Napraattopic Deel 55
zondag 14 februari 2016 om 13:44
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 20:40
quote:Kia-Ora schreef op 14 februari 2016 @ 20:39:
[...]
Gelukkig heb ik een lieve sterke begeleidster mee . Die beschermd me wel tegen jou vanuit de kruiwagen .
Oei met Ei in de auto, dat klinkt eng.
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar is het weer zover hier op napraat?
Moet ik het nu ontgelden mensen?
Altijd hetzelfde met dat verdomde groepje hier. Echt, stoer hoor! Allemaal op 1.
[...]
Gelukkig heb ik een lieve sterke begeleidster mee . Die beschermd me wel tegen jou vanuit de kruiwagen .
Oei met Ei in de auto, dat klinkt eng.
Altijd hetzelfde met dat verdomde groepje hier. Echt, stoer hoor! Allemaal op 1.
zondag 14 februari 2016 om 20:41
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:40:
[...]
Altijd hetzelfde met dat verdomde groepje hier. Echt, stoer hoor! Allemaal op 1.Ik zou ze allemaal staffen Ama, gewoon een ban aannaaien.
[...]
Altijd hetzelfde met dat verdomde groepje hier. Echt, stoer hoor! Allemaal op 1.Ik zou ze allemaal staffen Ama, gewoon een ban aannaaien.
zondag 14 februari 2016 om 20:45
[...]
Altijd hetzelfde met dat verdomde groepje hier. Echt, stoer hoor! Allemaal op 1.Boehoe
[...]
Altijd hetzelfde met dat verdomde groepje hier. Echt, stoer hoor! Allemaal op 1.Boehoe
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 14 februari 2016 om 20:46
zondag 14 februari 2016 om 20:47
[...]
Hrs to the rescue.
Het is ook niet eerlijk Ama, helemaal niet eerlijk.
[...]
Hrs to the rescue.
Het is ook niet eerlijk Ama, helemaal niet eerlijk.
zondag 14 februari 2016 om 20:49
quote:Peacy schreef op 14 februari 2016 @ 20:47:
[...]
Hrs to the rescue.
Het is ook niet eerlijk Ama, helemaal niet eerlijk.Je vergeet nog "het groepje" een sneer te geven. Peacy ik dacht dat ik je beter geleerd had.
[...]
Hrs to the rescue.
Het is ook niet eerlijk Ama, helemaal niet eerlijk.Je vergeet nog "het groepje" een sneer te geven. Peacy ik dacht dat ik je beter geleerd had.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 14 februari 2016 om 20:49
quote:ThunderassMan schreef op 14 februari 2016 @ 20:05:
[...]
Precies! En die situatie was nou net de situatie dat mensen dusdanig veel pijn leden dat ze er een einde aan willen maken. Dat er daarnaast mensen zijn zoals jij beschrijft, sluit deze eerdere stelling niet uit.
Dat uit de nek kletsen mag je vinden.BD denkt dat iedereen in die situatie dood wil. Ze heeft dus geen idee waar ze over praat, anders zou ze dit niet denken. Laat staan hier schrijven. Dom geklets dus.
[...]
Precies! En die situatie was nou net de situatie dat mensen dusdanig veel pijn leden dat ze er een einde aan willen maken. Dat er daarnaast mensen zijn zoals jij beschrijft, sluit deze eerdere stelling niet uit.
Dat uit de nek kletsen mag je vinden.BD denkt dat iedereen in die situatie dood wil. Ze heeft dus geen idee waar ze over praat, anders zou ze dit niet denken. Laat staan hier schrijven. Dom geklets dus.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 14 februari 2016 om 20:50
quote:Amaqanda schreef op 14 februari 2016 @ 20:46:
kijk hier even puss
http://www.fashionchick.nl/webshops/#so ... t&letter=B http://nl.bonaparteshop.com/
kijk hier even puss
http://www.fashionchick.nl/webshops/#so ... t&letter=B http://nl.bonaparteshop.com/
zondag 14 februari 2016 om 20:50
quote:hatsetats schreef op 14 februari 2016 @ 20:49:
[...]
BD denkt dat iedereen in die situatie dood wil. Ze heeft dus geen idee waar ze over praat, anders zou ze dit niet denken. Laat staan hier schrijven. Dom geklets dus.Precies. Ik heb gelukkig nog geen enkel familielid verloren aan die ziekte. Je hebt me helemaal door. Slimme meid hoor!
[...]
BD denkt dat iedereen in die situatie dood wil. Ze heeft dus geen idee waar ze over praat, anders zou ze dit niet denken. Laat staan hier schrijven. Dom geklets dus.Precies. Ik heb gelukkig nog geen enkel familielid verloren aan die ziekte. Je hebt me helemaal door. Slimme meid hoor!
zondag 14 februari 2016 om 20:51
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 februari 2016 @ 20:50:
[...]
http://nl.bonaparteshop.com/
Fijn dat we je hebben kunnen helpen.
[...]
http://nl.bonaparteshop.com/
Fijn dat we je hebben kunnen helpen.
zondag 14 februari 2016 om 20:52