Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
quote:hatsetats schreef op 10 februari 2016 @ 15:36:

Ik zit te wachten tot het droog wordt, kan ik ff lekker op de fiets boodschappen doen ipv mn luie kont in de auto te hijsen.

Kan prima als het regent

Schoenen aan doen schijnt uren te duren als je 12 bent. Ik denk dat ik hem ruil voor de ruitenwissers.
quote:hatsetats schreef op 10 februari 2016 @ 15:36:

Ik zit te wachten tot het droog wordt, kan ik ff lekker op de fiets boodschappen doen ipv mn luie kont in de auto te hijsen.Smelten mensen tegenwoordig op de fiets? Bang dat je nat wordt? Of weg waait?
quote:Moiren_ schreef op 10 februari 2016 @ 15:37:

[...]

Kan prima als het regent

Schoenen aan doen schijnt uren te duren als je 12 bent. Ik denk dat ik hem ruil voor de ruitenwissers.Ik wil je niet flauw maken maar dat kan met 18 nog steeds het geval zijn
Gewoon vragen of je man de boodschappen mee neemt.
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 15:10:

[...]

Daar kan ik niet zo goed tegen, tegen ibuprofen.

Momenteel wil ik graag morfine.

Of zo.

Best wel.Kus!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 15:10:

[...]

Daar kan ik niet zo goed tegen, tegen ibuprofen.

Momenteel wil ik graag morfine.

Of zo.

Best wel.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:BridgetteDubois schreef op 10 februari 2016 @ 14:04:

[...]

Jeetje, daar heb ik nog nooit over gehoord! Waar komt dat vandaan? En kun je er dmv voeding wat aan doen zoals bij PDS, of is er niks aan te doen?Geen idee. Qua voeding kun je niks doen, wat je wel moet doen is veel drinken. En zo lang mogelijk je plas ophouden. Steeds gaan plassen zodra je aandrang hebt werkt het in de hand, dan gaat de blaas verkrampen, waardoor je het seintje "vol" weer doorkrijgt en zo kom je in een cirkel. Ik heb het niet altijd hoor, het gaat bij vlagen inmiddels. Ooit wel medicijnen gehad om aandrang te verminderen, maar daardoor kon ik op een gegeven moment helemaal niet meer plassen, dat was ook niet zo best.
En Leo, zo'n band, kun je die niet proberen? Alles wat de pijn kan verlichten is mooi meegenomen toch?
Leo, zou een sterkere pijnstiller in andere vorm kunnen? Weet het niet hoor, maar als je maagklachten krijgt van medicijnen zou misschien een zetpil een optie zijn?
Ben net een beetje geschrokken.

Zat op de stoel en ineens kreeg ik onzettende krampen in de bovensten helft van mijn romp en in mijn kaken. Dat heeft zo'n 5 minuten geduurd en nu gaat het weer beter. Liep echt even te vloeken. Vind die kramp in mijn kaken wel raar. En google stelt me niet echt gerust. Morgen maar even de dokter bellen, toch?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:31:

Zat op de stoel en ineens kreeg ik onzettende krampen in de bovensten helft van mijn romp en in mijn kaken. Dat heeft zo'n 5 minuten geduurd en nu gaat het weer beter. Liep echt even te vloeken. Vind die kramp in mijn kaken wel raar. En google stelt me niet echt gerust. Morgen maar even de dokter bellen, toch?Ja!
Ha vrolijke vrucht. Dat is een duidelijk antwoord.
Ibuprofen is natuurlijk ook gewoon tegennatuurlijk.

Kom op Leo, zuigen!

Stone ook een heis?
O Wollie, wat eng schat, ja naar de dokter, natuurlijk.

Had je nog nooit eerder zoiets gehad?
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 16:37:

Ibuprofen is natuurlijk ook gewoon tegennatuurlijk.

Kom op Leo, zuigen!

[afbeelding]

*chagrijnig*

Ik zuig al zo vaak.

Ik wil slikken.
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 16:38:

Stone ook een heis?Lekkah!
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 16:39:

[...]

*chagrijnig*

Ik zuig al zo vaak.

Ik wil slikken.Je mag 'm leegdrinken als Stone en ik klaar zijn
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 16:38:

O Wollie, wat eng schat, ja naar de dokter, natuurlijk.

Had je nog nooit eerder zoiets gehad?Voel me al wat langer niet helemaal tof, maar ja een paar keer verkouden, stress op het werk, vage klachtjes. En er spelen zo nog wat dingen mee. Dan is het lastig om te bedenken of er nou iets aan de hand is of niet. Maar dit vond ik toch wel iets waar ik over wil bellen. En even van jullie wil horen dat dat een goed idee is.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:35:

Ha vrolijke vrucht. Dat is een duidelijk antwoord. Duidelijker kon ik het niet maken! Hay Woll!
quote:yette schreef op 10 februari 2016 @ 16:42:

[...]

Je mag 'm leegdrinken als Stone en ik klaar zijn

Heb je de hangmat al opgehangen. Dan kunnen we daarin gaan liggen chillen zo meteen. Ik schenk vast een cocktail in!

Leo, Blond had gevraagd om een hoge locatie voor ons volgende stamcafé. Kun je dan ook van dat muurbrede "plaatjes" behang doen? Dat ken je nog wel, was ergens in de jaren 70/80 erg hip.

Een muur helemaal als bos bijvoorbeeld, een andere muur als strand. Dat maakt het nog fijner denk ik!
Even naar de dokter, Stone.
Life is short. Eat dessert first.
Thanks Roosje.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 16:31:

Zat op de stoel en ineens kreeg ik onzettende krampen in de bovensten helft van mijn romp en in mijn kaken. Dat heeft zo'n 5 minuten geduurd en nu gaat het weer beter. Liep echt even te vloeken. Vind die kramp in mijn kaken wel raar. En google stelt me niet echt gerust. Morgen maar even de dokter bellen, toch?Kan je maag / middenrif zijn. Ik heb een middenrifbreuk en herken de krampen tot aan je kaak.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven