Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 10:53
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:46:
[...]
Je moet wel nuchter blijven tot je kind het huis uit is, pak en beet de eerste 21 jaar. Je kan het best gewoon direct stoppen met zuipen op het moment dat je met anticonceptie stopt. Of, nog beter, zodra je seks hebt. Want geen enkele anticonceptie biedt 100% zekerheid. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
[...]
Je moet wel nuchter blijven tot je kind het huis uit is, pak en beet de eerste 21 jaar. Je kan het best gewoon direct stoppen met zuipen op het moment dat je met anticonceptie stopt. Of, nog beter, zodra je seks hebt. Want geen enkele anticonceptie biedt 100% zekerheid. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
maandag 8 februari 2016 om 10:54
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 10:51:
Jeutje dan heb ik gister heel wat geks gezien hoor. Tijdens de optocht om 13.00 stonden ze al flink te hijsen met de kinderen erbij.
Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes Die ouders zaten vast niet op het viva forum
Jeutje dan heb ik gister heel wat geks gezien hoor. Tijdens de optocht om 13.00 stonden ze al flink te hijsen met de kinderen erbij.
Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes Die ouders zaten vast niet op het viva forum
maandag 8 februari 2016 om 10:55
maandag 8 februari 2016 om 10:56
maandag 8 februari 2016 om 10:57
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 10:50:
[...]
Zeker maar daarna mag je helemaal los tot de kleinkinderen zich aandienen.. En dan word je dochter tienermoeder . Je kunt het drinken überhaupt wel vergeten denk ik.
[...]
Zeker maar daarna mag je helemaal los tot de kleinkinderen zich aandienen.. En dan word je dochter tienermoeder . Je kunt het drinken überhaupt wel vergeten denk ik.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 8 februari 2016 om 11:00
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 10:56:
[...]
Ik zeg niet dat het niet mag Ik zou het niet doen. In ieder geval 1 van de 2 nuchter. Als ik logeetjes had dan dronken we allebei niet.
Oké ja als je de verantwoordelijkheid hebt over de kinderen van een ander dan is dat wel logisch..
Maar gewoon normaal bijvoorbeeld op zaterdagavond gezellig met je man een wijntje of biertje drinken terwijl de kinderen boven liggen te slapen moet kunnen.
[...]
Ik zeg niet dat het niet mag Ik zou het niet doen. In ieder geval 1 van de 2 nuchter. Als ik logeetjes had dan dronken we allebei niet.
Oké ja als je de verantwoordelijkheid hebt over de kinderen van een ander dan is dat wel logisch..
Maar gewoon normaal bijvoorbeeld op zaterdagavond gezellig met je man een wijntje of biertje drinken terwijl de kinderen boven liggen te slapen moet kunnen.
maandag 8 februari 2016 om 11:02
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:58:
[...]
Mijn man drinkt sowieso nooit als hij nog auto moet rijden, er is een heel verschil he.. een biertje thuis drinken of je suf blowen, slikken etc.
En als er dan iets gebeurd, je moet naar t ziekenhuis? Rijdt ie dan ook niet?
Ik snap trouwens niet waarom je '1 biertje drinkt' maar n ander zich direct 'suf blowt'.
[...]
Mijn man drinkt sowieso nooit als hij nog auto moet rijden, er is een heel verschil he.. een biertje thuis drinken of je suf blowen, slikken etc.
En als er dan iets gebeurd, je moet naar t ziekenhuis? Rijdt ie dan ook niet?
Ik snap trouwens niet waarom je '1 biertje drinkt' maar n ander zich direct 'suf blowt'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 8 februari 2016 om 11:02
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 10:51:
Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes
Schandalig!
Hier hebben we weer eens geen vakantie. Het wordt de geëmigreerde Limbo's wel lastig gemaakt.
Straks gewoon met een zuigfles baco m'n jongste van school halen. Paaf boem paaf vasteloavend!
Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes
Schandalig!
Hier hebben we weer eens geen vakantie. Het wordt de geëmigreerde Limbo's wel lastig gemaakt.
Straks gewoon met een zuigfles baco m'n jongste van school halen. Paaf boem paaf vasteloavend!
maandag 8 februari 2016 om 11:03
maandag 8 februari 2016 om 11:06