Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Het is een hoop "werk" hoor Stew, als je alleen maar nieuwsgierig bent...

Het kan natuurlijk, ik denk dat Weetnie aardig in kan schatten of hij echt zo graag wil weten wat ze hier allemaal schrijft.

Als hij in gesprekken met Weetnie dingen aanhaalt die hij alleen maar van hier kan hebben, ja.

Maar als hij dat niet doet, zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Nee, wij hebben het hier over berichtjes van forummers die nog nooit wat geschreven hebben op het forum. Alleen maar meegelezen dus.
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 23:33:

Ja die vriendenberichtjes uit de vijver van 1 keer hengelen, is toch lol!

Zelfs dat niet !

Van mensen waarvan ik nog nooit een post zag ...

weird !
Ik vraag me wel eens af of ze dan eerst naar mijn profiel hebben gekeken, gezien hebben hoeveel vriendjes daar staan, en dan besluiten dat ik een slet ben die iedereen wel accepteerd.
Ja, en ik heb ook 'hugs' gekregen van die anonieme forummers.
Tja dat zal dan vast t geval zijn Geheim
En bedankt he Weetnie...

In die uitnodigingen staat ook nooit een persoonlijk bericht.

Altijd die standaardtekst.

Of nee, ik heb 1 x een uitnodiging gehad waarin iemand zei dat hij/zij zoveel herkende in mijn verhalen.

Dat zal wel, maar als het van 1 kant komt....
Hahaha, herkenbaar *** ik zit hier dus nog ***

Ik heb een bericht gekregen van een landgenoot

Da's keilief, maar ik schrijf op een Hollands forum en dat heeft zo zijn redenen ....
I'm not touching this with a 10 foot pole.....

Maar ik zou nooit zomaar iemand een mailtje sturen....
daarom ben ik zo selectief met wie ik toelaat in mijn vriendenlijst.

maar weetnie, ik lees dingen die mij een beetje benauwen.

jij zegt dat hij niet zo in de smdingen was, dat hij dat meer doet voor jou........klopt toch?

bovenstaande en dat hij nu meeleest wat jij hier schrijft.

dat vind ik zeer benauwend, ik vind dat toch vergaan van die beste meneer. Hij moet beseffen dat hij niks meer en niks minder is dan een sv..............niet leuk meer opzouten, maar je nooit bemoeien met iemand zijn of haar leven.

ik denk dat het tijd is geworden dat jij nu een stapje terug doet.

laat het even rusten en hou wat afstand tot hem, kijk even hoe zich dat dan ontwikkeld.

ben het eens met geheim..................voor een sv met de juiste instelling maakt het geen donder uit wat er hier over hem geschreven wordt....................ik denk dat aan mijn postings bijv heel duidelijk naar voren komt dat ik bijna nooit lees, alleen maar hard roep, en dan nog dingen die nergens opslaan.
quote:weetnie schreef op 24 oktober 2008 @ 20:41:

Wie kan er ook zo stom zijn om tegen haar 1b te vertellen dat ze op viva schrijft en onder welke nick???????Ja goed geraden...IK!!!

Echt ik geloof dat ik dat niet had moeten doen,niet had moeten schrijven vandaag maar meer nog hem niet ooit mijn nick had moeten vertellen, maar aan de andere kant ik wil t toch kwijt , maar ja nu ist helemaal zwaar kl*te. Niks meer gehoord ook.Ik heb ook een gelijksoortige actie gedaan en heb daar ook enorm veel spijt van gehad (en soms nog wel).
Horen dit soort acties misschien in een bdsm-relatie?
quote:datmeenjeniet schreef op 25 oktober 2008 @ 09:58:

daarom ben ik zo selectief met wie ik toelaat in mijn vriendenlijst.

maar weetnie, ik lees dingen die mij een beetje benauwen.

jij zegt dat hij niet zo in de smdingen was, dat hij dat meer doet voor jou........klopt toch?

Ik zag in hem een Dom en hij vindt het niet erg om dat te zijn.

bovenstaande en dat hij nu meeleest wat jij hier schrijft.

dat vind ik zeer benauwend, ik vind dat toch vergaan van die beste meneer. Hij moet beseffen dat hij niks meer en niks minder is dan een sv..............niet leuk meer opzouten, maar je nooit bemoeien met iemand zijn of haar leven.

We weten al erg veel van elkaars leven maar idd meelezen gaat veel te ver dus dat ga ik ns ff vragen of hij dat nog doet.

ik denk dat het tijd is geworden dat jij nu een stapje terug doet.

laat het even rusten en hou wat afstand tot hem, kijk even hoe zich dat dan ontwikkeld.

Erg moeilijk in onze situatie zie hem sowieso vaak

ben het eens met geheim..................voor een sv met de juiste instelling maakt het geen donder uit wat er hier over hem geschreven wordt....................ik denk dat aan mijn postings bijv heel duidelijk naar voren komt dat ik bijna nooit lees, alleen maar hard roep, en dan nog dingen die nergens opslaan.
En Weetnie, heb je hem al gesproken? Of wil je er hier liever niets meer over schrijven?
Iemand die niet in is in SM en zich vervolgens meer dan goed inleeft in de rol van DOM, zou het dan niet kunnen dat het gewoon iemand is die totaal respectloos met je omgaat om vervolgens plezier te scheppen uit jouw onderdanigheid ?

Hoe gaat hij "gewoon" met je om ? Is hij dan lief ? Of ziet hij je dan helemaal niet staan ?
@BM nee hij is heel lief en aardig zoals t ook begon, een echte vriend gewoon en dat andere komt erbij. Dat is ook het lastige qua gevoel dan hè dat hij ook zo'n goede vriend is.

@ Stew ja ik heb wel iets gehoord en t is weer allemaal ok.
quote:weetnie schreef op 27 oktober 2008 @ 13:42:

@BM nee hij is heel lief en aardig zoals t ook begon, een echte vriend gewoon en dat andere komt erbij. Dat is ook het lastige qua gevoel dan hè dat hij ook zo'n goede vriend is.

@ Stew ja ik heb wel iets gehoord en t is weer allemaal ok.Dan is Belgje blij
Gelukkig Weetnie. Het zou anders een beetje ongezond voor je zijn.

Seizoen is blijkbaar toch niet helemaal over, al blijft het vooralsnog bij msn en webcammen. Ontzettend leuk en geil.
Hmm, hier gebeurt weinig op het moment. Zelfs geen msn.

Ik heb hem al anderhalve week niet gezien, en de komende week zal het er ook niet inzitten denk ik...

Geduld is een schone zaak...
Heerlijk weekend met sv/minnares gehad.

Toch wel erg apart om samen wakker te worden en drie dagen met elkaar door te brengen.

Voor herhaling vatbaar, eggggggg wel.
Klinkt inderdaad heel erg super, HVJZ!
Oh heerlijk, 3 dagen samen!!

Ondanks t seizoen is het nog prima buiten te doen, we krijgen het snel genoeg warm...hahaha alleen daarna is het wel weer snel wegwezen anders gaan je voeten bevriezen enzo, tja dat is het nadeel van die nachtelijke vorst. Er is ook een voordeel tis veel stiller overal!
Pfff, Weetnie, ik zou daar niet van kunnen genieten hoor....zo koud!
Stew daar heb je op dat moment echt geen last van ,probeer t eens zou ik zeggen, hahaha.

Maar binnen komt er ook aan en ach ja geeft ook weer extra speelruimte en zelfs spanning omdat we het tot nu toe altijd in de natuur hebben gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven