Wat is dit?!
zondag 7 februari 2016 om 11:19
Hoi!
Het is misschien een beetje een onsmakelijk verhaal maar ik wil toch wel graag weten wat het is..
Vanmorgen, na mijn toiletbezoekje, zag ik na het afvegen iets voor mij onbekends op het toiletpapier..
Dikke wit-achtige afscheiding met best grote dikke brokjes erin, het was echt behoorlijk veel!
Ik zit trouwens nu op dag 23 van mijn cyclus..
Heeft iemand hier ervaring mee? Of weten jullie toevallig wat dit te betekenen heeft ?
Tnx alvast
!
Groetjes
Het is misschien een beetje een onsmakelijk verhaal maar ik wil toch wel graag weten wat het is..
Vanmorgen, na mijn toiletbezoekje, zag ik na het afvegen iets voor mij onbekends op het toiletpapier..
Dikke wit-achtige afscheiding met best grote dikke brokjes erin, het was echt behoorlijk veel!
Ik zit trouwens nu op dag 23 van mijn cyclus..
Heeft iemand hier ervaring mee? Of weten jullie toevallig wat dit te betekenen heeft ?
Tnx alvast
Groetjes
zondag 7 februari 2016 om 11:26
quote:Juf87 schreef op 07 februari 2016 @ 11:23:
Haha is misschien ook wel een handige kanttekening idd.. wij willen graag zwanger worden ja
Jullie willen zwanger worden? Vergeet het maar, jij kunt zwanger worden, maar je man/vriend niet. Als jij zwanger bent, is hij niet zwanger maar is er een kindje op komst oid.
Haha is misschien ook wel een handige kanttekening idd.. wij willen graag zwanger worden ja
zondag 7 februari 2016 om 11:29
Zo vroeg in je cyclus zul je nog geen symptomen hebben van een evt zwangerschap.
Afscheiding kan altijd wat verschillen.
http://m.thuisarts.nl/vag ... ginale-afscheiding?mobile
Afscheiding kan altijd wat verschillen.
http://m.thuisarts.nl/vag ... ginale-afscheiding?mobile
zondag 7 februari 2016 om 11:41
zondag 7 februari 2016 om 11:42
quote:fietsie schreef op 07 februari 2016 @ 11:26:
[...]
Jullie willen zwanger worden? Vergeet het maar, jij kunt zwanger worden, maar je man/vriend niet. Als jij zwanger bent, is hij niet zwanger maar is er een kindje op komst oid.
Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneuken, ik heb niet gevraagd om commentaar..
En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgen
[...]
Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneuken, ik heb niet gevraagd om commentaar..
En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgen
zondag 7 februari 2016 om 11:44
quote:Juf87 schreef op 07 februari 2016 @ 11:42:
[...]
Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneukenFiets gaat niet, Fiets blijft. Doe anders effe rustig en succes met zwanger raken.
[...]
Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneukenFiets gaat niet, Fiets blijft. Doe anders effe rustig en succes met zwanger raken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 7 februari 2016 om 11:52
[...]
Van mieren neuken word je in elk geval niet zwanger.
En je vroeg wel om commentaar, waarom open je anders een topic?
[...]
Van mieren neuken word je in elk geval niet zwanger.
En je vroeg wel om commentaar, waarom open je anders een topic?
zondag 7 februari 2016 om 12:36
[...]
En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgenKan je zelf ook doen. Babybrabbel bijvoorbeeld. Daar mag je foto's van je slijm plakken.
[...]
En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgenKan je zelf ook doen. Babybrabbel bijvoorbeeld. Daar mag je foto's van je slijm plakken.
zondag 7 februari 2016 om 13:09
quote:fietsie schreef op 07 februari 2016 @ 11:26:
[...]
Als je gaat mierenneuken zorg dan op zijn minst dat je informatie klopt...
De vrouw is zwanger, de man in verwachting, zodoende ben je als man en vrouw samen zowel zwanger alsmede in verwachting.
[...]
Als je gaat mierenneuken zorg dan op zijn minst dat je informatie klopt...
De vrouw is zwanger, de man in verwachting, zodoende ben je als man en vrouw samen zowel zwanger alsmede in verwachting.