Uitgerekend juli 2016

30-10-2015 07:25 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die in juli zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Tabel is vol!

Naam LeeftijdKindUitgerekende datumBijzonderhedenhiltje8629-401e 28juni meisje Bevallen!!! Rikz 28-29-1e 3 juli jongen Bevallen!!! 1elsa28-311e 7 jul Meisje Bevallen!!! Rosalinda8332-331e 7juli ? Juf9124-361e 10juli meisje Bevallen !!! happy-wenn28-302e, 1e 1jaar 11 juli meisje Bevallen!!! Kim-mie335-283de, 15 en 12 jaar 11juli meisje Bevallen!!!misseD25-301e 12 juli jongen Bevallen!!! Snoevie10129-291e 12juli jongen Bevallen!!! ikbenik4929-331e 25 juli jongen Jubiki28-291e 18 augustus jongen Azia__?-?1e Jongen Calm31-281e 21 september MK in dec 15, bloedingen, 01/03 controle VK, 08/03 12 weken echo ziekenhuis.

Rozijntje01 en kersje86 en Sel-de-Mer, pris1984 en Dragonfruit als jullie weer meeschrijven zet ik jullie terug in de tabel

boterkoekje22 Orgineel Kaarsje91 Sunshine-2 Little.Gurly Mels123 theepoes paco1987 siska74
Alleen van juf weet ik het nog niet.

Echt spannend deze maand! Echt zoooo benieuwd naar de 20 weken echo.
Oja vergeten haha, mijn 20wk echo is 22 februari! En 25 februari controle want de 20wk echo is niet bij mn eigen vk.
Per aspera ad astra.
Rosalinde, ik heb ook "pijn" zo nu en dan bovenaan mijn baarmoeder,.. Was gister ff bij vk ivm bloedverlies en haalde dit (weer) aan.. Ze kon voelen dat mijn darmen erg opgeblazen zijn.. En merk ook dat ik met enig regelmaat darm kramp heb.. Miss kan dat het zijn?

Wie voelde er nou gekriebel? Rikz, hiltje? Wedden.. Meisje!! Haha.

Mijn kleine meid kriebelt ook, mijn jongens schopte echt.. Maar dit zegt natuurlijk niks hè.. Maar wel leuk als het bij jullie ook klopt!
happy_wen jij hebt de tabel gemaakt voor dit topic zie ik. Ik ben de topic starter van eerste helft oktober maar ik snap geen bal van die tabel, alles staat schots en scheef! Hoe heb jij dat zo netjes gekregen hier? hahahaha. Fijne zwangerschap dames!
Whahah juffiej!!

Jij ook een fijne zwangerschap.

Ik voel de baby ook al wel een poos. Soms een dag niet en dan weer wel. Tenminste ik denk dat hij het is haha
Juffiej stuur me maar een persoonlijk bericht, het is nog best een klusje ;)
Haha Kimmie! Dat gekriebel was ik 😊 we gaan t zien over twee weken, ik heb zelf nog steeds geen idee, maar volgens jouw theorie dus een meisje! Het gekriebel wordt inmiddels wel steeds meer en meer, voel t meerdere keren per dag!

De buikpijn is inmiddels weer wat minder, goed om te horen dat het bij jou 'gewoon' de darmen waren, ik denk dat dat t bij mij ook is.. Merk dat t ook allemaal wel wat verstopt zit 😕

Het bloedverlies had verder ook niks te betekenen hoop ik?

Morgen weer controle! Ben benieuwd!
Rosalinde, nee dat bloedverlies was niks erg.. Ik had (weer eens) een schimmel te pakken en hadden er net voor sex gehad. Gelukkig heb ik zelf een doppler dus meteen naar het hartje geluisterd. Met onze voorgeschiedenis zou je anders helemaal in de stres raken!
Ik moet toch zeggen dat ik dit overzichtelijker vindt dan via de ap. Daar ben ik soms helemaal het overzicht kwijt na een dienst op mijn werk haha!

Ik heb zooooo'n zin in volgende week!!!

Maandag erkenning en dan met vriend en zijn ouders babykamer uit zoeken (Ja asociaal, we krijgen de babykamer van hun..)

Dinsdag de echo en 's middags met mijn moeder een mooi behangetje uitzoeken!!
Hier gaat het ook goed. Voor het eerst in 14 jaar nuchter carnavallen dit weekend

Erg last van mijn darmen gehad vandaag voelde me erg opgeblazen. Verder gaat het allemaal prima.

Gisteren voor het eerst via de doppler naar het hartje geluisterd. Klonk goed (zodra ik de juiste had )

Ik ga toch wel snel de geslachtsbepaling echo inplannen ik ben super nieuwsgierig... ♥
Tof hiltje! Super leuk dat je het krijgt.

Ja leuk Ikbenik! Geslacht weten is toch wel erg leuk! Nu ik nog 3 weken moet wachten denk ik soms jammer! Maar nu wacht ik gewoon maar haha
Etos doos super leuk rompertje! Ben nu alweer verliefd
Oo gelukkig Kim! Zou me ook meteen druk maken, balen van de schimmel, maar gelukkig met de baby alles goed!

Leuk Hil! Lekker inrichten die hap 😊 en wat leuk dat zij t cadeau doen! Wij krijgen ook de wagen van mn schoonouders, binnenkort ook maar s samen shoppen!

Ikbenik, veel plezier dit weekend! Lijkt me n aparte gewaarwording, nuchter carnavallen!!

Wen, leuk de Etos doos! Heb m ook aangevraagd, kreeg jij die ophaalbon ook pas later??

Hier vanmiddag een goede controle gehad! Bloeddruk goed, hoogte baarmoeder goed en ze hoorde het hartje meteen, kindje lag lekker te bewegen!! zoo fijn weer! De kramp die ik begin deze week voelde waren iddmn darmen volgens vk, moet 2.5 liter water drinken!! Ik voel het nu ook dagelijks, heerlijk die bevestiging!!
Ja denk ruim een week later, hangt van je zwangerschapsweek af en moment van aanvragen. Ik wacht nu nog op die van prenatal en kruidvat.
Wat fijn een goede echo rosalinda! Ja veel drinken is belangrijk!
@Kim-mie, heb jij overigens al de Egg Stroller gehaald of voornemens om deze nog aan te schaffen?

Ik kan geen Nederlandse reviews vinden...
Azia, ja wij hebben m besteld samen met de babykamer.. Deze worden half april bezorgd. Klopt, geen nl revieuws, deze is ook net een paar weken in Nederland op de markt. Heb jij m in het "echt" al gezien en uitgeprobeerd? Het is echt een top wagen!!
Bahbahbah, al een paar dagen last van mijn rug nadat ik geholpen had in de babykamer. Maar of het daar nou van komt?

Pijn tussen mijn schouderbladen, heel vervelend. Wordt er ook chagrijnig van, dus het was gister hier thuis ook heeeeel gezellig .

Werk denkt gelukkig wel goed mee en ik heb morgen een late dienst ipv slaapdienst. Doordat ik ook bijna altijd nog met een stagiaire erbij werk kan ik de meeste zorgtaken gelukkig ook uit handen geven. Er valt gelukkig nog genoeg te doen wat niet lichamelijk is.

Als het maandag nog zo is ga ik maar een de HA bellen, of kan ik beter de verloskundige bellen?

Heb dinsdag wel de 20 weken echo maar dat is niet bij onze eigen verloskundige.
Verloskundige kan weinig met rugpijn, beter een bekkenfysiotherapeut of huisarts laten adviseren.

Wel balen nu al zoveel rugklachten!

Ik was een heerlijk weekendje weg! Af en toe zo fijn zonder nadenken over flesjes, eten, slapen ;) en de primark leeg geshopt! Wat een leuke kleertjes! Nog 2weken tot we het geslacht weten...zoooo spannend! Gevoel zegt nu een jongen maar 2e meisje zou ook leuk zijn
Jubiki hoe was de controle?
En hiltje morgen 20 weken echo! Whaaaaaaaaa spannend!!
Ik vergeet steeds hier te kijken... Sorry meiden.

Controle was goed! Hartje deed het goed en het was volgens de verloskundige nogal een druktemaker ;)...

Volgende controle op 14 maart!
Wiiieeehoooeee!!!!

Helemaal gezond!! Het duurde wel heel lang voordat ze de werking in de niertjes zag. Dus werd even zenuwachtig, maar ook gezien. Dus voor zover ze kan zien is alles helemaal goed.

Enne Kimmie, het gaat niet op je theorie, want ik heb geen vlinder gevoeld en het wordt een.............

Meisje!!!
Jaaaaa hiltje!!!

Leuk leuk
Gefeliciteerd Hiltje!!

Wat fijn dat alles goed is met jullie kleintje, lijkt me een hele geruststelling! Je bent de eerste in de rij laten we hopen op allemaal mooie echo's van gezonde babies!!

En Jubiki fijn dat bij jou ook alles goed was, gezellig zo'n druktemaker dat belooft wat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven