Geen bijzonderheden
quote:calvijn1 schreef op 07 februari 2016 @ 13:21:

Ik zit nu top of the lake te kijken

Iemand anders hem al gezien?Ja, erg mooie, bijzondere (wel korte) serie.
Ik volg sinds gisteren de serie Scream, dat is zeg maar de film Scream maar dan in serie vorm. Ik ben niet zo van de teenage series maar tot nu toe vind ik hem spannend, natuurlijk krijgen we pas eind seizoen 6 te zien wie de moordenaar is, maar als ze tot die tijd de spanning erin kunnen houden dan vind ik het best.

Tja en verder Modern Family, echt een hilarische comedy, is deze serie ooit op tv uitgezonden?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
quote:Miskotto schreef op 07 februari 2016 @ 20:24:

Ik volg sinds gisteren de serie Scream, dat is zeg maar de film Scream maar dan in serie vorm. Ik ben niet zo van de teenage series maar tot nu toe vind ik hem spannend, natuurlijk krijgen we pas eind seizoen 6 te zien wie de moordenaar is, maar als ze tot die tijd de spanning erin kunnen houden dan vind ik het best.

Tja en verder Modern Family, echt een hilarische comedy, is deze serie ooit op tv uitgezonden? Ja, op meerdere zenders en al een paar keer herhaald. Momenteel wordt het uitgezonden op Comedy Central.
Wij kijken Wentworth, spannendere versie van OITNB. Erg goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven