Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:Moiren_ schreef op 09 februari 2016 @ 23:14:

[...]

Die deed iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik de griep heb, heb al twee dagen nauwelijks eetlust en ben steeds misselijk. En moe. Maar geen koorts en geen hoofd/keelpijn. Maar ja, ik krijg ook nooit koorts eigenlijk. Maar moet echt mezelf dwingen om wat te eten en heb de hele dag geslapen. Da's toch raar. En ik haat naar de dokter gaan.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Meiske, voor zoiets hoef je toch niet naar de dokter?

Dat zou ik dan pas doen als er sprake is van koorts.

Of denk je aan bloedprikken om je bloedsuiker eens op te laten meten of zo?
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 23:34:

Meiske, voor zoiets hoef je toch niet naar de dokter?

Dat zou ik dan pas doen als er sprake is van koorts.

Of denk je aan bloedprikken om je bloedsuiker eens op te laten meten of zo?

Au, je legt de vinger op de zere plek. Ik zat te denken aan diabetes, ja. Waarom weet ik ook niet want ik drink niet meer en plas niet meer. Dat is een voorbode van diabetes. Maar heb echt helemaal geen eetlust en dat doet me denken aan diabetes. Dan heb je zo'n hoog suiker dat je geen honger meer krijgt.

Maar goed, het zal wel een bug zijn ofzo hoor. Ik ben een beetje hypochonderig, alleen dan een die de arts liever vermijd. Stel je voor dat het nog waar is ook wat ik allemaal voor engs bedenk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
O ik bedoel ik drink en plas niet meer dan normaal. Klein verschilletje.
Om het zeker te weten kun je natuurlijk beter wél gaan.

Check upje. Gewoon voor je gemoedsrust.

Maar ik ben ook niet dol op de dokter hoor. Nu met de tennisarm ook, het leek beter te gaan, is nu weer ruk en ik bel ook niet.
Ik haat die wachtkamer ook zo. En ik heb liever dat ik zelf al weet wat ik heb, anders duurt het zo lang allemaal. Ik heb bursitis in mijn schouders gehad, da's net zoiets als zo'n tennisarm want dan moet je rust houden met je armen. Wat dus onmogelijk is eigenlijk. En dan is het lastig afwegen wat je wel en niet moet doen hoor. Je kunt toch moeilijk echt de hele dag je armen niet gebruiken. Duurt lang he, dat genezen. Zes weken toch?
Zes weken ja.

Belachelijk lang.

Ik moest rustig aan doen maar je armen niet gebruiken, het is gewoon geen doen.

Dus ik heb natuurlijk veel te veel gedaan, dat gaat vanzelf.

Tóch even het konijnenhok vegen, tóch boodschappen dragen en te veel auto rijden.

Dit is nog lastiger dan mijn benen niet kunnen gebruiken haha.
Ik heb wel gelezen dat ze nano-technologie willen gebruiken voor dit soort klachten. Want de pijnstilling komt niet op slecht doorbloede plekken zoals je gewrichtskapsel en slijmbeurzen. Met nano-botjes wel. Maar dat zal nog wel even duren. Shockwave-therapie schijnt wel te werken, heb het alleen nooit geprobeerd. Moet je zelf betalen want het is alternatief.
Ja, daar ga je al.

Wordt 'm niet.

Maar het komt wel goed hoor, geduld hebben, dat is het.
Misschien helpt een rekverband om je elleboog zodat je wat minder bewegingsruimte hebt. Of heb je dat al? Als je hem redelijk strak inpakt, zonder blauwe vingertoppen dan he, beperkt het je bewegingen vanzelf. Je hebt ook van die sportblessure dingen van elastisch materiaal die je met bandjes met klittenband vastmaakt, ken je die? Die verkopen ze ook bij de kruidvat, voor knieen, ellebogen, polsen etc. Mijn vriend is pleeg geweest, soms is dat wel handig.
Goedemorgen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 10 februari 2016 @ 06:46:

Goedemorgen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Goedemorgen.

Speciaal voor alle ongehengelden onder ons heb ik vannacht de inschrijfbalie wat langer open gelaten. En met goed resultaat, al zeg ik het zelf!

En voor de dames met een damesvoorkeur:

The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen!

De Hengelmeneer uiterst rechts ziet er wel gezellig uit

Stand van zaken wbt vandaag: nog steeds zieke puber die gisteren manhaftig heeft getracht Duitse voorzetsels te leren, maar dat bleek niet te blijven hangen met hoge koorts.

Ik heb zometeen weer rijles, vanavond mag ik weer tussen de pubers me bejaard zitten voelen bij de theorieles.

Ik heb net mijn gebroken vinger heel hard gestoten tegen de wastafel toen ik net mijn spalk even af had. Lijkt me niet bevorderlijk voor de genezing, die toch al enige vertraging heeft opgelopen.
Fleur, het zit niet mee!

Maar........voor wat betreft je rijlessen, en in het kader van omdenken (mag ik een teiltje ). Je bent een goed voorbeeld voor de jongere generatie, want aan jou zien ze dat je ook op latere leeftijd nog dingen aan kunt pakken, dingen kun leren etc. Dat lijkt me een prima voorbeeld!
Goedemorgen! Woll dank je wel voor het beheren van de balie! Wat een succes zeg en fijn dat Solo ook meegedacht heeft.

Ik ga plamuren en aankleden: broek of jurk vandaag? En dan aan de arbeid. Fijne dag en tot laters.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goedemorgen! Het is koud maar ik sleep me erdoor heen
Baljurk of broekrok Oudblond!

Da's leuk.

Goedemorgen mensen.
Werk ze Blond en gezien het weer zou ik kiezen voor een broek.
Nou Fleur, wat een dingen allemaal,

Hopelijk troost het je dat ik je een held vind dat je op rijles bent gegaan,

Voor mij was het een overwinning op mezelf, ik hoop voor jou ook.
Broekrok it issss... Wat een goed idee Leo, mijn vergadermatties zullen onder de indruk zijn. Hopelijk worden ze er een beetje sprakeloos van zodat de spreadsheetjes heul snel gesloten worden!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Een BR maakt immer indruk Oudblond (ik typ steeds Oudblind) alleen al omdat 'ie mensen in verwarring brengt.

Na al die jaren fanatiek broekrokken dragen ben ik nog steeds fijntjes trots op het effect van de BR op de buitenwereld.

Ik draag vandaag een mosterdgeel corduroy exemplaar.
Solo, als je wil kan ik je wel versieren eventueel. Of zitten we te veel in de friendzone?

Maar stel dat het je leuk lijkt zal ik het dan openlijk hier doen of liever via PB's?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven