Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:24:

Wat een fijne kroeg is dit!!!

LV jij opende de nieuwe dependance, is Leo nog mede-eigenaar. Ja toch? Voorstel voor de volgende locatie: Hoog! Zo gaaf om dronken te worden on top of the world!Ja hoor. Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek beheren de boel gezellig samen. Ik gooi je voorstel voor een hoge kroeg gewoon in de groep
Ook lekker op pannekoeken, brood, in rijstepap en uhm ja in stoof dus!
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:26:

Infuus komt goed binnen hoor, geen zorgen! Gaat helemaal prima zo! Maar eh... heeft er iemand behalve ik BHV? Of doen we daar niet aan?Ik heb paracetamol in huis, en nog twee diclofenacjes (meegekregen van het zh na zoons operatie maar hij had ze niet nodig).
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2016 @ 19:49:

[...]

Ja hoor. Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek beheren de boel gezellig samen. Ik gooi je voorstel voor een hoge kroeg gewoon in de groep Hoge mooie luchtplaatjes: pb me maar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 19:48:

[...]

Nee hoor, ik was even aan het bellen.

De blijde boodschap moet verspreid worden.Ik geloof je zo ook wel hoor

BHVerT hier!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:49:

[...]

Daarom vroeg ik toch ook of 'anderen' BHV gecertificeerd waren lieverd. Ik vaar niet blind op mijn eigen verworven kennis hier in de kroeg. Hier zuip ik alleen maar en ik laat de verantwoordelijke taken aan andere over. Vind ik heel verstandig van mezelf Je hebt gelijk, als nodig red ik mezelf wel en de rest ook.
Hoi hijg slok(weet niet wat het was, het was sterk en stond op de bar en zit nu in mij)

Volgende verkiezingen wil ik een partij die groepsplannen en rapportage in het basisonderwijs afschaft. Gewoon "het gaat goed hoor pa en moe, doe!" of "hij is wél lief" desnoods "ga zo door"

Nog een ferme slok uit een ander glas en doei
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 09 februari 2016 @ 19:56:

Hoi hijg slok(weet niet wat het was, het was sterk en stond op de bar en zit nu in mij)

Volgende verkiezingen wil ik een partij die groepsplannen en rapportage in het basisonderwijs afschaft. Gewoon "het gaat goed hoor pa en moe, doe!" of "hij is wél lief" desnoods "ga zo door"

Nog een ferme slok uit een ander glas en doei Waar is mijn emmer schoonmaak spiritus?
quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 19:02:

[...]

Pssst meisje
Later is nu
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:47:

oh, ben nu wel heel benieuwd wat 'speciale suiker' is. En is die ook nuttig om andere crisissen op te lossen? (ja woll en Save ik ga zo met mijn voeten omhoog! Maar maarmaarmaar voortgang en zo is moeilijk los te laten)

Ik wil je wel even helpen:

quote:feow schreef op 09 februari 2016 @ 19:56:

Nog een ferme slok uit een ander glas en doei Klinkt alsof je mijn infuus nodig hebt. Ik ben al weer redelijk opgeknapt dus als een van de verzogenden hier in de kroeg nog bij zinnen is, mag je de rest van mijn medicijn. Jij hebt het nu meer nodig denk ik
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 09 februari 2016 @ 20:00:

[...]

Ik wil je wel even helpen:

[img]http://www.axamed.be/images/photolib/10743.jpg[/img]Opstandig, opstandig ben ik! Maar mijn badje loopt lekker vol en over een kwartiertje ga ik lekker bubbelen en sauna toestand ding doen. Heerlijke verwennerij. Moeten we in de volgende kroeg installeren!
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:14:

Al die gepande koeken liggen op mijn maag. Mag ik een degustiefje? En zet er maar meteen een troostborrel naast. Ik moet mijn werkdag verwerken (lees vergadermodus uitzetten).Maak daar maar twee borrels van. Ga even mijn onesie aantrekken (is even nodig qua uitbuikruimte), ben zo terug.
quote:ainne schreef op 09 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Maak daar maar twee borrels van. Ga even mijn onesie aantrekken (is even nodig qua uitbuikruimte), ben zo terug.Kind tevreden na gepande koeken van vader? Onesies kunnen heel sexy zijn: te openen met 1 rits....
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 19:26:

Infuus komt goed binnen hoor, geen zorgen! Gaat helemaal prima zo! Maar eh... heeft er iemand behalve ik BHV? Of doen we daar niet aan?Ik heb ehbo en BHV, maar zeg er altijd gelijk bij dat ik het niet wil gebruiken. Weet je dat vast.
Later is nu
Inmiddels al duidelijk welke suiker?

Ik ga m'n aardappels koken en lekker laat eten vanavond. Oerhollandse, nouja Vlaamse pot, op spaanse tijd
quote:ainne schreef op 09 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Maak daar maar twee borrels van. Ga even mijn onesie aantrekken (is even nodig qua uitbuikruimte), ben zo terug.Ik wil ook een onesie! *stampvoet*
quote:Solomio schreef op 09 februari 2016 @ 19:36:

[...]

Reanimeercursus liep uit op een drama: ik liet de pop doodgaan. Die verlaten meestal niet lopend het pand hoor.
Later is nu
Bad is vol: ik ga bubbelen. Fijne avond allemaal
Veel plezier Oudblond!

Hebben we ook chips? Bugels ofzo? Of moet ik er irl weer voor opstaan?
Later is nu
quote:Peacy schreef op 09 februari 2016 @ 20:10:

[...]

Ik wil ook een onesie! *stampvoet*Zeeman verkoopt ze. En Zeeman is tegenwoordig verantwoorder (qua ondernemerschap) dan je denkt, dus wat let je.
Hier heb je een bugel. Of ie echt lekker weg knabbelt weet ik niet.

quote:barbaracartland schreef op 09 februari 2016 @ 20:17:

[...]

Zeeman verkoopt ze. En Zeeman is tegenwoordig verantwoorder (qua ondernemerschap) dan je denkt, dus wat let je.

Babs !!!

Zeeman verkoopt (of verkocht, want volgens mij zijn ze al uitverkocht) tegenwoordig ook trouwjurken. Voor drie tientjes.
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2016 @ 20:05:

[...]

Kind tevreden na gepande koeken van vader? Onesies kunnen heel sexy zijn: te openen met 1 rits....

Ja hij had zijn best gedaan, eerlijk is eerlijk.

Oh heel sexy zo'n onesie, helaas moet himself zo naar zijn werk, dus ' s nachts ligt de kat aan zijn kant.

Veel plezier in je bubbelbad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven