Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 13:08:

[...]

En als je hem uittrekt

Maar dan zou ik eerst een keer een absoluut verbijsterende onderbroek kopen voor eronder. je komt een beetje laat met je goede raad. Maar ik noteer hem voor morgen. Gelukkig is dat de laatste 'jaarafsluit-plannen-voor-de-toekomst-dag'. Kan ik eindelijk weer eens gewoon lekker gaan werken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ja lach maar. Ik kan zo'n blik ook heel lang volhouden. Werd ooit lastig gevallen tijdens het uitgaan door een hele stoere, pasterige gast, maar dan heel sneaky. Die heb ik zeker 10 minuten onbeweeglijk zo aangekeken, geen seconde weggekeken. In het begin bleef hij stoer doen, lachen enzo. Maar uiteindelijk zag je hem krimpen en toen is hij weggelopen. Nooit meer last van gehad.
Geen idee wat wij vanavond eten.

Ik zit in te storten. Slechte nacht gehad. Was om 3.10 uur wakker en niet meer geslapen.

Dus nu ben ik doodop. Krijg ook niks meer uit de handen. Dan ben je thuis beter af
Haha dan heb jij een veel betere PA dan ik ben, Oudblond, mijn allerliefste baas krijgt hooguit eens in de twee maanden een kop thee van me

Mmmm friet en frikandel

Vanavond hier ook Tosti-avond, net als bij Fleur. Ga na het werk meteen door naar spinning, dan door naar beavers (padvinders) om jongste dochter op te halen, dus ben pas tegen 8en thuis.
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2016 @ 13:13:

Geen idee wat wij vanavond eten.

Ik zit in te storten. Slechte nacht gehad. Was om 3.10 uur wakker en niet meer geslapen.

Dus nu ben ik doodop. Krijg ook niks meer uit de handen. Dan ben je thuis beter af Vervelend, Yas.
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 13:11:

[...]

je komt een beetje laat met je goede raad. Maar ik noteer hem voor morgen. Gelukkig is dat de laatste 'jaarafsluit-plannen-voor-de-toekomst-dag'. Kan ik eindelijk weer eens gewoon lekker gaan werken.

Ik heb zo'n hekel aan vergaderen.

Op het moment zitten we in ons team over bepaalde dingen een beetje in een impasse en dat levert frustraties op. Maar er wordt ook niet oplossingsgericht gedacht en als iemand een voorstel doet komt er een hoop "ja maar" of soms geen enkele echte reactie. Daar kan ik heel slecht tegen. Niet dat ik de oplossing zomaar heb, maar man o man, laten we in ieder geval vooruit gaan ipv stil blijven staan en klagen.
En je was nog zo vroeg naar bed gegaan Yasmijn!
Moet je nog de hele dag blijven op je werk Yasmijn?

Vervelend als je je zo voelt, ken dat wel.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 13:14:

[...]

Ik heb zo'n hekel aan vergaderen.

Op het moment zitten we in ons team over bepaalde dingen een beetje in een impasse en dat levert frustraties op. Maar er wordt ook niet oplossingsgericht gedacht en als iemand een voorstel doet komt er een hoop "ja maar" of soms geen enkele echte reactie. Daar kan ik heel slecht tegen. Niet dat ik de oplossing zomaar heb, maar man o man, laten we in ieder geval vooruit gaan ipv stil blijven staan en klagen.Dit dus. Al ben ik dan een oude muts, ik kijk met open vizier naar nieuwe technieken e.d. Maar de hoge heren waar ik mee aan tafel zit zijn eigenlijk gewoon behoudende bangertsssss. Gelukkig heb ik ook een 'blik die je niet tegenspreekt' in het assortiment zitten. Zo ik ga weer. Laters!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik doe altijd maar wat, Pumps. Alleen bij quiche Lorraine hou ik me aan de ingrediënten - van hoeveelheden heb ik geen verstand.

Vaste ingrediënten zijn in elk geval geklutste eieren met wat slagroom en kruiden en die bevroren plakjes voor hartige taart. Zelf deeg maken die ik alleen als ik spontaan een taart maak. Verder bedenk ik dan of het Italiaans, Marokkaans of Mexicaans of zo moet worden en kies daar de groenten en eventueel vlees, vis en kazen bij. Groente bak ik eerst, dan worden ze wat droger, liefst in de oven. Als de vullig wat vochtig uitvalt, gebruik ik meer ei.

De laatste was met courgette, prei, zachte geitenkaas & geroosterde gehakte hazelnoten.

Ook lekker:

gegrilde paprika's, courgette, ui en sucuk

spinazie, cottagecheese en cambozola

courgette, zalm, kruidenkaas

Geen idee of je er wat aan hebt zonder hoeveelheden?
Werk ze Blond!
Ik heb zo'n pijn in mijn arm mensen .....

Net een vrij lange post gedaan omdat ik vond dat dat even moest maar eigenlijk gaat dat vandaag niet.

Sorry voor de egopost.

La Fleur, volgende keer gaat het weer beter met autorijden, echt.

Wie er ook ziek is, sterks!

Wie er moet vergaderen, ook sterks!

Yas, jij ook sterks schat, lekker uitrusten thuis.
Leo, wat nou egopost. Niet zo jezelf wegpoetsen hoor!

Wat vervelend dat je arm weer zo opspeelt, hoort dat erbij of heb je per ongeluk teveel gedaan?
Kweenie.

Kan wel janken.
Leo toch

Ik heb ook al 2 slechte nachten gehad. Jongste is nog steeds ziek en ligt nu 's nachts te huilen en draaien.

Heeft ook nog steeds veel pijn met plassen, maar daarbij heeft ze nu ook een keelontsteking.

Tijd voor lente... ik heb zo'n hekel aan de maand Februari...
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 13:34:

Kweenie.

Kan wel janken. dokter weer eens bellen? Geen doen toch zo?
Nee hoor, niks egopost. In een cafe mag je lekker over je eigen lullen

Heb je niet zo'n brace-achtig ding? Mijn schoonmoeder had dat destijds wel toen ze een tennisarm had, dat gaf lekker wat steun. Al moet je dan wel weer uitkijken dat je niet allemaal dingen gaat doen die eigenlijk niet mogen
Eens met Star, dokter bellen Leo!

En vragen om goede pijnstilling. Je kunt niet zomaar complete rust nemen, dus zo doorlopen is geen goed idee, dan blijf je alleen maar langer zitten met pijn.

*klimt van preekstoel af*
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 13:32:

Ik heb zo'n pijn in mijn arm mensen .....

Net een vrij lange post gedaan omdat ik vond dat dat even moest maar eigenlijk gaat dat vandaag niet.

Sorry voor de egopost.

La Fleur, volgende keer gaat het weer beter met autorijden, echt.

Wie er ook ziek is, sterks!

Wie er moet vergaderen, ook sterks!

Yas, jij ook sterks schat, lekker uitrusten thuis.

Heb je wel een bandje voor om je elleboog? Mijn man heeft het gehad en die kreeg van fysio zo'n ding. Verlichtte meteen de pijn bij hem. Bij drogist te koop dacht ik.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 13:34:

Kweenie.

Kan wel janken.Kus erop!
Bridge, ik snak ook naar lente. Weg met alle virussen en bacillen enzo en lekker de ramen op en zon binnen.
Ik ga de dokter bellen.

Thanks girls.

Zoiets had hij. En hij geloofde echt niet dat het kon helpen
I like being a mess. It's who I am.
Hè getver, wat kut Leo. Zo toch die dokter inderdaad maar bellen? Hoest met dochter vandaag?

Inderdaad een hoop zieken zo te lezen, hier valt het tot nu toe nog mee *klop klop*
quote:AllyMcBeal schreef op 10 februari 2016 @ 13:38:

[...]

Heb je wel een bandje voor om je elleboog? Mijn man heeft het gehad en die kreeg van fysio zo'n ding. Verlichtte meteen de pijn bij hem. Bij drogist te koop dacht ik.

Ja, dit! Hielp bij mijn moeder ook onmiddellijk.

En naar de dokter, Leo.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven