Sympathieke BN-ers
woensdag 10 februari 2016 om 13:33
In navolging van het Irritante BN-er topic is hier de variant voor BN-ers die we wel sympathiek vinden.
Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.
Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Welke namen zullen op beide topics te zien zijn en welke zien we alleen hier.
Als het kan graag een kleine toelichting erbij.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 10 februari 2016 om 13:49
quote:AnAppleADay schreef op 10 februari 2016 @ 13:45:
En ik vind die Erik van der Hof ook altijd leuk.Ai, die heeft onlangs zijn vrouw ingeruild voor een jonger exemplaar.....
En ik vind die Erik van der Hof ook altijd leuk.Ai, die heeft onlangs zijn vrouw ingeruild voor een jonger exemplaar.....
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
woensdag 10 februari 2016 om 13:50
woensdag 10 februari 2016 om 13:51
Humberto, Brecht van Hulten, Herman Finkers.
Jack van Gelder als hij live verslag doet van voetbal op de radio.
Angela Groothuizen, Ali B als hij huilt en stopt met die irritante telefoonreclames.
Door wie is de mol en expeditie robinson: Ellie Lust, Vivienne van den Assem, en Elle Bandita.
Genevieve van Paul Fisher, natuurlijk geen BN-er maar het programma speelde in Nederland.
Angela Groothuizen, Ali B als hij huilt en stopt met die irritante telefoonreclames.
Door wie is de mol en expeditie robinson: Ellie Lust, Vivienne van den Assem, en Elle Bandita.
Genevieve van Paul Fisher, natuurlijk geen BN-er maar het programma speelde in Nederland.
woensdag 10 februari 2016 om 13:54
quote:Teemo schreef op 10 februari 2016 @ 13:51:
Genevieve van Paul Fisher, natuurlijk geen BN-er maar het programma speelde in Nederland.Ik vind dat zij Moltalk opvallend goed doet!
Genevieve van Paul Fisher, natuurlijk geen BN-er maar het programma speelde in Nederland.Ik vind dat zij Moltalk opvallend goed doet!
woensdag 10 februari 2016 om 13:59
Johnny de mol.
Enorme sympathieke man, betrokken, met beiden benen op de grond, enorm aardig.
Paul de leeuw.
Kan mij ook heus voorstellen dat mensen hem irritant vinden. Maar ik mag dat rebelse wel. Ook een erg betrokken man, erg talentvol.
Ik zou er dikke lol mee kunnen hebben.
Katja Schuurmans.
Respect voor alles wat ze heeft gedaan in haar carrière. Dat zijn toch dingen die menig mens voor geen miljoen zou doen.
Vrouw met veel lef, talent, aardig.
Lorreta schrijver.
Wat een vrolijk hilarisch mens!
Irene moors.
Warme intelligente vrouw.
Enorme sympathieke man, betrokken, met beiden benen op de grond, enorm aardig.
Paul de leeuw.
Kan mij ook heus voorstellen dat mensen hem irritant vinden. Maar ik mag dat rebelse wel. Ook een erg betrokken man, erg talentvol.
Ik zou er dikke lol mee kunnen hebben.
Katja Schuurmans.
Respect voor alles wat ze heeft gedaan in haar carrière. Dat zijn toch dingen die menig mens voor geen miljoen zou doen.
Vrouw met veel lef, talent, aardig.
Lorreta schrijver.
Wat een vrolijk hilarisch mens!
Irene moors.
Warme intelligente vrouw.
woensdag 10 februari 2016 om 14:01
- Beau van Erven Doorns. Heb ooit meegewerkt aan een van zijn programma's en ik was blij verrast over hoe sympathiek hij is. Had daarvoor altijd een heul ander idee bij die man.
- Maarten van Rossem. Die vind ik zo grappig. Dat gemopper altijd... héérlijk.
- Angela Groothuizen, lijkt mij gewoon een gezellige vrouw.
- Maarten van Rossem. Die vind ik zo grappig. Dat gemopper altijd... héérlijk.
- Angela Groothuizen, lijkt mij gewoon een gezellige vrouw.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
woensdag 10 februari 2016 om 14:06
quote:Teemo schreef op 10 februari 2016 @ 14:04:
Ik heb er nog een paar bedacht:
Alexander Pechtold, Job Cohen, Jan Marijnissen, Femke Halsema, Dieuwertje Blok, Erben Wennemars,meneer Aart, Dirk Kuyt, Arjen Robben, Simone Kleinsma, Erica Terpstra
En tot slot:
Maxima Die eerste vier van jou zouden bij mij in het andere topic komen
Ik heb er nog een paar bedacht:
Alexander Pechtold, Job Cohen, Jan Marijnissen, Femke Halsema, Dieuwertje Blok, Erben Wennemars,meneer Aart, Dirk Kuyt, Arjen Robben, Simone Kleinsma, Erica Terpstra
En tot slot:
Maxima Die eerste vier van jou zouden bij mij in het andere topic komen
woensdag 10 februari 2016 om 14:23
Angela Groothuizen
Jan de Hoop
Ellemieke Vermolen
Katja Schuurman
Dieuwertje Blok inderdaad! Zo'n leuk mens!
Chantal Jansen
Pip Pellens
Erica Terpstra. Ik heb haar in een oude baan eens aan de telefoon gehad en ze was zo gezellig! We hebben over van alles en nog wat gekeuveld voordat ik haar doorverbond.
Maxima en Willem-Alexander
Prinses Laurentien
Johnny de Mol
Linda de Mol
Suzan Visser
Josje van K3
Martijn Krabbé
René van der Gijp
Renate Verbaan
Jan de Hoop
Ellemieke Vermolen
Katja Schuurman
Dieuwertje Blok inderdaad! Zo'n leuk mens!
Chantal Jansen
Pip Pellens
Erica Terpstra. Ik heb haar in een oude baan eens aan de telefoon gehad en ze was zo gezellig! We hebben over van alles en nog wat gekeuveld voordat ik haar doorverbond.
Maxima en Willem-Alexander
Prinses Laurentien
Johnny de Mol
Linda de Mol
Suzan Visser
Josje van K3
Martijn Krabbé
René van der Gijp
Renate Verbaan
woensdag 10 februari 2016 om 14:25
1. Maxim hartman - ik vind hem gewoon een hele leuke, goede presentator, televisie maker/ bedenker.
2. Kees van der Spek - ik kan zijn lef zeer waarderen, tot nu toe vind ik zijn programma's leuk en goed in elkaar gezet.
3. Johnie de mol - maakt leuke programma's (behalve dan die voetbal show) stelt leuke/ goede vragen.
1. Floortje dessing - maakt mooie/ erg goede programma's
2. Georgina Verbaan - vind ik gewoon een leuke vrouw
3. Fajah Lourens - vind ik gewoon een leuke vrouw
2. Kees van der Spek - ik kan zijn lef zeer waarderen, tot nu toe vind ik zijn programma's leuk en goed in elkaar gezet.
3. Johnie de mol - maakt leuke programma's (behalve dan die voetbal show) stelt leuke/ goede vragen.
1. Floortje dessing - maakt mooie/ erg goede programma's
2. Georgina Verbaan - vind ik gewoon een leuke vrouw
3. Fajah Lourens - vind ik gewoon een leuke vrouw
anoniem_211418 wijzigde dit bericht op 10-02-2016 14:31
Reden: Aanvulling
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
i've got places to go