Napraattopic Deel 55

14-02-2016 13:44 2989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 15 februari 2016 @ 18:36:

[...]

O.

Eigenlijk heb ik de hele dag liggen masturberen.
quote:Het-groepje schreef op 15 februari 2016 @ 18:38:

Die to die niet gaat koken voor de kastenkut Linkje?
quote:Goede-Fee schreef op 15 februari 2016 @ 18:40:

[...]

Linkje?

O dat kan ik niet...

Relaties en dan verwacht ik teveel.
Ik zal me even afmelden.

Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje
quote:Moiren_ schreef op 15 februari 2016 @ 18:41:

Ik zal me even afmelden.

Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Ja ja. Dit is gewoon je dekmantel om er als een dolle op los te staffen.
quote:Vivaneesje schreef op 15 februari 2016 @ 18:21:

Er zijn een aantal grote afwezigen.

Zullen dat degene zijn die hebben gestaft of mag ik dat niet vragen.Zuigie. Sommige mensen hebben gewoon een baan hè.

Ik zal me even afmelden.

Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Jou verdenk ik niet want je hebt het niet met Dadel aan de stok gehad voor zover ik weet.
quote:Vivaneesje schreef op 15 februari 2016 @ 18:38:

Opeens komen er een aantal tevoorschijn na mijn opmerking.Naar mens ben je.
Kastenkut
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 18:44:

[...]

Naar mens ben je.Joh laat je niet uit de tent lokken..
Je hebt gelijk. Ik haat dat stomme gezuig onder het mom van 'jullie zijn zo vaaaals, boehoehoe'. Er is er maar eentje die afgestudeerd lijkt te zijn in opruien.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 18:53:

Je hebt gelijk. Ik haat dat stomme gezuig onder het mom van 'jullie zijn zo vaaaals, boehoehoe'. Er is er maar eentje die afgestudeerd lijkt te zijn in opruien.Gun haar dan niet het plezier om te happen. Is ze helemaal niet waard.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 februari 2016 @ 18:53:

Je hebt gelijk. Ik haat dat stomme gezuig onder het mom van 'jullie zijn zo vaaaals, boehoehoe'. Er is er maar eentje die afgestudeerd lijkt te zijn in opruien.

Laat het gaan,laat het gaan..

Kom dan gaan we mediteren op een bergtop

Ik zal me even afmelden.

Wij gaan eten en dan Wie is de mol kijken en wrs nog een aflevering van How to get away with murder. Dus als ik er pas na 21 uur weer ben dan weet je waarom Vivaneesje Vergeet niet dat je vanaf 22.00 niet meer beschikbaar bent vanwege twd.
Ah was ik even vergeten. Dergelijke zaken worden liever in de doofpot gestopt . Dit spelletje spelen jullie wel vaker door één persoon massaal te gaan staffen om hem of haar de mond te snoeren, en wanneer er om opheldering wordt gevraagd de gebeten hond uithangen. Ik snap precies wat hatstetats bedoeld met een ban aansmeren.
quote:Vivaneesje schreef op 14 februari 2016 @ 23:43:

[...]

Slaap lekker lieve hatstetats. Ben jij ook Ttas en irl meneer Tats?
quote:Star schreef op 15 februari 2016 @ 18:42:

[...]

Ja ja. Dit is gewoon je dekmantel om er als een dolle op los te staffen.*noteert*
quote:daarwasikweer schreef op 15 februari 2016 @ 19:03:

[...]

Ben jij ook Ttas en irl meneer Tats?Haal nou Ttas en meneer TATS niet door elkaar
quote:Vivaneesje schreef op 15 februari 2016 @ 19:00:

Ah was ik even vergeten. Dergelijke zaken worden liever in de doofpot gestopt . Dit spelletje spelen jullie wel vaker door één persoon massaal te gaan staffen om hem of haar de mond te snoeren, en wanneer er om opheldering wordt gevraagd de gebeten hond uithangen. Ik snap precies wat hatstetats bedoeld met een ban aansmeren.Wie is toch jullie? Want ik denk dat de meeste die je hiermee wil aanspreken gewoon wat anders aan het doen waren. Moi in ieder geval.
quote:daarwasikweer schreef op 15 februari 2016 @ 19:03:

[...]

Ben jij ook Ttas en irl meneer Tats?Zou niet best zijn aangezien ze Hats' naam steeds verkeerd schrijft.
Tjezus, wat vals
Ja mensen graag even jullie dagrooster inleveren.

Moi: Mastuberen.

Ik: Downton Abby kijken en neuspeuteren buiten de deur. Vanavond denk ik hetzelfde als Moi.

Dan blijft er over:

Jullie.
quote:Goede-Fee schreef op 15 februari 2016 @ 19:06:

[...]

Wie is toch jullie? Want ik denk dat de meeste die je hiermee wil aanspreken gewoon wat anders aan het doen waren. Moi in ieder geval.
Werken, boodschappen, koken, wassen, kinderen voederen en in bad doen, lezen, tv kijken, seks hebben, praten met echte mensen, huishouden, met de hond wandelen, badkamer poetsen, ach, dat zijn maar een paar grepen van wat forummers doen op een dag.

Moeilijk te begrijpen denk ik.
Oke ik geef het toe, ik heb gestaft. Het was wel een heel gedoe om onopvallend mee te lezen en te staffen en tegelijkertijd hoorcollege te geven aan 90 studenten trouwens.
Tjezus, wat vals
quote:yasmijn schreef op 15 februari 2016 @ 19:10:

Werken, boodschappen, koken, wassen, kinderen voederen en in bad doen, lezen, tv kijken, seks hebben, praten met echte mensen, huishouden, met de hond wandelen, badkamer poetsen, ach, dat zijn maar een paar grepen van wat forummers doen op een dag.

Moeilijk te begrijpen denk ik.Mijn Riviera Maison huis inrichten. Hoort er ook bij als alleswetende Vivavrouw lees ik net in een ander topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven