Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jeutje dan heb ik gister heel wat geks gezien hoor. Tijdens de optocht om 13.00 stonden ze al flink te hijsen met de kinderen erbij.

Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:46:

[...]

Je moet wel nuchter blijven tot je kind het huis uit is, pak en beet de eerste 21 jaar. Je kan het best gewoon direct stoppen met zuipen op het moment dat je met anticonceptie stopt. Of, nog beter, zodra je seks hebt. Want geen enkele anticonceptie biedt 100% zekerheid. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Ik snap dan werkelijk echt niet dat je drank of drugs gebruikt wanneer je de verantwoordelijk bent voor aanwezige kids.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:51:

[...]

Oh, ja, je moet het goede voorbeeld geven als oma zijnde, anders komt er daar weer een topic over. Uiteraard van je schoondochter want haar eigen moeder doet het veel beter
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 10:51:

Jeutje dan heb ik gister heel wat geks gezien hoor. Tijdens de optocht om 13.00 stonden ze al flink te hijsen met de kinderen erbij.

Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes Die ouders zaten vast niet op het viva forum
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 10:53:

Ik snap dan werkelijk echt niet dat je drank of drugs gebruikt wanneer je de verantwoordelijk bent voor aanwezige kids.Huh? Dus je mag als ouder geen biertje meer drinken?

Ik snap dan werkelijk echt niet dat je drank of drugs gebruikt wanneer je de verantwoordelijk bent voor aanwezige kids.Tussen een glaasje wijn thuis met je visite drinken en je compleet lam zuipen zit nog wel een verschil natuurlijk.

Ik snap dan werkelijk echt niet dat je drank of drugs gebruikt wanneer je de verantwoordelijk bent voor aanwezige kids.Een biertje of je suf blowen is een heel verschil he.
quote:Star schreef op 08 februari 2016 @ 10:54:

[...]

Huh? Dus je mag als ouder geen biertje meer drinken?Ik zeg niet dat het niet mag Ik zou het niet doen. In ieder geval 1 van de 2 nuchter. Als ik logeetjes had dan dronken we allebei niet.
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:54:

[...]

Die ouders zaten vast niet op het viva forum Ik vraag mij altijd af of iedereen hier wel zo braaf is als ze zich voordoen
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:56:

[...]

Een biertje of je suf blowen is een heel verschil he.Tja. Ik rijd niet met 1 biertje op.
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 10:56:

[...]

Ik vraag mij altijd af of iedereen hier wel zo braaf is als ze zich voordoen Misschien hebben ze nog een kater van het carnaval.
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 10:50:

[...]

Zeker maar daarna mag je helemaal los tot de kleinkinderen zich aandienen.. En dan word je dochter tienermoeder . Je kunt het drinken überhaupt wel vergeten denk ik.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 10:56:

[...]

Tja. Ik rijd niet met 1 biertje op.Mijn man drinkt sowieso nooit als hij nog auto moet rijden, er is een heel verschil he.. een biertje thuis drinken of je suf blowen, slikken etc.
quote:Kia-Ora schreef op 08 februari 2016 @ 10:57:

[...]

En dan word je dochter tienermoeder . Je kunt het drinken überhaupt wel vergeten denk ik.

[...]

Ik zeg niet dat het niet mag Ik zou het niet doen. In ieder geval 1 van de 2 nuchter. Als ik logeetjes had dan dronken we allebei niet.

Oké ja als je de verantwoordelijkheid hebt over de kinderen van een ander dan is dat wel logisch..

Maar gewoon normaal bijvoorbeeld op zaterdagavond gezellig met je man een wijntje of biertje drinken terwijl de kinderen boven liggen te slapen moet kunnen.
quote:Kia-Ora schreef op 08 februari 2016 @ 10:57:

[...]

En dan word je dochter tienermoeder . Je kunt het drinken überhaupt wel vergeten denk ik.
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:58:

[...]

Mijn man drinkt sowieso nooit als hij nog auto moet rijden, er is een heel verschil he.. een biertje thuis drinken of je suf blowen, slikken etc.

En als er dan iets gebeurd, je moet naar t ziekenhuis? Rijdt ie dan ook niet?

Ik snap trouwens niet waarom je '1 biertje drinkt' maar n ander zich direct 'suf blowt'.
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 10:51:

Niks voor mij, maar ik drink heus weleens een paar wijntjes en man een paar biertjes

Schandalig!

Hier hebben we weer eens geen vakantie. Het wordt de geëmigreerde Limbo's wel lastig gemaakt.

Straks gewoon met een zuigfles baco m'n jongste van school halen. Paaf boem paaf vasteloavend!
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 11:02:

[...]

En als er dan iets gebeurd, je moet naar t ziekenhuis? Rijdt ie dan ook niet?

Ik snap trouwens niet waarom je '1 biertje drinkt' maar n ander zich direct 'suf blowt'.Taxi bellen. Jij begon over drugs.

[...]

Tja. Ik rijd niet met 1 biertje op.

Nee, dat doe ik ook niet. Maar mòcht er iets gebeuren dan pak ik een taxi naar het zh.

Ik drink rustig een wijntje hoor thuis en mijn kinderen zijn er altijd
Je bent zelf een theepot
Blowen etc daar heb ik sowieso niks mee niet mijn ding en ook nooit gedaan.
Ik heb het altijd zonder auto gered met kinderen groot brengen, waarom zou dat nu niet kunnen?

Ik had altijd geld achter de hand voor geval van nood voor eventueel een taxi. ( toen je nog contant moest betalen)
quote:SuzanneSuus schreef op 08 februari 2016 @ 11:03:

[...]

Nee, dat doe ik ook niet. Maar mòcht er iets gebeuren dan pak ik een taxi naar het zh.

Ik drink rustig een wijntje hoor thuis en mijn kinderen zijn er altijdDit idd en zijn de kinderen bij hun vader dan is hij verantwoordelijk..
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 11:03:

[...]

Taxi bellen. Jij begon over drugs.Drank valt niet onder drugs?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven