Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Goed selecteren dus!
Daar gaat mijn vakantieadresje...... Lekker dan!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
@ Magiker, jij zit vast in de selectie!
Ik wist toch allang dat ik in jouw selectie zat
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Welke selectie?
Voetbal.
Aha. Wie spelen er nog meer in mijn team?
Dat ligt eraan, of jij in mijn team speelt of dat je een tegenstander bent!
We pakken Q gewoon als bal ....

Rolt ie vanzelf van het ene kamp naar het andere ...
Ggggrrrrr waarom kan een minnaar je zo raken door gewoon één zinnetje dat je je daardoor helemaal niet meer zo happy voelt..............en hij wilde mij gewoon nog wel plagen maar toch ........ hij raakt mij teveel ,teveel gevoel...........kl*tezooi.....tis ook nooit goed hè?! Of heb ik gewoon een emotioneel dagje om de een of andere reden?

Laten jullie je ook wel eens zo raken door je sv/minnaar?
Wat heeft de smeerlap gezegd weetnie ?
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 13:19:

Ggggrrrrr waarom kan een minnaar je zo raken door gewoon één zinnetje dat je je daardoor helemaal niet meer zo happy voelt..............en hij wilde mij gewoon nog wel plagen maar toch ........ hij raakt mij teveel ,teveel gevoel...........kl*tezooi.....tis ook nooit goed hè?! Of heb ik gewoon een emotioneel dagje om de een of andere reden?

Laten jullie je ook wel eens zo raken door je sv/minnaar?Ik laat mij alleen positief raken.
@BM ik kan t niet letterlijk zeggen maar zoiets van ik ga lekker nu dit doen en jij niks spannends dit weekend........en datgene wat hij gaat doen zou ik ook heel graag met hem willen doen maar kan op dit moment niet, en t was voor hem een geintje maar t voelt gewoon k*t. (heeft niet te maken met nog een sv van hem ofzo hoor)

@Stew dus als t iets zou zijn wat je emotioneel raakt dan is t bij jou gelijk klaar met je sv?
Ja Weetnie, dat kan ik ook hebben.

Meestal heb ik er voor mezelf de dag erna wel weer zo'n draai aangegeven dat het toch oke is...
Ppppfff Geheim ik hoop t want dit is echt niks, ga ik ook maar proberen, nog geen idee hoe.
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 13:27:

@BM ik kan t niet letterlijk zeggen maar zoiets van ik ga lekker nu dit doen en jij niks spannends dit weekend........en datgene wat hij gaat doen zou ik ook heel graag met hem willen doen maar kan op dit moment niet, en t was voor hem een geintje maar t voelt gewoon k*t. (heeft niet te maken met nog een sv van hem ofzo hoor)

@Stew dus als t iets zou zijn wat je emotioneel raakt dan is t bij jou gelijk klaar met je sv?Ik heb geleerd tot 10 te tellen. Ik kon al uit mijn vel springen als hij schreef dat hij bij de buurvrouw koffie ging drinken. En dat komt omdat je onzeker bent, probeer dat los te laten.
@stew ik kan het hier niet letterlijk zeggen waar t over gaat maar t is wel dat ik er graag bij zou willlen zijn maar ik ben niet bang dat hij iets met iemand anders doet en al zou hij dat wel doen mag ik daar nog niks over zeggen, al hoewel hij zegt ook iets erover als ik dat wil/zou doen.Ik geloof niet dat t onzekerheid is ik geloof dat ik te graag bij hem wil zijn.
quote:stewardess schreef op 24 oktober 2008 @ 13:32:

[...]

Ik heb geleerd tot 10 te tellen. .
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 13:39:

@stew ik kan het hier niet letterlijk zeggen waar t over gaat maar t is wel dat ik er graag bij zou willlen zijn maar ik ben niet bang dat hij iets met iemand anders doet en al zou hij dat wel doen mag ik daar nog niks over zeggen, al hoewel hij zegt ook iets erover als ik dat wil/zou doen.Ik geloof niet dat t onzekerheid is ik geloof dat ik te graag bij hem wil zijn.Betreft het de SM SV ?
Ja BM ik heb er niet meer hoor.
quote:Belgenmoppie schreef op 24 oktober 2008 @ 13:42:

[...]

Nou, we zijn weer zo lekker op dreef hier, dat ik nu wel op wil biechten dat ik weer terug ben bij mijn sv.

Ik weet dat jullie allemaal geschokt zullen zijn...
Djiezus, Geheim dat had ik nou echt nooit gedacht, nee echt niet
@Weetnie: gebeurt het vaak dat hij dat soort opmerkingen maakt? Het is vervelend, en ik herken het ook wel. Niet onzeker, niet verliefd ook, maar wel heel graag tijd met hem door willen brengen.

Vervelende opmerkingen of gebeurtenissen, tja, ik probeer me er gewoon overheen te zetten...
@Stew: yeah, yeah, yeah...

Ik schaam me dood, dus niet pesten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven