Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:WD-40 schreef op 09 februari 2016 @ 19:26:

[...]

Die van mij is in de berging achter gebleven na de verhuizing. Die staat al weer een paar jaar stof te happen. man man man
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 19:24:

[...]

Ja dat ze van de leg was dat jij zo'n ding niet hebt natuurlijk.!

Zo heeft ze je toch niet opgevoed? Nee, daar heb ik haar uiteraard wel even op gewezen. Gebrek in de opvoeding, kan ik niks aan doen.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 februari 2016 @ 19:31:

[...]

Nee, daar heb ik haar uiteraard wel even op gewezen. Gebrek in de opvoeding, kan ik niks aan doen.

Weet ik waar ik het allemaal op kan steken.

Vraag. Alle overhemden voor vriend laten liggen voor schoonmoeder of zelf alles wegstrijken?
quote:WD-40 schreef op 09 februari 2016 @ 19:26:

[...]

Die van mij is in de berging achter gebleven na de verhuizing. Die staat al weer een paar jaar stof te happen.Staat ie prima, lekker laten staan
quote:Peacy schreef op 09 februari 2016 @ 19:31:

[...]

Vraag. Alle overhemden voor vriend laten liggen voor schoonmoeder of zelf alles wegstrijken?Vriend zelf laten strijken. 😇

[...]

Vraag. Alle overhemden voor vriend laten liggen voor schoonmoeder of zelf alles wegstrijken?Op een lage toerental wassen, centrifigeren, ( f*ck the spelling) en zo uithangen op een kledinghaakje.

[...]

Vraag. Alle overhemden voor vriend laten liggen voor schoonmoeder of zelf alles wegstrijken?Vriend kan toch zelf zijn overhemden strijken?
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:LittleRedRidingHood schreef op 09 februari 2016 @ 19:31:

[...]

Nee, daar heb ik haar uiteraard wel even op gewezen. Gebrek in de opvoeding, kan ik niks aan doen.

Je hebt niks met haar goede opvoeding gedaan dat lijkt mij veel aannemelijker..

Maar ach vergeleken bij mijn moeder ben ik ook een viezerik

[...]

Vraag. Alle overhemden voor vriend laten liggen voor schoonmoeder of zelf alles wegstrijken?

Laat vriend ze maar naar zijn moeder brengen.

Ongestreken kleren kan echt niet en dan voelt zijn moeder zich ook nog een beetje 'nodig' win win
quote:MalleBabbe1 schreef op 09 februari 2016 @ 19:36:

[...]

Laat vriend ze maar naar zijn moeder brengen.

Ongestreken kleren kan echt niet en dan voelt zijn moeder zich ook nog een beetje 'nodig' win win

Hell no! No facking way.

Dan open in hier in de kortste keren een topic!

Vriend zelf laten strijken. Mooi, heeft ie deze week een klusje
quote:SuzanneSuus schreef op 09 februari 2016 @ 19:25:

[...]

Niet met een dweil, ik niet tenminstwZonder emmer.
quote:Peacy schreef op 09 februari 2016 @ 19:38:

[...]

Hell no! No facking way.

Dan open in hier in de kortste keren een topic!

Vriend zelf laten strijken. Mooi, heeft ie deze week een klusje
Ik ben in het bezit van:

een dweil dwz zo'n microvezel geval (in geval van overal vloerbedekking te gebruiken in wc, douche, bijkeuken)

een -niet echte- Swiffer met doek voor nat

een strijkplank + strijkbout + zelfs een strijkstoel (vergemakkelijkt het tv kijken)

diverse emmers

spons, zeem, trekker
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:simbalabimba schreef op 09 februari 2016 @ 19:53:

Ik ben in het bezit van:

een dweil dwz zo'n microvezel geval (in geval van overal vloerbedekking te gebruiken in wc, douche, bijkeuken)

een strijkplank + strijkbout + zelfs een strijkstoel (vergemakkelijkt het tv kijken)

diverse emmers

spons, zeem, trekkerGebruik je dat ook allemaal?
quote:simbalabimba schreef op 09 februari 2016 @ 19:53:

Ik ben in het bezit van:

diverse emmers

spons, zeem, trekker
quote:SuzanneSuus schreef op 09 februari 2016 @ 18:47:

Hebben jullie ook die detectives bij de paginanummers?

[afbeelding]

Nee.

Ziet er wel gaaf uit hoor.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 19:55:

[...]

Gebruik je dat ook allemaal?

Ja, niet tegelijk.

Ramen lappen heb ik geen hekel aan, zeker niet als 't lekker weer is.

Strijken vind ik minder, maar heb 't net nog gedaan, met SBS 9 op de achtergrond.

Ik heb een huis met een tuin, jij woont 1,2,3 hoog ofzo hè? Dan ben je de meeste zooi onder je schoenen wel kwijt als je bij je voordeur bent.

quote:simbalabimba schreef op 09 februari 2016 @ 19:59:

[...]

Ja, niet tegelijk.

Ramen lappen heb ik geen hekel aan, zeker niet als 't lekker weer is.

Strijken vind ik minder, maar heb 't net nog gedaan, met SBS 9 op de achtergrond.

Ik heb een huis met een tuin, jij woont 1,2,3 hoog ofzo hè? Dan ben je de meeste zooi onder je schoenen wel kwijt als je bij je voordeur bent.

Beste beslissing van de afgelopen 10 jaar: van een benedenwoning verhuizen naar een flat.

Niet vanwege alle troep die je naar binnen loopt, maar alles gelijkvloers en geen tuin meer die ook nog om onderhoud vraagt.
quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 20:01:

[...]

Beste beslissing van de afgelopen 10 jaar: van een benedenwoning verhuizen naar een flat.

Niet vanwege alle troep die je naar binnen loopt, maar alles gelijkvloers en geen tuin meer die ook nog om onderhoud vraagt.Wij waren zo dankbaar toen we ons appartement konden inruilen voor huis met grote tuin haha. Gelukkig vind mijn partner onderhoud aan de tuin erg leuk
Ik dweil wel in mijn huis vanwege laminaat en tegel. En ik lap ook om de drie maanden de ramen, als het vies weer is geweest wat vaker en de boven ramen (buitenkant) laat ik doen door de glazenwassers. Ik strijk alles behalve onderbroek en sokken. Ik heb een waanzinnige strijkhulp genaamd laurastar ze is geweldig ik kan niet zonder haar.
quote:BridgetteDubois schreef op 09 februari 2016 @ 20:08:

[...]

Wij waren zo dankbaar toen we ons appartement konden inruilen voor huis met grote tuin haha. Gelukkig vind mijn partner onderhoud aan de tuin erg leuk

Ik ben opgegroeid in een flat.

Toen mijn oudste pas geboren was kreeg ik een eengezinswoning, geweldig vond ik het. Tuin leek me heerlijk.

Maar ik kon er niet aan wennen. Een trap in huis vond ik echt heel lastig en ik had niks met die tuin. Er zitten deed ik zelden en onderhouden vond ik helemaal niet leuk.
quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 20:01:

[...]

Niet vanwege alle troep die je naar binnen loopt, maar alles gelijkvloers en geen tuin meer die ook nog om onderhoud vraagt.Wij willen ook geen tuin meer.
Ik strijk voor mijn man, maar dan tegen betaling. Ik ben best duur voor mijn baas, dus ik ga niet alleen vanwege de allesverzengende liefde die ik voor mijn man voel rotklusjes doen. Andere huishouddingen doe ik onbezoldigd, mits man zijn taken ook doet. Werkt vooralsnog prima.
Als kind mocht ik helpen met strijken, vond ik machtig interessant. Zo'n plastic 'busje' water met een dekseltje met gaatjes erbij, het toenmalige stoomsysteem. Ik mocht de theedoeken en zakdoeken.

quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 20:14:

Ik strijk voor mijn man, maar dan tegen betaling. Ik ben best duur voor mijn baas, dus ik ga niet alleen vanwege de allesverzengende liefde die ik voor mijn man voel rotklusjes doen. Andere huishouddingen doe ik onbezoldigd, mits man zijn taken ook doet. Werkt vooralsnog prima. ben je serieus?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven