Kind in je Uppie - Deel 6

19-11-2014 21:46 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 van kind je uppie.

We zijn in ieder geval niet alleen met onze dromen!

Met een nieuw algemeen startaccount, zodat de vaste schrijfsters zelf hun gegevens aan kunnen passen als ze dat willen:

Login: uppies

Ww: uppiesuppies

Dit topic is voor iedereen die in haar uppie voor een kindje wil gaan, al zwanger of zelfs bevallen is.

Dit geldt trouwens niet voor alle schrijfsters hier, dus als je na het lezen van het topic hier ook een berichtje wil achterlaten ben je van harte welkom om dat te doen!

We delen lief en leed met elkaar, beantwoorden elkaars vragen en kletsen over ditjes en datjes.

Ziekenhuizen/klinieken met een eigen spermabank die alleenstaanden helpen:

Kidcentrum (Amsterdam, verbonden met het AMC) (Dit is nu definitief over naar het AMC)

UMCU (Utrecht)

Geertgen (Elsendorp, Brabant)

Rijnstate (Arnhem)

Medisch Centrum Kinderwens (Leiderdorp, donorsperma alleen postcodes 2200-2899)

Nij Barrahûs (Wolvega)

UMCG (Groningen, wachtlijst > 3 jaar)

Isala Zwolle

Er zijn wel andere instellingen waar je als alleenstaande geholpen wordt, maar dan moet je zelf donorsperma regelen, bv via een bekende donor of via een commerciële spermabank (Denemarken).

Zie ook de informatiepagina over ziekenhuizen van Freya.

Verschillende websites waar je informatie kan vinden:

http://www.bam-mam.nl/

http://www.alleenmetkinderwens.nl/

http://www.freya.nl/

Fase 1 Oriëntatie of wachtlijst

NaamLeeftijdKliniekStatusSnoopy7736Rijnstate Arnhemintake nov. 2014Linnie_198332UMCwachtlijst sinds feb. 2015Deb8727UMCUwachtlijst sinds juli 2014Sammetje1985?UMCwachtlijst sinds 5 meiHope198035MaasstadIntake januari 2016Blij_ei32GeertgenIntake 16 maart 2016

Fase 2: ZI/IUI/IVF

NaamLeeftijdKliniekStartNODWies34ZInov. 2014Novaa37GeertgenIUI start jun. 2014LKN32Geertgenstart IUI mei 2015Dinobaby29Geertgenstart IUI mei 2015Ocean198035Rijnstatestart IUI juli 2015Walmart34ZIstart juni 201520 juniRosings38ZI (bekende donor)start januari 2014member7935ZI/IUI/IVFstart september 2015honeybaby31Rijnstate Arnhemstart IUI juni 2015san9223Geertgenstart IUI september 2015Bamma34AMCstart IUI november 2015anniebammer32UMCUstart januari 2016Hope198035Maasstadstart IUI januari 2016

Fase 3: Zwanger!

NaamLeeftijdKliniekStartUitgerekendVlinder0928Geertgenmei 2014LKN32geertgenapril 201518-04-2016Becauseiamhappy32Rijnstate Arnhemstart IUI feb 2015JustJiggles35Bekende donoriui juni 201529-04-2016wannabe7936IsalaIUI juli 2015Noa-Lynn32GeertgenStart mei 2015

BAMmers die ons voorgingen:

2016 - Chica-1983, Char-ade, Frizz - 2015 - thefiepie - 2014 - Lonely_Butterfly, Wondertje, Zoeter, Mammienator, Muppet, Zuster123, Bredagirl, Mila, Emma77emma, Gavia, Houston77007 - 2013 - Bezigebij, Vinyl, Sillie, Fearless, ClaudeFiolle, Lizlizzyliz, NYC, E123 - 2012 - Sannasanna, Channel, Zoeter, Juffie, MoffelenPier, Ragnhild - 2011 - Chilles

Voorgaande delen:

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... ges/197365

http://forum.viva.nl/forum/zwanger/kind ... s/183569//

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... #m11707554

http://forum.viva.nl/forum/list_message ... 9#m9870869

Kind in je uppie?
San & Hope, beterschap en sterkte. Ik leef met jullie mee
Thefiepie, bedankt voor je steun en luisterend oor, helpt enorm x
Hee dames..

Bedankt voor jullie lieve woorden

Ik ben vanochtend bij de huisarts geweest en daar heb ik nog even overlegd, zij bevestigde mijn gevoel,de meeste klachten wie ik heb zijn inderdaad bijwerkingen van de medicatie.

Dus heb ik vandaag officieel besloten een pauze in te lasten om even te kijken hoe het gaat zonder de medicatie.

Hope,,

Heeeeeeeeeeel veel sterkte,

Ik snap helemaal hoe je,je voelt!

Ik had zo voor je gehoopt dat de eerste keer raak zou zijn

Volgende keer gaat vast lukken!!

Liefs san
Sterkte San en Hope
ik heb morgen mijn NOD! spannend!!!
Jay en Biebke, thanks!

San, jij ook bedankt voor je lieve woorden. Teleurstelling blijft maar dat zal jij zeker wel herkennen.. Ik hoop dat je snel tot rust kan komen. Ook jou gun ik het enorm!
vanmorgen om zes uur mijn test gedaan en wat denken jullie? ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
Huidprobleem, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik krijg zelfs een beetje het gevoel dat je er erg graag bij wilt horen. Ik betwijfel zelfs of je echt zwanger bent en als dat wel zo is dan vind ik je behoorlijk onnozel. Je leest hier een paar berichten, wil ook een kind, zoekt een donor en hup zwanger. Dat alles binnen nog geen twee maanden. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, nou ja, dat weet ik wel maar dat hou ik maar voor me.

Ik hoop alleen niet dat je dit fijne groepje komt verstieren, volgens mij is er al eens iemand vertrokken door jou.
quote:prada schreef op 16 februari 2016 @ 12:50:

Huidprobleem, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik krijg zelfs een beetje het gevoel dat je er erg graag bij wilt horen. Ik betwijfel zelfs of je echt zwanger bent en als dat wel zo is dan vind ik je behoorlijk onnozel. Je leest hier een paar berichten, wil ook een kind, zoekt een donor en hup zwanger. Dat alles binnen nog geen twee maanden. Ik weet niet wat ik ervan moet denken, nou ja, dat weet ik wel maar dat hou ik maar voor me.

Ik hoop alleen niet dat je dit fijne groepje komt verstieren, volgens mij is er al eens iemand vertrokken door jou.Exactly my thoughts.
Joh laat het lekker, voor al dat gedoe weer van voor af aan begint hier.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2016 19:03
Reden: provoceren
% gewijzigd
quote:Noah_ schreef op 16 februari 2016 @ 12:57:

[...]

Exactly my thoughts.Jep ook mijn gedachten!
Ben heel blij en heb vanaf het moment dat ik dit traject in ben gegaan het gevoel dat ik dit kan. Heb inmiddels heel veel lieve mensen om me heen die me steunen ook met klussen en oppassen enzo straks. Ben heel erg blij!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-02-2016 19:03
Reden: provoceren
% gewijzigd
ga maar s n willekeurig schoolplein op. en vraag maar eens aan alle moeders hoe en wat betreft de conceptie van hun kinderen. dan sporen er ook heel veel ouders niet. roken tijdens de zwangerschap. stiekem de pil niet nemen. zwanger van een getrouwde man. zwanger op je vijftiende. allemaal sporen ze dan niet.

het is niet goed om zo met het vingertje te wijzen. het kindje in mijn buik is zo gewenst. ik ben ook zo ontzettend blij en gelukkig.
@allen: Mocht je de posts van een bepaalde persoon niet willen zien of willen lezen, dan willen we iedereen vriendelijk verzoeken om gebruik te maken van de negeerknop.

Vanaf dit punt zal dit topic scherp in de gaten worden gehouden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
goed plan ModeratorViva!

Ik ga lekker negen maanden genieten van mn wondertje!!!
quote:prada schreef op 16 februari 2016 @ 12:50:

Ik hoop alleen niet dat je dit fijne groepje komt verstieren, volgens mij is er al eens iemand vertrokken door jou.Ik heb haar al een tijd op de negeer maar wat ik nu lees.. ik geloof er geen f*ck van.
ik ben gewoon heel vruchtbaar denk ik je hoort weleens dat vrouwen er jaren over doen om zwanger te worden. dat lijkt met niet echt leuk. gelukkig was het bij mij in een keer raak!
Sterkte Hope. Ik blijf voor je duimen.
Balen Hope! Je bent er zo bewust mee bezig en dan verwacht je toch ook resultaat. Herkenbaar.

En San, ik snap goed dat je even rust neemt. Hormonen kunnen je echt een rot gevoel geven.
quote:huidprobleem schreef op 16 februari 2016 @ 18:10:

Ben heel blij en heb vanaf het moment dat ik dit traject in ben gegaan het gevoel dat ik dit kan. Heb inmiddels heel veel lieve mensen om me heen die me steunen ook met klussen en oppassen enzo straks. Ben heel erg blij!Nou geluk ermee dan. En dan maar hopen dat dat kind zélf niet eigenlijk liever had gewenst in een gezin met vader en moeder, gewoon normaal, op te groeien.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 16 februari 2016 @ 19:50:

[...]

Nou geluk ermee dan. En dan maar hopen dat dat kind zélf niet eigenlijk liever had gewenst in een gezin met vader en moeder, gewoon normaal, op te groeien.

Ik heb ook zo mijn ideeën over haar bijdragen, maar kun jij je stokpaardje wellicht in een ander topic berijden?

Jouw kijk op bewust eenoudergezinnen weten we nu wel en is hier volkomen misplaatst.
quote:Noah_ schreef op 16 februari 2016 @ 19:57:

[...]

Ik heb ook zo mijn ideeën over haar bijdragen, maar kun jij je stokpaardje wellicht in een ander topic berijden?

Jouw kijk op bewust eenoudergezinnen weten we nu wel en is hier volkomen misplaatst.Zal best. Dat jij dat vindt. Vraag me af of die kinderen dat ook zo vinden. En daar gaat het me om.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 16 februari 2016 @ 20:10:

[...]

Zal best. Dat jij dat vindt. Vraag me af of die kinderen dat ook zo vinden. En daar gaat het me om.

Open dan lekker zelf een topic.

En verdiep je eens in onderzoeken die zijn gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven