Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Mozzieee

Nee valt wel mee, ik vond het vooral erg leuk dat hij me zo spontaan smste, dat hij me graag wilde zien en wederom hebben we weer hele gezellige avond gehad. Dat is dan toch een goed teken toch?.....nee hij was niet afstandelijk, maar wel moe, ik ook....dus het was ook wel goed zo, maar de 1e date die niet eindigt in zoenen (of meer).........en tja, ik hoor liever dat hij me nooit meer kwijt wil..........dat is het denk ik.....
Xenia, wat lief dat je een goed gevoel hebt bij mij en TM.....ik lees het net......ik weet het effe niet hoor met TM...zou het dan toch op vriendschap uitdraaien......of wil hij echt mij opnieuw veroveren.......ohwwww.....weet het niet meeer.....pfff mannen...
quote:nemovisje schreef op 24 oktober 2008 @ 14:58:

zwaai! Ik leef nog, maar bevind me momenteel op een nogal ander topic , af en toe lees ik nog eens mee. Dat is leuk!

Liefs

Waaarrrrrr ben je dan..........ik mis je

pfff.......kom ik erg tipsy over.......??
WM beterschap !!

Ben je trouwens alleen naar de sauna gegaan? Ik heb ook veel zin in sauna, maar moet nog iemand vinden die meewil. Alleen is toch wel ongezellig..

Mozz, leuk van je nieuwe date! Klinkt gezellig en spannend !!
Oooow, is zo lastig he Miran, liefst wil je het gewoon WETEN. Altijd maar die vaagheid in de liefde..... Maar dat maakt het ook wel extra spannend! En dat 'ie je zomaar belt voor een spontaan etentje, is toch hartstikke goed teken!

Enne.... tipsy? Misschien pak ik er ook maar es een wijntje bij
Lekker....alleen.....dan ben ik wel heel ongezellig, sorry !

Ik ga morgen stappen en wilde vanavond echt lekker op tijd naar bed.......vind je dat heel erg?
Ja, ben wel errug nieuwsgierig aan het worden.

Toch gemerkt met laatste twee dates dat het toch zo anders kan zijn IRL. Dus ik hou het hoofd koel, en stiekem fantaseer ik gewoon af en toe dat het deze keer mee ipv tegen gaat vallen!

Je weet nooit!
Haha, nee hoor Miran, ik ga zo lekker afleveringetje LOST kijken denk ik, die staan hier ook op de laptop. Dat gaat vast ook erg goed samen met wijntje
okidoki,

truste en .......wellicht tot morgen weer !

X
Zou Xenia nu in de trein terug zitten of..........
Ik zat trouwens vanavond in de trein vanaf die borrel, zat er schuin tegenover mij, aan de andere kant van het gangpad een best lekker manspersoon.

Hij raakte aan de praat met het meisje dat tegenover hem zat, ik luisterde half mee... zei ie dat ie van de chippendales was! Ik geloofde er geen ruk van, maar heb het effe opgezocht... en AAAAA, dus echt wel! DEZE

Nu ben ik ineens toch een stuk jaloerser op dat meisje dat met hem kletste... damn!!!
Erykah....het is nog niet mijn verkering hoor! Hij gaat het vragen wanneer hij eraan toe is.....ik weet het namelijk wel

Miran...Ik ben met een vriendin naar de Sauna geweest. Erg gezellig...alleen als ik soms in een Sauna lig (wat dat vind ik het fijnst ) dan praat ik ook niet altijd hoor...ookal is het geen stilte sauna!

Moz...spannend....Maandag jij je date! Leuk dat je netwerkborrel ook zo geslaagd was, nieuwe ideeën opgedaan...weer meer werk Je hebt het maar druk!

Ik ben net terug van een borrel met 3 collega's/vriendinnen erg gezellig gekletst! Ja was echt even leuk. Fijn dagje zo gehad.

Date is nu aan het stappen met 4 andere vrienden....dat vind ik wel moeilijk hoor. We hebben nog niets...maar ja zou het ook niet leuk vinden als hij wat met andere vrouwen doet. Maar eigenlijk heb ik nog niets te eisen. Pfff waarom is het nou verdomde lastig Ik haat deze onzekerheden!!

Xenia....waar ben je nou??? Toch blijven slapen in de grote stad?
quote:Mozzarella schreef op 25 oktober 2008 @ 00:39:

Ik zat trouwens vanavond in de trein vanaf die borrel, zat er schuin tegenover mij, aan de andere kant van het gangpad een best lekker manspersoon.

Hij raakte aan de praat met het meisje dat tegenover hem zat, ik luisterde half mee... zei ie dat ie van de chippendales was! Ik geloofde er geen ruk van, maar heb het effe opgezocht... en AAAAA, dus echt wel! DEZE

Nu ben ik ineens toch een stuk jaloerser op dat meisje dat met hem kletste... damn!!!Hihi Wat een verhaal!!!

Echt Mozz....te grappig!!
En hij slaapt notabene in mijn stadje, en hij zou vanavond uit gaan met vrienden hier!
Goedemorgen !!

WAAARRRR IS XENIAAAAA.......

WM, wat vervelend die onzekerheid. Ik ken het...

Overigens praat ik in de sauna ook niet hoor, maar wel tussen de sauna's door en als we lekker wat drinken en zo.

Mozz, wow een chippendale.....heb ff gespiekt, maar ik zou op deze toch niet vallen denk ik. Maar toch leuk zo'n chip in de trein haha

Net vriendin gebeld en die vind het alleen maar goed dat TM en ik nu eens niet zoenend en al afscheid hebben genomen.......
Goedemorgen

Xenia ook ik ben erg nieuwsgierig naar je verhaal

Mozz, vervelend die onzekerheid. In de sauna zelf praat ik ook niet. Vind het ook zeer storend wanneer mensen daar hele gesprekken gaan voeren. Ik ga zo'n cabine in om tot rust te komen e.d.

*Lekkere buurman komt er vandaag wonen en sprak hem net via het balkon effe .. NET wanneer ik nog met mijn haar flink door de war en mijn oude kloffie aan heb*

(zag dat lekkere buurman ook een leuke vriend heeft dat biedt weer perspectieven voor beste vriendin haha)
Verder een bod gedaan op een leuke oude meidenkast , nu wil ik graag bezichtigen.. Neemt de verkoper de telefoon niet op grrrr
Hoi!

Miran,wat gezellig, zo'n onverwachte date! Onzekerheid is moeilijk he? Ik merkdat ik mezelf anders ga gedragen door onzekerheid en ik baal daarvan, want zo ben ik namelijk helemaal niet!

Nemo, heb volgens mij gevonden waar je schrijft, en als ik dat goed heb dan betekent dat dat je relatie erg lekker gaat!

Xen, ik wil een mooi date-verhaal! (of zou ze toch in mijn stad liggen en stiekem zijn scheermes hebben gebruikt?)

Mozz, klinkt leuk, die date! Hopelijk is hij in het echt ook zo leuk!

WM en Erykah, lekker beter worden!

Ik heb vannacht veel te kort geslapen, lag een beetje te malen vanaf een uur of zes...Die verdomde onzekerheid ook!

Allemaal leuke plannen voor het weekend?
Pop hoezo jij onzekerheid ?
YOEHOEEE ben er! Even wakker worden hoor (alleen!). Hou jullie nog even in spanning....
JAAAAAA.........
Xeniaaaaaaaaaaaaa laat ons niet te lang in spanning

Ik ga gauw koffie maken...en met een bakkie op Xenia dr verhaal wachten!!!!
Kom op Xen! Wij willen aaaaaaaaaaallles horen!!

Vleer, onzekerheid gaat over een leuke man die in mijn hoofd blijft zitten (and thats all the information you get! )
Koffie al koud, Erykah?
Wat lief dat jullie zo aan me gedacht hebben, gewoon ontroerend!

Nou hier komt ie...

ZZp belde gistermiddag, maar hoorde tel. niet, voicemail ingesproken dat ie rond 6 uur in zijn stad kon zijn. Ik kon half uurtje eerder weg en zat 6 uur in trein, 7 uur in zijn stad. Perfecte timing! Ik stond net buiten en daar kwam ie al aan..was ff wennen, want hij zag er toch anders uit dan op de foto...onder zn petje op de foto is ie nl. kaal..maar leuk gezicht, mooie lengte en na minuutje was ijs al gebroken eigenlijk. Merkte toen al dat ie me heel leuk vond (ik was toen nog in de gewenfase zeg maar). Naar kroegje gelopen, info uitgewisseld over werk, opleiding, achtergrond etc. Hij is heel geinteresseerd, luistert goed en heeft zelf ook wat te vertellen. Daarna naar mexicaans restaurant gegaan en toen begonnen we elkaar toch wel heel leuk te vinden. Diep in ogen kijken en zo...proberen elkaar subtiel aan te raken...jullie kennen t wel. Hij zei toen ook dat ik er uitzag als een meisje van 30 en dat ie behoorlijk onder de indruk was en dat moeilijk kon verbergen. Voelde zich op zn gemak, omdat ik heel open en direct ben.

Nou...na eten wilden we nog ff wat drinken en dan richting station gaan. Buiten het restaurant zei ie dat ie me graag wilde zoenen...dus dat hebben we gedaan (jaja op straat...beetje fout dus). Al zoenende richting station gelopen, maar kroegje bleek al dicht. Toen ff in dubio wat te doen, gezien mijn laatste trein. Hij vroeg of ik zin had om te dansen ergens en dat we dan de 1e trein van 6.30 wel konden halen, gewoon n8je doorgaan dus.

Dat dus gedaan, eerst naar hele drukke kroeg, heel gezelllig. Hij is ook iemand die dan gaat dansen terwijl er niemand anders danst...

Daarna naar een homotent gegaan (ja echt waar), waar ze volgens hem gave muziek draaiden. Komen we daar, zijn er 2 mensen binnen, maar toch heel leuk gehad. Veel gedanst, gezoend, gepraat, gelachen...

Om uurtje of 2 was t beetje lastige stituatie, omdat ie zei dat ie t toch niet trok om de hele n8 door te gaan. En stelde voor dat hij dan een taxi voor me zou betalen. Dat zat me niet lekker (let wel, hij vroeg me dus niet mee naar zijn huis, pluspunt!). Aangezien hij op 2 wodkaatjes na alleen cola had gedronken, stelde hij voor om me naar huis te brengen. Zn auto stond bij station. Lange tippel terug naar station, onderweg nog heel fout kroegje binnengegaan omdat ik moest plassen. Draaiden ze Jan Smit, wij weer dansen daar tussen allerlei criminele types :-)

In de auto was het ff spannend, omdat zn hand op mn knie lag en zn hand steeds hoger ging...en vice versa :-) dus we waren ff op een punt beland dat we of moesten stoppen of auto langs weg parkeren. Gestopt dus.

Bij mij thuis nog heerlijk geknufd en gezoend op de bank. Zei dat ie op mn logeerkamer mocht, maar hij wilde naar huis omdat zn zusje ook bij hem sliep. Dus rond uurtje of 5 is ie opgestapt.

Kortom: heerlijke avond gehad, heel blij dat we niet verder zijn gegaan (voelt toch goed hoor, ook omdat hij dat ook niet wilde en absoluut niet aandrong). Hij is rustiger dan ik had gedacht, maar dat is alleen maar goed voor zon hyperkip als ik..

Hij is geen macho, niet iemand voor 1nitestands. Heeft in zn half jaar vrijgezellentijd paar vriendinnetjes gehad, wat na paar weken uitging omdat ze hem gingen claimen. Hij is wel op zn vrijheid gesteld, maar hondstrouw zegt ie. Dat geloof ik ook wel.

Dusssss...geen vlinders, maar wel heel goed gevoel! Hij had de hele avond al paar x laten vallen 'volgende x gaan we dat doen' en zo, dus denk dat ik nog wel wat van hem hoor!

Ga nu ff bijllezen hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven