Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit aan een bamisoepie met scampies en prei. Had vanmorgen geen tijd, dus dit is m'n ontbijt.
Nou ja, als je een regenloos land wil om in te wonen dan heb je verkeerd gekozen

Smakelijk taart eten, ik ga boodschappen doen.
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 11:27:

Ik zit aan een bamisoepie met scampies en prei. Had vanmorgen geen tijd, dus dit is m'n ontbijt. Smakelijk.
Opnieuw taart? Is dat een traditie?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 11:28:

[...]

Smakelijk.Thanx
Brunch Yette! Klinkt lekker trouwens.

Ja, dat had ik inderdaad niet slim gedaan, Woll.
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 11:30:

Opnieuw taart? Is dat een traditie?Neuh, ze zijn op die afdeling gewoon heel goed in het excuses verzinnen om taart te kopen. Vandaag wel een goed excuus trouwens, een van de dames is 60. En omdat ik heulemaal allenig ben (ben de PA van de MD, dus geen team) word ik ook altijd uitgenodigd. Vrijdag gaan we uit lunchen. Ik klaag niet hoor
quote:ainne schreef op 10 februari 2016 @ 11:17:

Moooorning!

Kwart over tien hier voor mij, dus koffietijd. Iemand anders ook?

[afbeelding]Het ziet er zo lekker uit maar ik vind het zo viehiehiehiesssss....
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 11:27:

Ik zit aan een bamisoepie met scampies en prei. Had vanmorgen geen tijd, dus dit is m'n ontbijt.

Dat ga ik ook eten.

Vanavond.

Bami.

Met kip.
Nah.

Ik ben niet zo tevreden over mijn rijkunsten vandaag. Afslaan terwijl je ook nog allerlei kijkmanouvres moet doen, op tijd je richtingaanwijzer aan moet zetten en voordat je afslaat nog een keer moet kijken, man, dan ben ik die afslag al tien keer voorbij. Ik heb ook nog een stoepje geraakt omdat ik altijd veel te rechts op de rijbaan zit en ik heb op het gas getrapt terwijl ik moest remmen.

Multitasken is blijkbaar niet mijn ding, ik ben geen goeie vrouw.

Woensdag is bij ons tostidag. Late Echtgenoot(nog later dan normaal), kind dat tot laat moet trainen, koken is niet handig op zulke dagen
Gezellig Ainne!

Ben je alweer wat opgeknapt, Leo?
Avondeten witlofschotel met aardappelpuree.

Weer nog steeds bagger
Ik zoek hier een recept voor een hartige taart. Ik had er een, maar die is kwijt.

Ik heb binnenkort een verjaardag en dan wil ik er eentje bakken voor de jarige.

Niet iedereen wil zoete taart en chips en dan leek me dat een leuk alternatief voor bij een simpele salade.

Ik vries de mijne altijd in.

Grootste probleem vind ik de baktijd en de grootte van de taart. Ik doe - als ik het doe - twee taarten in de heteluchtoven.

Voor kleine taartjes heb ik een klein oventje.

Heeft iemand leuke recepten? De lekkere pannenkoeken vlogen hier gisteren over het scherm heen.
Ik moet boodschappen doen. Al een hele week geen gewone koffie gehad.

Dan maar even een vers gemalen koffie in de supermarkt doen.

Veel plezier De storm is hier weg.
Zo poeh lunchpauze. Kom ik er net achter dat die lunch nog gewoon op mijn aanrecht staat En ik had zo'n trek in mijn pasta-maaltijdsalade!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Goede middag dames (en af en toe een heer).

Ik had een lichte lunch, want ik ga zo sporten.

Ik heb helaas geen recept voor je Pumps.

En wat ontzettend jammer van je salade oudblond. Kun je wel iets anders halen op je werk?

Zal na het sporten eens kijken of ik nog een beetje tijd over heb om bij te lezen hier.
Ainne, je woont wel in een erg mooi land.

Blond, balen. Hebben jullie een fatsoenlijke kantine?

Hier brood met vleeswaren. Dat eet ik maar hoogst zelden, maar vandaag bij de slager italiaanse salami met venkel meegenomen en boeren ham. Lekker voor af en toe.

En mijn boodschappen zijn binnen. het was druk en dat vind ik zo irritant. Maar ik ben heel braaf geweest, niemand met mijn dodelijke blik aangekeken of stiekem tegen de schenen gereden.
quote:Kittens schreef op 10 februari 2016 @ 12:38:

Goede middag dames (en af en toe een heer).

Ik had een lichte lunch, want ik ga zo sporten.

Ik heb helaas geen recept voor je Pumps.

En wat ontzettend jammer van je salade oudblond. Kun je wel iets anders halen op je werk?

Zal na het sporten eens kijken of ik nog een beetje tijd over heb om bij te lezen hier. Mijn geweldige PA is een zorgzame lieverd. Toen ze me hoorde 'mopperen' dat ik mijn salade thuis had laten staan, had ze haar jas al aan om broodjes voor me te halen. Fijne collega's: Zo belangrijk. En nu is ze mijn vergaderstukken aan het verzamelen terwijl ik eet en me mentaal voorbereid op nog meer En dat lukt hier aardig in de kroeg
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 12:48:

Ainne, je woont wel in een erg mooi land.

Blond, balen. Hebben jullie een fatsoenlijke kantine?

Hier brood met vleeswaren. Dat eet ik maar hoogst zelden, maar vandaag bij de slager italiaanse salami met venkel meegenomen en boeren ham. Lekker voor af en toe.

En mijn boodschappen zijn binnen. het was druk en dat vind ik zo irritant. Maar ik ben heel braaf geweest, niemand met mijn dodelijke blik aangekeken of stiekem tegen de schenen gereden. Is dat je AVA-blik? Kijk je me daarom niet aan?
Vanavond friet en een frikandel satésaus
Haha, mijn ava kijkt gewoon serieus (vind ik dat hè, ze is ook wel eens streng genoemd). Mijn dodelijke blik is niet zo lief hoor.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 13:05:

Haha, mijn ava kijkt gewoon serieus (vind ik dat hè, ze is ook wel eens streng genoemd). Mijn dodelijke blik is niet zo lief hoor.

Aha, ik kan me er iets bij voorstellen.

Trouwens die broekrok blijkt de vergadermatties toch de mond niet te snoeren, zucht....
Het lijkt meer op dit, alleen ben ik dan net iets minder schattig van mezelf.

quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 13:06:

[...]

Aha, ik kan me er iets bij voorstellen.

Trouwens die broekrok blijkt de vergadermatties toch de mond niet te snoeren, zucht....

En als je hem uittrekt

Maar dan zou ik eerst een keer een absoluut verbijsterende onderbroek kopen voor eronder.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 13:07:

Het lijkt meer op dit, alleen ben ik dan net iets minder schattig van mezelf.

[img]http://funnyfidos.com/wp-content/upload ... ckoff2.jpg[/img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven