Gezondheid alle pijlers

Plakproeftest

07-02-2016 16:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Dat trekt vanzelf weg, geen nood! Ik heb een paar keer zo'n test gehad en het is altijd goedgekomen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 07 februari 2016 @ 16:46:

Dat trekt vanzelf weg, geen nood! Ik heb een paar keer zo'n test gehad en het is altijd goedgekomen.
Wat bedoel je met donkere vlekken. Ik had wel rode plekken ( precies het vierkantje van de plakstrip) is wel weg getrokken. Maar nu 8 jaar later zie je het na het douchen nog steeds. Ik heb het ook altijd na het douchen gevoeld ( jeuk) maar dat is gelukkig sinds kort weg getrokken.
quote:Dadel_ schreef op 07 februari 2016 @ 16:58:

Wat bedoel je met donkere vlekken. Ik had wel rode plekken ( precies het vierkantje van de plakstrip) is wel weg getrokken. Maar nu 8 jaar later zie je het na het douchen nog steeds. Ik heb het ook altijd na het douchen gevoeld ( jeuk) maar dat is gelukkig sinds kort weg getrokken.
Sommige pasta's die gebruikt worden hebben inderdaad een kleurtje. Die geven verkleuring. Maar dat trekt weer weg.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 07 februari 2016 @ 17:03:

Sommige pasta's die gebruikt worden hebben inderdaad een kleurtje. Die geven verkleuring. Maar dat trekt weer weg.Dank voor je reactie. Dit stelt me gerust.
Ik heb zelf een aantal keer een plaktest gehad. En ik heb zelf ook een aantal jaren die testen uitgevoerd. Ervaring als patiënt en als professional dus.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 07 februari 2016 @ 17:09:

Ik heb zelf een aantal keer een plaktest gehad. En ik heb zelf ook een aantal jaren die testen uitgevoerd. Ervaring als patiënt en als professional dus. Oh wat leuk.
Die vlekken gaan vanzelf weg. Geen zorgen over maken.
quote:BassGroove schreef op 07 februari 2016 @ 17:53:

Die vlekken gaan vanzelf weg. Geen zorgen over maken.Oke thanks. Maar na hoelang ongeveer?
16:53 "En na hoelang trok t bij jou weg?"

17:06 "Weet je ook na hoelang?"

17:11 "En na hoelang trokken die donkere vlekken weg dan?"

18:21 "Maar na hoelang ongeveer?"

Wow, wat een vasthoudendheid! Nou maar hopen dat die vlekken niet ook zo vasthoudend zijn. Overigens, als bij persoon X die vlekken nog zichtbaar waren na Y tijd, wil dat niets zeggen over hoe jouw huid erop reageert. Geduld.
quote:tof schreef op 07 februari 2016 @ 19:34:

16:53 "En na hoelang trok t bij jou weg?"

17:06 "Weet je ook na hoelang?"

17:11 "En na hoelang trokken die donkere vlekken weg dan?"

18:21 "Maar na hoelang ongeveer?"

Wow, wat een vasthoudendheid! Nou maar hopen dat die vlekken niet ook zo vasthoudend zijn. Overigens, als bij persoon X die vlekken nog zichtbaar waren na Y tijd, wil dat niets zeggen over hoe jouw huid erop reageert. Geduld.Als je niets inhoudelijks te zeggen hebt, reageer je dan ook niet. Mag toch de vraag stellen na hoelang t bij iemand wegtrekt? Jeetje, wat bestaan er toch onnozele mensen.
Het is wel waar wat Tof schrijft... Geduld het trekt echt wel weg. Het zit toch op je rug, zie je toch niet
[quote]Dadel_ schreef op 07 februari 2016 @ 20:12:

Het is wel waar wat Tof schrijft... Geduld het trekt echt wel weg. Het zit toch op je rug, zie je toch niet ;-][/quote
quote:Dadel_ schreef op 07 februari 2016 @ 20:12:

Het is wel waar wat Tof schrijft... Geduld het trekt echt wel weg. Het zit toch op je rug, zie je toch niet

Hier ben ik het mee eens. Je komt wel een beetje drammerig over en daarmee verdwijnt de lust verder te reageren.

Het verschilt gewoon per persoon hoe lang het duurt. Lekker scrubben de komende tijd, dan vervaagt het echt wel.
Ligt er heel erg aan hoe snel jouw huid zich vernieuwt, TO. Het is bij iedereen verschillend. Maar het gaat weg! Dat is al heel goed nieuws, toch?
Het komt idd drammerig over.

Maar waar ben je precies bang voor? Waarom maak je je zorgen?

En heb je al contact gezocht met de afdeling die je geprikt heeft?
quote:Horizon81 schreef op 08 februari 2016 @ 17:54:

Het komt idd drammerig over.

Maar waar ben je precies bang voor? Waarom maak je je zorgen?

En heb je al contact gezocht met de afdeling die je geprikt heeft?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven