Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:10:

[...]

Present! hoi
quote:Peacy schreef op 09 februari 2016 @ 19:12:

[...]

Samen met mij..

Jeetje..

Hey moppie, ik ben voor jou gevallen, languit op de straat. Ik keek jou in je ogen en zag de stoep te laat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 09 februari 2016 @ 19:12:

[...]

Samen met mij..En mij
I like being a mess. It's who I am.
Al die gepande koeken liggen op mijn maag. Mag ik een degustiefje? En zet er maar meteen een troostborrel naast. Ik moet mijn werkdag verwerken (lees vergadermodus uitzetten).
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:AllyMcBeal schreef op 09 februari 2016 @ 19:14:

[...]

En mij Ik zal een vacature "hengelaar" openzetten. Dit is geen doen.
Hier 1 x gehengeld. Direct nadat ik mijn enige reactie ooit op de sekspijler heb gezet.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:14:

Al die gepande koeken liggen op mijn maag. Mag ik een degustiefje? En zet er maar meteen een troostborrel naast. Ik moet mijn werkdag verwerken (lees vergadermodus uitzetten).Ik koppel de fles eraan vast. Proost!

quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:16:

[...]

Ik zal een vacature "hengelaar" openzetten. Dit is geen doen.Er is nog plek voor de Hengelaar-inschrijf-balie naast de jaren '30 open haard. Vrij centraal, dus... dat moet werken. Acquireren we meteen de mannen voor de schuilkelder en de verplegers voor het verzorgingstehuis. Zie je wel dat multitasken kan!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 19:18:

Hier 1 x gehengeld. Direct nadat ik mijn enige reactie ooit op de sekspijler heb gezet. Had je toen al dezelfde AVA?
quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:18:

[...]

Ik koppel de fles eraan vast. Proost!

[img]http://4.bp.blogspot.com/-oGnSKa1yIWc/U ... G_4158.JPG[/img]

Je bent een schatje!

(zo voel je je meteen ook weer even gehengeld. Multitasken is my middle name)
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:18:

[...]

Er is nog plek voor de Hengelaar-inschrijf-balie naast de jaren '30 open haard. Vrij centraal, dus... dat moet werken. Acquireren we meteen de mannen voor de schuilkelder en de verplegers voor het verzorgingstehuis. Zie je wel dat multitasken kan!Laat mij maar, ga jij maar even bijkomen.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:18:

[...]

Er is nog plek voor de Hengelaar-inschrijf-balie naast de jaren '30 open haard. Vrij centraal, dus... dat moet werken. Acquireren we meteen de mannen voor de schuilkelder en de verplegers voor het verzorgingstehuis. Zie je wel dat multitasken kan!

Schatje, de werkdag is voorbij. Ga lekker zitten, voeten omhoog en relax!

quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:14:

[...]

Jeetje..

Hey moppie, ik ben voor jou gevallen, languit op de straat. Ik keek jou in je ogen en zag de stoep te laat.

Wat lief!

Geen schaafwondjes?
Ohoh Save, ik denk dat we de ambulance moeten laten komen. Blond krijgt zo een overdosis alcohol.
quote:Peacy schreef op 09 februari 2016 @ 19:21:

[...]

Wat lief!

Geen schaafwondjes?Neuh, ik ben een bikkel
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 19:21:

Ohoh Save, ik denk dat we de ambulance moeten laten komen. Blond krijgt zo een overdosis alcohol. mmm ff het effect afwachten maar?
Snjókorn falla, á allt og alla
Wat een fijne kroeg is dit!!!

LV jij opende de nieuwe dependance, is Leo nog mede-eigenaar. Ja toch? Voorstel voor de volgende locatie: Hoog! Zo gaaf om dronken te worden on top of the world!
Leo? oh jee, ze is toch niet nakend haar telefoonnummer aan het laten tatoeëren?
quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:22:

[...]

Neuh, ik ben een bikkel
quote:snjokorn schreef op 09 februari 2016 @ 19:23:

[afbeelding]Toppert!
Infuus komt goed binnen hoor, geen zorgen! Gaat helemaal prima zo! Maar eh... heeft er iemand behalve ik BHV? Of doen we daar niet aan?
En als alcohol alleen niet genoeg troost biedt:

quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:26:

[...]

Toppert!Merci.
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven