Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Ely!! Oh ja, Alex, is dat geen mogelijkheid??

Oef, Lil.... zware dag voor jou! Pffff VIJF kids?!?! Als ze allemaal van jezelf zijn, mag je tenminste af en toe eens keihard uitvallen, maar ja.... zelfs dat kan niet als er "andere" kids bijzijn. Vreselijk.

Hier ook heavy; kids gisterochtend naar zuslief gebracht, daar hebben ze vannacht gelogeerd en straks haal ik ze weer op. Gisteren de hele dag met Xoplief gewinkeld; van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. 2 Kroonluchters gescoord, houten vloer uitgezocht, leuke woonwinkels bekeken, ditjes en datjes gekocht enz enz. Hartstikke gezellig. 's Avonds geborreld bij vrienden en nu.... hoofdpijn. Zucht .

Zonet zus gebeld dat ik eraan kom; beginnen kids te jammeren en te mekkeren dat ze niet naar huis willen. Naaaahhhh ja!

Tot maandag!
heb je er dan niet nog even aangeplakt xop? Leuk woonshoppen!

Wauw alex, verslagje klinkt goed. Hoop ook erg op foto`s! Fijn dat jullie zo genoten hebben.

Lil ik hoop dat je middag wat leuker geworden is, anders zit je zo te sjaggerijnen bij bloes op haar feestje! Veel plezier hoor vanavond...helaas moet ik echt werken (nachtdienst als de wintertijd begint, wie bedenkt dat nou....10 uur nachtdienst!!!).

Lieve lekkere kjong , wat een klojo`s zeg dat ze jou niet aannemen! kus tongzoen voor de troost.

Dream, veel plezier met het presleyfeest!
Echt, ik heb zoooooooooooooooooo ontzettend genoten!!

Eigenlijk was de hele dag top, afgezien van het weer, want dat was wel jammer.

Plechtigheid was zo mooi, echt helemaal leuk om naast de daggasten allemaal mensen te zien, die speciaal voor jou gekomen zijn (waaronder dus Meave en Mims) Ik schoot er helemaal van vol.

Woorden die Zorro uitsprak voor mij, waren ook zeer ontroerend.

Daarna lekker taartje gegeten, toen naar het restaurant. Was superleuk!

Maar het feest vond ik gewoonweg geweldig. Leuke muziek, leuke mensen die er allemaal zin in hadden. En niet onbelangrijk, lekker bier!!

Ik vond het zo jammer dat het over was!

Toen dus naar de bruidssuite, dit was ook erg gaaf!

Nog wel hilarische momenten meegemaakt.

Mijn moeder had gezegd, dat ze kleren en toiletspullen voor ons had klaargezet. Helaas was ze vergeten dat Zorro lenzen heeft, dus geen lenzenbakje en lenzenvloeistof aanwezig.

Zorro heeft dat dus opgelost door twee glazen te vullen met water en vervolgens daar zijn lenzen in te doen.

Tja, dan moet je geen dronken Ely hebben die 's ochtends vroeg naar de wc moet en een glas water ziet staan

Een voordeel, mijn blinde darm kan nu weer heel erg goed zien

Om 10.30 kregen we ontbijt op bed. Ik heb er van genoten! Zorro helaas niet, die kon alleen maar kotsen, hahaha. Hij was er letterlijk ziek van, van dat ja woord

Toen douchen en aankleden, ik lag weer in een deuk, want mijn moeder had weliswaar kleding ingepakt, maar het is toch jammer dat je eigen moedertje je de straat opstuurt in een (ondergoed)hemdje met daar boven niks

Dus doodzieke Zorro op sleeptouw genomen, die is thuis gelijk zijn bedje ingegaan. Kinderen hadden goed geslapen gelukkig, dus dat was fijn.

Eind van de middag was Zorro weer opgeknapt, en kwamen Pimpel en Pompel nog even koffie drinken.

En nu dus weer back to normal

Tja, ik heb wel foto's, maar weet niet waar ik ze kwijt moet
Slimmerik. Op de slempfotopagina natuurlijk!

Kan je gewoon je eigen albumpje bij aanmaken.

Kind wat klink je gelukkig!

En nu nog mensen door naar het feestje van vandaag.

Dreamert gefeliciteerd.

Bloeseke, -alvast- gefeliciteerd.

De LP stond klaar, maar ik kreeg vanmiddag een telefoontje:

"mahamaahaa.. snik.. ik wil bij JOU slahahapen"

Zieke Kjongen met tranen.

Kjongen opgehaald. Via oma, die erg blij werd van jouw bloemen (nee natuurlijk niet gezegd). Ook tranen.

Het is weer Gezéllig.

Sjeses Bent, wat is dat nou. Overwerken? Trapt Bentos daarin?
ach die slaapt, of ik nou een uurtje eerder of later thuisben....Het leven is hard!

Lieve ely, wat klink je walgelijk blij en gelukkig./ Veel foto`s graag en gauw!!
Ely, doe eens wat foto's doorsturen die ik in de AK mag plempen?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Wauw, de kinderen hebben hier doorgeslapen tot 8 uur en half negen. Nieuwe tijd!!!!!!
Hoe zou het met de partygangers zijn???

*zet zachte klassieke muziek op, perst sinaasappeltjes en zet koffie en thee. Iemand er een aspirientje bij?
Zit Chippie al weer vast in d'r klepje? (heerlijk verhaal was dat!)
Nou, dan hebben jouw kinderen langer (uit)geslapen dan ik, Toet Ik lag er rond 4 uur in, zomertijd, dus 3 uur wintertijd en werd om 7.38 uur wakker.. wíntertijd

's nachts kon ik niet in slaap komen, kon ik vanmorgen dus niet verder slapen. Na 2 uur plafondstaren.. en naar rug van Elvis, die heerlijk lag te ronken, ben ik er maar uitgegaan. Elvis kan trots op me zijn, ik heb al een groot deel opgeruimd. Alleen de eetkamertafel krijg ik het huis niet in, ook niet met kinderen. Kippekracht Dus daar moet hij straks mee helpen. Ben wel blij dat de overkapping het spul drooggehouden heeft!

Wel een heerlijk en leuk feest gehad. Geen idee of de buren er veel last van gehad hebben.. ik denk dat we de eventuele bel niet gehoord hebben

jaa.. slempweekendfotoalbum kan gewoon voor allerlei albums gebruikt worden, wat slim van Kjong zeg!

Ely wat klink je inderdaad heerlijk blij en gelukkig. Mooi dat het huwelijksleven je tot nu toe bevalt Moet je nu elke keer in de wc spitten? En krijg je zoiets ook vergoed van verzekering?

Heb trouwens nog zo'n 5 drieliterpakken rode wijn over, 5 flessen witte wijn (2 zoet, 3 droog) en 4 kratten bier.. iemand zin in een feestje?
dreamer wijzigde dit bericht op 26-10-2008 11:06
Reden: kennelijk nog wel slaap in m'n ogen
% gewijzigd
Later is nu
Hier een brakke gare Meave. Gisteravond en vannacht een enorme hoofdpijnaanval gehad. Paar jaar geleden had ik ook zoiets en toen dacht ik serieus dat ik doodging... Nu wist ik gelukkig beter, maar het geeft jullie een beetje een idee van hoeveel pijn het deed.... Nu dus compleet gesloopt.

Ik kwam dus eigenlijk ook alleen maar even langs om te zeggen dat ik net wat foto's van de bruiloft op de slempfotoplek in nieuw albumpje heb gezet.
Oh men en nu moet ik zeker ook nog weten waar die slempfotoplek is??

*gaat graven in geheugen en hoopt op tips in ak *

Jemig Meave, klinkt als heel erg niet leuk!

Dream, kort nachtje, maar leuk feest dus?
Oh, via mail van dream van laatst de link naar album gevonden.

Zwijmel, wat ziet het er leuk en mooi en cute uit zo'n trouwende familie!
huh, ik zie alleen maar foto`s van de slemp...hellup!! Ik ben zo nieuwsgierig!!!Wie kan me helpen?

Leuk feestje zo te horen dream, ben je nu niet enorm moe?

Ik heb een lange nacht achter de rug. De klok (centraal bestuurd) bleef letterlijk een uur stil staan toen het 3 uur was, heel bizar en psychisch niet echt motiverend.
Moet je daar even inloggen, dan kun je naar de andere albums.
Jeetje, ik heb me nou altijd afgevraagd hoe zoiets ging Bentetje, met die klok. Heb vannacht bijna m'n wekker van boven gehaald hiervoor

Ik ben raar genoeg nog klaar wakker

Ga zo tv kijken in bed en hoop op een saaie aflevering van Ghost Whisperer

Wel heerlijk rustig dagje gehad. Opgeruimd, dat wel. Ook lekker gesnoept van allerlei lekkers, dat er nog wat en dat we hebben gekregen. Spelletje gedaan met de kinderen. Dat soort dingen.
Later is nu
Hoofdpijn weer wat beter Meave?

Toen ik dit topic opende trouwens ads over fietskarren. Na mijn posting Singles uit Groningen en Singles in Groningen.. tsk
Later is nu
ff testen
Later is nu
Yep, helpt niets..

heb m'n woonplaats uit m'n profiel verwijderd, maar moet ws eerst ook alle cookies enzo wegwerken..

Oftewel.. nog steeds Singles in/uit Groningen ads.
Later is nu
Hoofdpijn is latent aanwezig Dream. Ik voel het aan alle kanten zeuren en pesten, maar het zet gelukkig (nog?) niet door. Maar een verkeerde beweging of een onverwacht geluid en ik zit met de gebakken peren. Morgen even de huisarts bellen. Dit is/was niet grappig...
Mijn googleadds hebben het over oorpijn en darmkrampjes bij baby's. Ik weet van niks.........
Ely..?

( ok ok, nu vraag ik dit nooit meer)
Mag ik even mijn moederhart openen?

Mijn kinderen zijn zó gaaf! De gaafste die er zijn.

Kjongen gaat af en toe op zijn knieen voor Chip en danst dan met haar.

Ze hebben dan á la kinderachtige tango één arm gestrekt.

Samen zingen ze tatadadata-tà (shit hey, welke deun is dat nou? Dat je op een cruiseschip in een soort polonaise staat, kleine stapjes vooruit maakt achter elkaar aan, terwijl je armen als een locomotiefje doen, en op de laatste tá gooi je één been naar de zijkant) en af en toe dipt hij haar en dan zegt zij woeiiiii terwijl ze haar hoofd in haar nek gooit.

En zo vandaag weer terwijl ik (eindelijk) aan de afwas stond.

Ik hoor in de woonkamer hem instructies geven.

Staan!

Stap!

Stapstap!

En na een tijdje roept hij heel hard MAAAAMAAAAAAAAAA ZE KAN HET!

Wat?

ZE LOOOOOOPT!

En hij demonstreert.

Hij zet haar met gestrekte armen van zich af en zegt Staan.

Zij zet zich met Donald Duck voeten schrap, met haar armen vast wijd, in de spreidstand.

Hij haalt snel zijn handen van haar af en schiet op zijn knieen twee stappen naar achteren. En zegt dan Stapstap.

En dat doet ze dan!

Een pas of 5 max, recht zijn armen in.

Cool!

~tranen in de ohogen~
Ik vind het internet ook maar een suggestief zooitje.

Als ik op mijn werk iets google krijg ik ehct heeeeele andere dingen te zien dan als ik thuis exact hetzelfde google.

Meave, zit er een (scheet dwars zei mijn hoofd, maar dat wilde ik niet zeggen) werveltje scheef ofzo? Even naar manueeltje?

Ely, dank en wát een plaaaaaaaaatjes, jullie vijfen!

(Woehaha voor Mimsekind)
Kjongen had me maar mooi tuk.

(Mm. hij wordt te slim én kent me te goed)

Om 20 uur zie ik, tanden poetsen het is tijd.

Hij bleef liggen. Tv kijken. Grinneken.

Ik geirriteerd.

Hij drukt op de knop van Teletekst.

Ik nog geirriteerder. Nog een beetje zeppen ook... Oja. Vergeten. We zijn een uur terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven